شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه
#1
سالیان سال است که مغازه های خرده فروشی شکل گرفته اند و وقتی صحبت از طراحی و چیدمان داخلی این فروشگاه ها به میان است، می توان رویکردهای متعددی را در پیش گرفت. با این وجود چند استراتژی رایج طراحی وجود دارد که مغازه داران می توانند با به کار بستن آنها طراحی دکوراسیون مغازه خود را انجام داده و حجم فروش خود را افزایش داده و کسب و کارشان را رونق بخشند. طراحی فضای داخلی موضوع تحقیقات همه جانبه این روزهای ما بوده و کوشیده ایم به بوتیک داران کمک کنیم تا موفق تر عمل کرده و در عصر دیجیتالی حاضر، مجالی برای خودنمایی بیابند.

به خاطر داشته باشید از هنگامی که فردی به درون فروشگاه شما قدم می گذارد تا لحظه ای که تصمیم می گیرد به صندوق مراجعه کند (یا نکند)، رعایت نکات و ترفندهای هوشمندانه طراحی می تواند تأثیر بسزایی در میزان فروش شما داشته باشد. 
ورود به فروشگاه
محدوده ورودی یک فروشگاه، که برخی آن را با عنوان منطقه مرزی می شناسند، نخستین فضاییست که مشتریان بالقوه به آن قدم می گذارند و بسته به بزرگی و کوچکی فروشگاهتان ١/۵ تا ۴/۵ متر از فضای مغازه شما را به خود اختصاص داده است. مرزی که مشتریان را از دنیای بیرون جدا کرده و به دل فروشگاه شما می کشاند و
به او القا می کند که شما چه چیزهایی برای عرضه به او دارید. قضاوتی در ذهن آنها شکل می گیرد و به این نتیجه می رسند که با یک فروشگاه شیک و درجه یک طرفند یا یک مغازه معمولی و رده پایین و در نهایت نورپردازی، چیدمان اثاثیه و ویترین ها و رنگ بندی فروشگاهتان را ارزیابی می کنند.
از آنجایی که مشتری در حالت انتقال و گذر از یک فضا به فضایی جدید می باشد، به احتمال زیاد کالا، سبد و علائمی را نادیده می گیرد که در معرض دیدش قرار داده اید.


سپس به سمت راست خود می نگرند :
در آمریکای شمالی حدود ٩٠ درصد مشتریان پس از ورود به یک فروشگاه پیراهن بی اختیار به سمت راست می چرخند و این واقعیتی مشهود و انکارناپذیر است. نخستین دیواری که پیش روی مشتری قرار می گیرد، به محل قدرت نمایی و عرضه اندام شما شهرت دارد و می تواند مشتریانتان را تحت تأثیر قرار داده و افسون کند، پس نسبت به آنچه می خواهید در این دیوار به نمایش گذارید و نحوه چیدمانشان توجه و وسواس خاصی به خرج دهید. در این قسمت از پیراهن مردانه ،کالاهایی را به نمایش بگذارید که مطمئنید می توانند توجه و نظر مثبت  مشتریان را جلب کرده و آنها را به دام اندازند؛ مجموعه های فصل نو، کالاهای جدید، کالاهایی که سود شایان ذکری برایتان به همراه دارند، کالاهایی که در میان مشتریان محبوب است. به علاوه می توانید بخشی از ویترین خود را برای نقل داستان چاپ و بسته بندی کالاهایتان اختصاص دهید تا زینت بخش فروشگاهتان باشد.

 
مشتری را ترغیب کنید تا در فروشگاهتان چرخی بزند

این مسئله تا حد زیادی به فضای فروشگاه آژانس دیجیتال مارکتینگ شما و چیدمان و دکوراسیون داخلی آن بستگی دارد، لیکن با علم بر این موضوع که مشتری پس از ورود به سمت راست می رود، بار بزرگی از روی دوشتان برداشته می شود و کافیست تمام تلاش خود را به کار گیرید تا آنها را ترغیب کنید ،به قدم زدن ادامه داده و کالاهای بیشتری را از نظر بگذرانند. از این طریق علاوه بر آن که شانس خرید کردن مشتریان خود را افزایش می دهید، می توانید با طراحی هوشمندانه یک مسیر از پیش تعیین شده حجم رفت و آمد مشتریان را در فروشگاه کنترل کرده و اجازه ندهید بخشی از مغازه تان بیش از حد شلوغ و بخش دیگر آن زیادی خلوت باشد.
اغلب خرده فروشان این مسیر را به صورت دایره ای شکل طراحی می کنند، مسیری که از سمت راست ورودی فروشگاه آغاز شده و مشتری را به بخش انتهایی فروشگاه هدایت کرده و مجدداً به جلوی مغازه می کشاند. برخی از فروشنده ها پا را فراتر نهاده و این مسیر را با یک رنگ و بافت متفاوت مشخص می کنند، به گونه ای که کاملاً متمایز از کف فروشگاه باشد؛ از قدیم گفته اند، “هر جا که چشم برود، پا نیز به دنبالش روانه می شود.به خاطر داشته باشید که قرار است این مسیر مشتریانتان را به سوی محل خاصی رهنمون سازد، بنابراین باید در انتهای راه ویترینی جالب توجه و چشم نواز در معرض دیدشان قرار دهید.
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  طراحی سایت فروشگاه لباس ooma1372alizadeh 0 6 7 ساعت پیش
آخرین ارسال: ooma1372alizadeh
  طراحی سایت فروشگاه حرفه ای ooma1372alizadeh 0 7 ۱۳۹۶-۰۷-۲۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ
آخرین ارسال: ooma1372alizadeh
  اهداف طراحی سایت nazilai20i1365 0 10 ۱۳۹۶-۰۷-۲۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: nazilai20i1365
  نکاتی برای طراحی سایت تخصصی nazilai20i1365 0 6 ۱۳۹۶-۰۷-۲۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: nazilai20i1365
  تگ های مهم در طراحی سایت arash.mousavi 0 11 ۱۳۹۶-۰۷-۲۵، ۰۴:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: arash.mousavi
  طراحی سایت شیراز sitecode 0 18 ۱۳۹۶-۰۷-۲۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: sitecode
  طراحی سایت فروشگاهی در تهران ooma1372alizadeh 0 12 ۱۳۹۶-۰۷-۲۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: ooma1372alizadeh
  اهداف طراحی سایت aminia 0 13 ۱۳۹۶-۰۷-۲۳، ۱۰:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: aminia
  نکاتی برای طراحی سایت تخصصی aminia 0 18 ۱۳۹۶-۰۷-۲۳، ۱۰:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: aminia
  راهنمای خرید تور داخلی در ایام حرام سال Qeshmtour1365 0 17 ۱۳۹۶-۰۷-۱۸، ۰۱:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Qeshmtour1365

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads