شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهمیت انتخاب مبلمان اداری و دفتری مناسب
#1
اهمیت انتخاب مبلمان اداری و دفتری مناسب
زمانی که صحبت از مبلمان به میان می آید معمولا فکرها به سمت دکوراسیون منزل و اتاق پذیرایی و نشیمن می رود اما مهم ترین بخشی که در تهیه مبلمان اداری و دفتری باید به آن توجه ویژه ای کرد اتاق کارمندان برای تهیه میز اداری، اتاق مدیر برای تهیه میز مدیریت و به طور کلی تهیه مبلمان اداری و دفتری استاندارد و کارآمد برای کارمندان هر شرکتی است. استاندارد بودن این تجهیزات اداری می تواند تا حد بسیار بالایی کارای افراد را بالا برده و از بروز بیماری های مزمن و خستگی های مکرر حین کار جلوگیری کند.
یکی از متخصصان امور کسب و کار بر این عقیده است که در رابطه با مدیران و صاحبان کسب و کار که هنوز هم به صورت کاملا سنتی به کار نگاه می کنند تهیه مبلمان اداری و دفتری مدرن و استاندارد را با در نظر گرفتن قیمت مبلمان اداری کاری بیهوده و هزینه بر در نظر می گیرند در صورتی که تهیه و خرید منطقی و درست مبلمان اداری و دفتری نه تنها کارایی کارمندان را افزایش می دهد بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت برای آن حرفه محسوب می شود.
مبلمان اداری و دفتری دست دوم هم با قیمت خیلی کمتری شاید بتواند نیاز کسب و کار را رفع نماید اما توجه به این نکته حائض اهمیت است که هر مبلمانی عمر مفید خود را دارد به خصوص اگر مبلمان از نوع قدیمی باشد قطعا مدت زیادی کارایی نخواهند داشت. برای طراحی و تولید مبلمان اداری تنها تجربه کافی نیست بلکه طراحی این محصول نیز نیاز به دانش و شناخت آناتومی بدن انسان را دارد تا کارایی لازم را برای کارمندان ایجاد نماید.
صنعت مبلمان در ایران به طور کلی قدمتی 100 ساله دارد از مبلمان اداری تا مبلمان منزل، از ساخت سنتی تا تهیه و تولید مبلمان مدرن، با در نظر گرفتن استاندارد های ساخت مبلمان متناسب با فرم بدن انسان است. تولید کنندگان مبلمان اداری در سه بخش عمده طراحی، تولید، و عرضه به بازار فعال هستند و در این زمینه می توان به تولید صندلی کارمندی، میزهای مدیریتی، میز اداری، میز کنفرانس، میزهای کارمندی، میز منشی ، مبلمان اداری لوکس و ... اشاره کرد.
 
میز اداری
میز اداری از جمله لوازم ضروری برای تمامی ادارات، سازمان ها، نهادها و ارگان ها به شمار می رود. اما برخی از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آن ها به سختی انجام می شود. به ویژه اگر شرکت از بخش های متعدد تشکیل شده باشد. تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه های متعدد طراحی و ساخت میزهای اداری، کار سفارش و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می باشد، در صورتی که این کار کاملا علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد. انتخاب صحیح میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آن ها تاثیر مستقیم دارد.
انواع میز
·       میز مدیریتی
·       میز کارمندی
·       میز منشی
·       میز کار گروهی
·       میز کنفرانس
·       میز پذیرش
·       میز پذیرایی
 
پارتیشن اداری
 یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری است، که از آن برای نظم بخشیدن، زیباسازی، بهینه‌سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی آرام و دوری از سر و صدا و دیگر عوامل برهم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد، ضمن آنکه این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل (بدون آسیب رساندن به کف اصلی فضا) و جابجایی آن و در صورت لزوم اصلاح متراژ می‌باشد.
 
انواع پارتیشن اداری
·       پارتیشن تک جداره
·       پارتیشن دوجداره
میز کنفرانس
شاید تصور بر این باشد که میز کنفرانس باید به صورت یک میز عریض و طویل باشد که بتواند جمعیت زیادی را در خود جای دهد. در حالی که میز کنفرانس قابلیت سایز بندی دارد و طبق نظر مشتریان می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی نمود. استفاده از متریال ساخت نیز بر اساس نظر مشتریان می باشد. اما شرکت فضا گویا با سابقه دو دهه تلاش مستمر، علمی و تخصصی موفق به نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف شده است و بهره گیری از میزهای کنفرانس ام دی اف را به لحاظ دوام، شیک و لوکس بودن و تنوع در طرح و رنگ و سایز به شما هم میهن گرامی پیشنهاد می دهد.
 
انواع میز کنفرانس
اولین ویژگی که در تهیه میز کنفرانس باید در نظر گرفته شود، کارایی میز علاوه بر جلسات و مذاکرات می باشد  شرکت فضا گویا برای ملموس بودن این امر میز کنفرانس را در سه دسته کلی تقسیم و ارائه می دهد
 
·       میز کنفرانس با پذیرایی
·       میز کنفرانس بدون پذیرایی
·       میز کنفرانس با طراحی خاص
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتخاب درست پمپ آب خانگی mahya68 0 8 ۱۳۹۶-۰۷-۲۹، ۰۵:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  ویژگی های پارتیشن اداری کارآمد mahya68 0 10 ۱۳۹۶-۰۷-۲۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  انتخاب روغن نباتی مناسب mahya68 0 16 ۱۳۹۶-۰۷-۱۸، ۰۶:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  ۱۹ ایده دکوراسیون اداری محل کار (بخش اول) mahya68 0 16 ۱۳۹۶-۰۷-۱۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  انواع پارتیشن اداری دو جداره mahya68 0 10 ۱۳۹۶-۰۷-۱۱، ۰۶:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  آیا نگارش صفحه “درباره ما” در طراحی سایت اهمیت دارد؟ zoomtech 0 13 ۱۳۹۶-۰۷-۱۰، ۰۵:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: zoomtech
  ترمیم و تعمیر مبلمان خیزران (راتان) mahya68 0 17 ۱۳۹۶-۰۷-۰۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  انواع پارتیشن اداری تک جداره mahya68 0 17 ۱۳۹۶-۰۶-۲۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  اهمیت هدیه تبلیغاتی هوری 0 17 ۱۳۹۶-۰۶-۲۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: هوری
  افراد مناسب برای پروتز سینه royalsrg 0 29 ۱۳۹۶-۰۶-۱۵، ۰۲:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: royalsrg

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads