شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان
#1
انتظار می رود که تا سال 2021، بازار خدمات VoIP تا140 میلیارد دلار افزایش یابد - از 83 میلیارد دلار در سال 2015-. VoIP تلفن همراه و تکیه کمتر بر خطوط ثابت سنتی تنها دو عامل این رشد نجومی هستند. در حال حاضر، شرکت های بیشتری
 در حال سرمایه گذاری در VoIP برای بهینه سازی فرآیندهای خدمات مشتری خود هستند. این فناوری به کسب میکروتیک و کارها امکان پاسخگویی به تماسهای بیشتری را میدهد، با مشتریان 24 ساعته در روز ارتباط برقرار میکند و در هزینه صرفه جویی می کند.
1. VoIP به شرکت ها امکان پاسخگویی به تماس های بیشتری را می دهد.
با VoIP هیچ تماسی بی پاسخ نمی ماند. این سیستم ها دارای تکنولوژی انتقال تماس هستند که هر تماس را به شخص مربوطه انتقال می دهند. VoIP به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشکلات مربوط به خدمات مشتریان را در حین وقوع حل و فصل کنند. 
سازمان می تواند اشتباهات را کاهش داده و از مشتریان ناراضی دلجویی کنند.
شرکت ها حتی می توانند سرویس های خدمات مشتری را به یک شخص ثالث در یک منطقه زمانی متفاوت انتقال دهند. در نتیجه، مصرف کنندگان میتوانند در هر زمان روز یا شب با یک حرفه ای خدمات به مشتری صحبت کنند.
VoIP  بهره وری خدمات مشتری را افزایش می دهد.  چرا که زمان کمتری در پست صوتی و تماس مجدد با مشتریان خدمات شبکه هدر می شود و کارکنان قادر به پاسخگویی بیشتر به تماس ها هستند. شرکت هایی که دارای یک راه حل ارتباطی یکپارچه اند 191 ساعت
 در روز و 49660 ساعت در سال، با توجه به یک پژوه، را ذخیره می کنند.
2. VoIP  به شرکت ها اجازه می دهد با مشتریان تعامل داشته باشند.
خدمات مشتری برای هر کسب و کار بسیار مهم است.  تا سال 2020، خدمات مشتری از قیمت و محصول به عنوان یک عامل در ایجاد تمایز در برندها خدمات شبکه پیشی خواهد گرفت. علاوه بر این، 86 درصد از مصرف کنندگان برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری خواهند کرد.
VoIP  به کسب و کارهایی که با خدمات مشتریان در حال دست و پنجه نرم کردن هستند، کمک می کند. این فن آوری با سیستم عامل های نرم افزاری خدمات مشتری هماهنگ شده است تا تجربه مشتری را افزایش دهد. وقتی یک مصرف کننده با یک شرکت ارتباط برقرار می کند، 
کارکنان می توانند اطلاعات خود را بالا ببرند و تعاملات گذشته را بررسی کنند. کارمندان می توانند این اطلاعات را در زمان واقعی به روز کنند.
بر خلاف ایستگاههای رادیویی سنتی، کارکنان اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان در دست دارند.  در نتیجه، کارکنان می توانند مشکلات پشتیبانی شبکه را  در زمان سریعتری حل و فصل کنند و افزایش از نارضایتی مشتریان به اختلافات عمده جلوگیری کنند. VoIP  اجازه می دهد تا 
کسب و کارها با مشتریان خود در 24 ساعت شبانه روز در ارتباط باشند.
این فقط تماس های صوتی نیست.  با برخی از خدمات  VoIP، کسب و کار می تواند با مشتریان از طریق اس ام اس و سیستم های رسانه های اجتماعی مانند WhatsApp و فیس بوک مسنجر ارتباط برقرار کند.




3. VoIP  موجب صرفه جویی شرکت ها در هزینه ی مدیریت خدمات مشتری میشود.
VoIP  همچنین باعث صرفه جویی در هزینه های متعدد می شود. کارکنان خدمات مشتری می توانند در خانه کار کنند، چیزی که پسیو شبکه می تواند باعث هزاران دلار صرفه جویی در سال شود.  کسب و کارهایی که به کارکنان امکان ارتباط از راه دور را می دهد، اهداف
 خدمات به مشتریان خود را براورده کرده و در هزینه ها را کاهش می دهد - لوازم اداری، آب و برق، هزینه کارکنان، و غیره. شرکت فن آوری کامپیوتر دل از طریق ایجاد امکان برای کارکنانش برای ارتباط از راه دور، 39.5 میلیون دلار در هزینه صرفه جویی کرد و انتشار انرژی را کاهش داد.  
کسب و کارها همچنین در صورتحساب گران قیمت تلفن می توانند صرفه جویی کنند. به جای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق خطوط سنتی، شرکت ها می توانند از خدمات VoIP برای حل مشکلات و شکایات استفاده کنند. ارسال اطلاعات صوتی از طریق اینترنت بسیار ارزان تر 
از برقراری تماس از یک تلفن ثابت است.  با توجه به یک مطالعه، میانگین هزینه های ماهانه VoIP فقط 25 دلار است، در مقایسه با 50 دلار برای خطوط تلفن ثابت. علاوه بر این، برخی از کسب و کارها پس از انتقال از خطوط تلفن ثابت به VoIP می توانند تا 75 درصد صرفه جویی کنند.
VoIP  ابزار ارتباطی قدرتمندی برای خدمات مشتری است. این تکنولوژی به کسب و کارها اجازه می دهد تا به تماس های بیشتری پاسخ دهند، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنند و پول بیشتری را ذخیره کنند. انتظار می رود شرکت های بیشتری برای سرمایه گذاری در VoIP و بهبود 
فرایندهای خدمات مشتری خود تا پایان سال 2017 اقدام کنند.
در یک تحقیق انجام شده در مورد کارآیی سلوشن های امنیتی، سه-چهارم شرکت کنندگان بی اعتمادی شگفت انگیزی نسبت به این ابزار نشان دادند. 
براساس نظرسنجی Tripwire از کاربران حرفه ای ابزار امنیت اطلاعات، 75% شرکت کنندگان باوردارند که خرید تمام ابزار امنیتی موجود در بازار به آنها این امکان را نمی دهد تا بطور کامل از سازمان خود محافظت کنند. 
این تحقیق همچنان نشان داد که تقریبا نیمی از کاربران (46%) ابزار امنیتی خریداری کرده اند که قادر به پاسخگویی نیازهای سازمانی آنها نبوده است. 
به گفته ی تیم ارلین، نایب رییس مدیریت و استراتژی محصولات Tripwire :" ابزار و تکنولوژی های خدمات شبکه جدید هرروزه به بازار امنیت اطلاعات وارد میشوند، اما واضح است که بسیاری از انها نیازهای بازار را برآورده نمی کنند. تمرکز بر روی مسایل پایه ای که کارایی قابل اثباتی
 دارند شاید تغییر بزرگی ایجاد نکند اما کار عاقلانه ای بنظر میرسد." او افزود: " بیشترین موفقیت ها برای بازار امنیتی پشتیبانی شبکه از راه تامین کنترل های زیرساختی بدست می آید. اصول یافتن و برطرف کردن نقاط آسیب پذیر، تنظیمات امن سیستم و بررسی سیستم ها برای یافتن تغییرات، تاثیر 
بسزایی در شکل دادن چارچوب امنیتی قوی دارند."


این یافته ها همچنان نشان می دهند که هرچه سازمان ها بزرگتر هستند، کارکنان آنها اعتماد کمتری به ابزار امنیت مجازی که بطور کامل از سازمان آنها محافظت میکنند دارند. در شرکت هایی که کمتر از 1000 کارمند دارند، تنها 32% افراد احساس می کنند که با خرید تمام ابزار امنیتی
 موجود از محافظت کامل برخوردار می شوند. این درصد در شرکت هایی با 1000 تا 5000 کارمند تا حدود نصف (19 %)،  و حتی در شرکت هایی با بیشتر از 5000 کارمند تا 15 % کاهش می یابد. 
حوادث اخیر نشان داده اند که کنترل های پایه ای قادر هستند حتی بدون کمک بعضی از ابزار جدید موجود در بازار بطور موفق از سازمان ها خدمات شبکه محافظت کنند. مقیاس بالای حملاتی چون Heartbleed، WannaCry و اکنون Petya بیشتر به استفاده ی شرکت ها از سیستم های قدیمی و رفع
 اشکال نشده مرتبط دانسته میشود تا نبود ابزار دفاعی. 
این شرکت در یافته های خود بیان کرد:" این حملات بزرگ نشان داده اند که اهمیت دادن به بهداشت امنیتی پایه و حصول اطمینان از کنترل های زیرساختی میتواند حملات را با موفقیت خنثی سازد."
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خدمات پانچ پویان فرم فلز Maryamgh63 0 4 دیروز، ۱۲:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Maryamgh63
  نیاز به ثبت برند برای صادرات کالا fekr_bartar 0 6 ۱۴۰۰-۰۶-۲۷، ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: fekr_bartar
  خدمات برش لیزری فلزات پویان فلز Maryamgh63 0 5 ۱۴۰۰-۰۶-۲۷، ۱۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Maryamgh63
  خدمات ویژه سرویس و تعمیر کولر گازی طراحی سایت 1 126 ۱۴۰۰-۰۶-۲۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: rahado
  خدمات برش لیزری پویان فلز Maryamgh63 0 7 ۱۴۰۰-۰۶-۲۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Maryamgh63
  بوراکس پنتا چه ویژگی هایی دارد؟ negin 0 6 ۱۴۰۰-۰۶-۲۱، ۰۸:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: negin
  ویژگی تعمیرکاران تعمیر لوازم خانگی دوو rahado 0 8 ۱۴۰۰-۰۶-۲۱، ۰۲:۲۹ ب.ظ
آخرین ارسال: rahado
  خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو rahado 0 10 ۱۴۰۰-۰۶-۲۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: rahado
  خدمات پانچ Maryamgh63 0 12 ۱۴۰۰-۰۶-۱۷، ۱۰:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: Maryamgh63
  خدمات برش لیزر فلزات Maryamgh63 0 9 ۱۴۰۰-۰۶-۱۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: Maryamgh63

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads