شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راه اندازی مرکز تماس
#1
راه اندازی مرکز تماس
 
با گسترش و پیش­رفت هر چه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباط، امکان وجود مشکلات / نیازمندی های متفاوت نیز افزایش یافته است. پاره‌ای از این مشکلات / نیازمندی ها می‌توانند در زمان استفاده از  سرویس ­های مختلف سازمانی توسط کاربران خارجی و یا داخلی ایجاد شوند.
برای مطرح نمودن مشکلات / نیازمندی ها در دسترس‌ترین راه، استفاده از تماس تلفنی است که کاربران خارج سازمان (مشتریان) یا کاربران داخل سازمان می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین وجود مرکز تماس (Contact Center) و مرکز پاسخگویی به مشتریان (Help Desk) ضرورت پیدا می‌کند.
[تصویر:  contactsolution.png]
برای ایجاد این‌گونه مراکز می‌توان از روش‌های سنتی و یا روش‌های نوین استفاده نمود. روش‌های سنتی به صورت آنالوگ و نیمه‌دیجیتال بوده و عموماً بر‌پایه سیستم‌های مبتنی بر PBX هستند در‌صورتی‌که روش‌های نوین کاملاً دیجیتال و مبتنی بر IP هستند. برای راه اندازی مرکز تماس (Call Center) مبتنی بر IP از استانداردها و راهکارهای VoIP استفاده می‌شود.
[تصویر:  Iconos-01.jpg]
در این راستا ایجاد و پیاده سازی یک مرکز تماس (Contact Center) حداقل امکانات زیر را برای سازمان ها فراهم خواهد نمود:
  • تمرکز بر روی کسب‌و‌کار سازمان

  • سرویس‌دهی جامع

  • صرفه‌جویی در هزینه ها

  • توجه ویژه به مشتریان سازمان

  • ایجاد ساختار ارتباطی هوشمند و توانمند

  • ایجاد یکپارچگی سرویس ها

  • ایجاد سیستم مدیریت مشتری

  • ایجاد محتویات مبتنی بر دانش

  • پشتیبانی شبکه
    شبکه­ های محلی از قدیمی­ ترین و اولین انواع شبکه­ های کامپیوتری هستند. پیشرفت فناوری در حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا نیازمندی­ های امروزی ظرفیت­ پذیری در شبکه­ های محلی تحت پوشش قرار گیرند. از آن­جایی که بنا به خصوصیات نظام­ های کسب و کاری، غالباً شبکه ­های محلی تأثیر مستقیمی بر روی اثربخشی نظام کسب و کار دارند، فناوری­ ها و تکنولوژی­ های نوین، بخش عمده ای از این نیازمندی­ ها را تحت پوشش قرار داده­ اند.



  • به کمک این چنین فناوری­ های نوین در شبکه­ های محلی امروزی و به جهت تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های نظام ­های کسب و کاری امروزی، شبکه­ های محلی می­ بایست دارای خصوصیات ویژه ­ای در سطح ساختار و معماری آن­ها باشند.پشتیبانی شبکه
    از اهم این خصوصیات می ­توان به ظرفیت­ پذیری مناسب در لایه­ های مختلف شبکه­ های محلی، ایجاد افزونگی و تحمل­ پذیری خطا در سطوح مختلف، کمینه نمودن مدت زمان بازیابی در زمان بروز اختلالات، گسترش ­پذیری مناسب، امن­ سازی زیرساخت ارتباطی شبکه­ محلی، تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های رفتار ترافیکی به جهت بهره­ مندی از سرویس ­های ارزش افزوده و... اشاره نمود.
    شرکت فناوران عصر شبکه پاسارگاد متخصص در طراحی شبکه ، راه‌اندازی شبکه ، پشتیبانی شبکه و مشاوره شبکه بسیاری از حوزه های پیشرفته در این زمینه می‌باشد.


  • راه اندازی دیتاسنتر
    در حوزه فعال مرکز داده، امروزه رویکرد مجازی­ سازی دارای جایگاه ویژه­ ایست و فناوری­ های زیادی به جهت افزایش سطح مجازی­ سازی مراکز داده تولید شده­ اند که شناخته شده­ ترین این فناوری­ ها، مربوط به فناوری­ های مجازی­سازی در سطح سرورهاست. فناوری ­های مجازی­ سازی به صورت کلی به سه دسته عمده تقسیم­ بندی می­ شوند که هر کدام از دسته­ ها در سطوح و لایه­ های مختلف مراکز داده،راه اندازی دیتاسنتر باعث افزایش سطح مجازی­ سازی و در نتیجه افزایش اثربخشی، بهینگی، راندمان و بازدهی خواهد شد.
    دسته اول مربوط به مجازی­ سازی در سطح تجهیزات که شامل فناوری­ های مجازی­ سازی در سطح سرورها و تجهیزات زیرساختی شبکه می­ باشد. دسته دوم مربوط به خوشه­ بندی تجهیزات زیرساختی شبکه است که با استفاده از آن­ها دو یا چند تجهیز با یکدیگر ترکیب شده و تشکیل یک تجهیز منطقی را می­ دهند که باعث ساده­ سازی معماری و ساختار هم­بندی و همچنین بهینه­ سازی گسترش ­پذیری، مقیاس ­پذیری و تحمل­ پذیری خطا خواهد شد. دسته سوم مربوط به کارگیری راهکارهای رایانش ابری است که سطح جدیدی از مجازی­ سازی را ممکن ساخته است.
    در حوزه غیر فعال مرکز داده نیز، امروزه یکی از دغدغه‌های مهم، سطح مصرف انرژی در مراکز داده و تمایل به کمینه نمودن سطح مصرف انرژی، بدون تأثیرگذاری بر روی پارامترهای کیفی و کارامدی مراکز داده است. پیرو این رویکرد، فناوری­ ها و راهکارهای زیادی در قالب فناوری­ های مراکز داده سبز (Green DC) ایجاد شده اند که هدف آن­ها تمرکز بر روی تمامی حوزه­ ها و بخش­ های غیر فعال مرکز داده به جهت کاهش مصرف انرژی است.

  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مرکز خرید آکسیس استانبول + تصاویر امیرعلی 96 0 28 ۱۳۹۷-۰۵-۱۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: امیرعلی 96
  مرکز خرید CHATUCHAK بانکوک در تور تایلند hostcode2 1 197 ۱۳۹۷-۰۴-۱۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: misterarad
  ثبت شرکت مرکز اسقاط خودروهای فرسوده companyregisterir 1 78 ۱۳۹۷-۰۳-۱۹، ۰۱:۲۵ ب.ظ
آخرین ارسال: kisa
  نسل پنجم مرکز عملیات امنیت SOC mehrdadar11 0 72 ۱۳۹۷-۰۲-۰۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: mehrdadar11
  چگونه گرایشات ذخیره‌سازی بر مرکز داده شما تاثیر خواهند گذارد؟ mehrdadar11 0 67 ۱۳۹۷-۰۲-۰۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: mehrdadar11
  7 راه برای اطمینان از این‌که مرکز داده mehrdadar11 0 68 ۱۳۹۷-۰۲-۰۲، ۰۳:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: mehrdadar11
  كاربردهای جدید ارتباطات یكپارچه و مركز تماس mehrdadar11 0 91 ۱۳۹۷-۰۱-۳۰، ۰۴:۴۷ ب.ظ
آخرین ارسال: mehrdadar11
  مقاله راه اندازی میکروتیک ali.zamaani 0 138 ۱۳۹۶-۱۲-۲۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: ali.zamaani
  راه اندازی vsan mahroo456 0 144 ۱۳۹۶-۱۲-۰۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: mahroo456
  راه اندازی مرکز داده mahroo456 0 129 ۱۳۹۶-۱۲-۰۹، ۰۵:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: mahroo456

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads