شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل در مگبوت
#1
طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل
طراحی سایت
 


[تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D9...%D8%AA.jpg]


طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار  است، اما  تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل  چیز دیگریست.


می خواهم به هر دو نکته   بپردازم  و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل (یا CRO) ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای   شما است.



یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است.  زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل  از رنگ های غیر غالب   صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی Hubspot در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است.









شبیه هر چیز دیگری در طراحی UI، به کنتراست توجه کنید.  مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند.








به عنوان  مثال در صفحه فرود Flinto از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است  ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند.


[/url]

[url=https://designmodo.com/color-psychology-web-design/]

صفحه اصلی ResumeBaking یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است . 

Lookback در طراحی صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است.  به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند.




resim




در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و  در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر  نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی sketch  استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است.




resim

هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه ، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید.

به چگونگی طراحی سایت خود و محتوای که برای CTA دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق  به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟




resim




صفحه اصلی AdEspresso یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است.

با اضافه کردن کلمات مانند "free" شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا بایدتوجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار  مطمئنا توجه کاربر را سریع  جلب می کند





resim




متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است.



به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی CTA اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است.




در دنياي طراحي، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا  آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب ازHighrise برای مقایسه دو صفحه  یکی پر از گرافیک و  فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما  در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است! 





resim




تیم آزمایش A / B  دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه.   ایجاد یک تجربه  شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪   افزایش یافت.





تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر  عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید!




resim




من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید  و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد.




مایل باشید طرح کلی فعلی خود را   فراموش کنید  و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود.


مقالات مرتبط
[تصویر:  %DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9...%D8%A7.jpg]
راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
[تصویر:  Top-17-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D...C-2019.jpg]
17روند طراحی سایت و UI برای سال 2019
[تصویر:  %D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF-%D9%86%D9...%D8%AF.jpg]
اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت
  پاسخ
تبلیغات
ads
#2
درب اتوماتیک راهبند جک پارکینگی کرکره اتوماتیک درب سکشنال
  پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads