شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استاندارد ISO 10004 | Ics ایران
#1
شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت موفق به اخذ گواهینامه ایزو رضایت مشتری (ISO 10004)گردید.طی آخرین ممیزی انجام شده در شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت توسط ممیزین مرجع بین المللی ICS ، این شرکت با دارا بودن سیستم مشتری مداری عالی موفق به اخذ گواهینامه ایزو رضایت مشتری گردید .

معرفی ایزو ۱۰۰۰۴ :
استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۲ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد که می تواند به رونق کسب وکار شما وارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتری به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.

resim
استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۲ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد
اهداف ایزو سنجش رضایت مشتری بر مبنای استاندارد ISO 10004 :

با بکارگیری این راهنما که از مدرنترین سیستم های بازاریابی و بازار شناسی بین الملل بهره گرفته است در نظر داریم سازمان :

دائماَ انتظارات مشتریان (فعلی و بالقوه)را شناسائی کند.
سیستم مناسبی برای جمع آوری واقعی و صحیح داده ها را (بدون اثرگذاری) ایجاد نماید.
سیستم علمی را برای تجزیه و تحلیل داده ها ایجاد نماید.
بازخورهای مناسبی برای بهبود (اعم از بهبود سازمانی، بهبود محصولات و بهبود خدمات) ایجاد نماید.
در نهایت رضایت مشتری را دائما پایش نماید.
مزایای ایزو سنجش رضایت مشتری(ISO 10004) عبارتند از :

کمک به افزایش اثربخشی ایزو مدیریت کیفیت
تسریع شناسایی و پاسخگویی به نظرات مشتریان و سایر طرفهای ذینفع سازمان
افزایش رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع سازمان
استفاده از بازخور مشتری در جهت بهبود کیفیت محصولات
افزایش اعتبار سازمان
تشویق کارکنان برای بهبود روابط با مشتریان
برقراری امکان سنجش و اندازه گیری رضایت مشتری
تشخیص به موقع توقعات مشتریان

resim

مدارک لازم جهت اخذ این گواهینامه مدارک زیر بررسی میگردد :

الگوریتم (روش ) محاسبه رضایت مشتری
میزان رضایت مشتری (عدد کمیتی ) در آخرین دوره ارزیابی
تعداد شکایات مشتریان و نحوه تحلیل و شناسایی و رفع علل
یک نسخه از فرم (فرمت ) خام ارزیابی رضایت مشتریان
حداقل ۵ نسخه تکمیل شده فرم ارزیابی رضایت مشتریان
حداقل ۲ نسخه تکمیل شده فرم ارزیابی شکایات مشتریان
نام و نام خانوادگی مسئول سیستم ارزیابی رضایت مشتریان
نام و نام خانوادگی مسئول تائید صحت نتایج ارزیابی رضایت مشتریان
برنامه های بهبود منتجه از نتایج ارزیابی رضایت مشتریان (درصورت وجود )
و در نهایت ایزو رضایت مشتری ISO 10004 بعنوان یک استاندارد بین المللی می تواند به رونق کسب وکار شما و ارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتریان به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آیفون های تصویری و سیر تحولات آن در ایران و جهان tarahimodern 0 35 ۱۳۹۷-۰۸-۰۷، ۰۵:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: tarahimodern
  بررسی راه های توسعه همکاری بین خبرگزار های ایران و آلمان25.7.97 iranembberlin97 0 20 ۱۳۹۷-۰۷-۲۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  ایران خودرو دیزل با دایملر بنز توافق کرد24.7.97 iranembberlin97 0 22 ۱۳۹۷-۰۷-۲۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  شرح مصاحبه آقای ماجدی سفیر سفارت ایران در برلین با خبرگزاری ایسنا19.7.97 iranembberlin97 0 36 ۱۳۹۷-۰۷-۲۰، ۰۱:۲۰ ق.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  حالت‌های نمایش موضوع سومين همايش بانكی و تجاری ايران و اروپا به حمایت سفارت ایران درب iranembberlin97 0 37 ۱۳۹۷-۰۷-۱۸، ۰۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  آخوندی وزیر راه و شهرسازی ایران مهمان زیگمار گابریل معاون صدر اعظم آلمان شد18.7.97 iranembberlin97 0 42 ۱۳۹۷-۰۷-۱۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  گروه مستند ساز تلویزیون اس دبلیو آر (swr) آلمانی به ایران سفر کردند.16.7.97 iranembberlin97 0 27 ۱۳۹۷-۰۷-۱۶، ۰۴:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  سفارت ایران در برلین با برنامه روز درهای باز وزارت همکاری اقتصادی 15.7.97 iranembberlin97 0 38 ۱۳۹۷-۰۷-۱۶، ۰۴:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  سخنرانی آقای زنگنه وزیر نفت ایران در نشست امنیت انرژی 2015 برلین آلمان14.7.97 iranembberlin97 0 31 ۱۳۹۷-۰۷-۱۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97
  رئیس کل بانک مرکزی ایران به المان سفر کرد12.7.97 iranembberlin97 0 54 ۱۳۹۷-۰۷-۱۲، ۰۷:۲۴ ب.ظ
آخرین ارسال: iranembberlin97

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads