شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراحل طراحی سایت |طراحی سایت |طراحی وب سایت|طراحی سایت ارزان|طراحی سایت حرفه ای
#1
مراحل طراحی سایت |طراحی سایت |طراحی وب سایت|طراحی سایت ارزان|طراحی سایت حرفه ای
  1. انتخاب و خریداری هاست یا فضای میزبانی وب: هاست یا فضای میزبانی وب، فضایی است بر روی سرویس دهنده اینترنتی که پس از طراحی سایت، صفحات خود را برای اینکه توسط کاربران دیده شود بر روی آن قرار می دهیم. این فضا بسته به نیاز شما از 10MB شروع شده و تا تمامی فضای هارد دیسک یک سرویس دهنده می تواند حجم داشته باشد تا زمانی که فایل های وب سایت طراحی شده بر روی این فضا قرار نگیرد، دیگران قادر به بازدید از وب سایت شما نیستند. کیفیت سرویس دهنده اینترنتی بسیار مهم است. شما باید سعی کنید این فضا را از شرکت های معتبر در ایران و یا شرکت های بزرگ ارائه دهنده هاست در خارج از کشور، خریداری نمایید. طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت ، طراحی سایت تهران
    طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت طراحی سایت تهران ، طراحی سایت تهران

  2. نام دامنه اینترنتی: دامنه اینترنتی نامی است که با وارد کردن آن در مرورگر وب ، وب سایت شما مشاهده می شود. معمولاً شرکت هایی که خدمات هاست ارائه می دهند همگی دامنه اینترنتی نیز برای شما ثبت می کنند. دامنه اینترنتی را می توان بصورت یکساله، سه ساله و یا پنج ساله خریداری کرد. توجه داشته باشید که به دلیل اینکه دامنه اینترنتی برند وب سایتشما محسوب می شود حتماً از شرکت های معتبر و بزرگ این دامنه ها را خریداری کنید. امروزه کسانی که دامنه خود را توسط افراد غیر معتبر خریداری می کنند معمولاً با رشد و توسعهوب سایت خود با مشکلات بزرگی روبرو می شوند و چه بسا دامنه خود را از دست می دهند.

  3. برنامه ریزی و طراحی [b]وب سایت[/b]: پس از تهیه نام دامنه اینترنتی و فضای میزبانی وب، اکنون شما می توانید برای طراحی سایت خود برنامه ریزی کنید. به این سه بخش توجه کنید:
    ● وب سایت شما باید چه بخش هایی داشته باشد؟ مثلاً وب سایت شما باید دارای صفحه اختصاصی محصولات، مقالات، گالری تصاویر و یا از این قبیل موارد باشد. توجه داشته باشید که وقتی که با یک شرکت حرفه ای طراحی سایت قرارداد منعقد می کنید، آن شرکت خود باید کسب و کار شما را تحلیل کرده و یک طرح پیشنهادی بر مبنای آن آنالیز به شما ارائه دهد.
    ● معماری وب سایت شما باید چگونه باشد؟ پس از مشخص شدن اینکه وب سایت شما چه بخش هایی باید داشته باشد مهم است که بدانیم صفحات وب سایت ما به چه شکل می بایست در کنار هم قرار گیرند. نحوه مرور در وب سایت ما چگونه خواهد بود و بطور کلی معماری اطلاعات در وب سایت ما باید چگونه است.
     محتوی صفحات وب سایت: پس از مشخص شدن هر صفحه تهیه محتوی برای هر صفحه بسیار ضروری است. البته اگر با شرکت های حرفه ای در طراحی سایت کار کنید قطعاً این شرکت ها تهیه متن های وب سایت شما را خود بر عهده می گیرند چرا که تهیه این متن ها در بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو نقش بسزایی دارند.

  4. طراحی سایت: پس از مرحله تحلیل و آنالیز، نوبت به طراحی وب سایت شما می رسد. مراحل اجرایی طراحی سایت بصورت زیر خواهد بود:
    ● طراحی گرافیکی وب سایت
    ● برنامه نویسی وب سایت
    ● تست و رفع اشکالات احتمالی
    ● وارد کردن محتوی صفحات وب سایت

  5. بارگذاری وب سایت در اینترنت و وب: پس از اینکه وب سایت طراحی شد، فایل های آن را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری شده بارگذاری (Upload) می نمایند. اکنون وب سایت با وارد کردن نام دامنه اینترنتی قابل رویت است.

  6. معرفی و ترویج و تبلیغ وب سایت: یکی از بهترین راه های ترویج و تبلیغ یک وب سایت، بهینه سازی سایت (SEO) و معرفی به موتور های جستجو است. سئو معمولاً بسیار مشکل، زمانبر و گران است اما نتایج فوق العاده ای دربرخواهد داشت. از دیگر راه ها برای تبلیغ وب سایت، می توان به بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی و یا بازاریابی از طریق بنر های اینترنتی اشاره کرد.

  7. نگهداری و توسعه وب سایت: پس از همه این مراحل اینکه بتوان وب سایت را بروز نگه داشت و اطلاعات آن را مرتباً بروز کرد بحث بسیار مهمی است. بروز نگه داشتن و افزودن مطالب جدید کسب رتبه های بالا در موتور های جستجو و همچنین افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.
  پاسخ
تبلیغات
ads
#2
سلام عالی بود. شما یک سایت شرکتی رو چند طراحی می کنید؟
















---------------------------------------

امضاء کاربر: خرید آرد و سفارش آرد
  پاسخ
#3
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای با توجه به رشد فراگیر اینترنت وافزایش روزافزون مخاطبان آن ، با طراحی سایت تخصصی ، مدیریت و اجرای پنل نتورک مارکتینگ تخصصی و پنل درآمد زدایی در معرفی خدمات شرکت و محصول مورد نیاز مشتری به صورت مستقیم موجب افزایش فروش محصول جهت ارتقا کسب و کار و بازاریابی اینترنتی می شود.

بازرایابی شبکه ای چیست؟

بازاریابی شبکه ای از روش های نوین فروش است که میتوان محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می رسانند . درآمد در بازاریابی شبکه ای به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه و ساخت زیرمجموعه کسب می‌شود.

طراحی سایت بازاریابی شبکه ای در شرکت بهپردازان


شرکت بهپردازان با بهره برداری از تیم مجرب در صورت داشتن مجوز بازاریابی شبکه ای پروژه شما را از تحلیل تا مرحله اجرا بصورت کامل انجام خواهد داد.
شرکت بازاریابی بهپردازان در سال 1383 کار خود را شروع کرد و در پروسه فعالیت های خود در ابتدا در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای و ساخت نرم افزار و طراحی سایت و بانک های اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد که این روند به صورت همکاری با شرکت های مختلف ادامه داشت تا این مجمـوعه را در مسیری ها قـرار داد با این مضمون که به صـورت پیمـانی از شرکتـهای بزرگتر کار را دریافت و در اختیار ایشان قرار می داد .
فعالیتهای اخیر به تدریج گسترش یافت و شرکت در زمینه تبلیغات و مخصوصا بازاریابی شبکه ای بصورت حرفه ای و با استخدام نیروی مجرب وارد بازار رقابت شد و همچنین در ساخت نرم افزار توسعه چشم گیری پیدا کرد و در یک شرکت بازاریابی شبکه ای و نرم افزاری که نرم افزارهای کامپیوتری را توسعه می دهد و توزیع می کند که ممکن است برای یادگیری، آموزش، ارزیابی، محاسبه، سرگرمی و یا انجام بسیاری از کارهای دیگر استفاده شود. شرکت های بازاریابی شبکه ای تحت انواع مدل های تجاری مانند هزینه های مجوز، ارائه اشتراک یا شارژ توسط معاملات عمل می کنند. که شرکت طراحی سایت بازاریابی شبکه ای بهپردازان در این زمینه به پیشرفت قابل توجهی رسید و همینطور در پروسه تکاملی فعالیتها,مجموعه به تفکیک بخش ساخت افزار از نرم افزار و ادامه فعالیت آنها با دو عنوان مشخص ام با یک مدیریت واحد نائل آمد .

بهترین روش برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

بهترین راه برای شروع یک شرکت نرم افزاری این است که تحقیقات بازار را انجام دهید و یک ایده نوآورانه محصول بر اساس نیازهای کاربر ایجاد کنید. هر گونه اختراعات و علائم تجاری لازم برای محافظت از محصول خود را دریافت کنید. سپس، یک طرح کسب و کار را که جزئیات بازاریابی، عملیات، و برنامه های مالی را مشخص کنید، ایجاد کنید. آیا توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا از محصول شما استفاده می کنند تا کاربر دوستانه، کارآیی و کارایی آن را آزمایش کند. که شرکت طراحی سایت بازاریابی شبکه ای بهپردازان این امر را با علم روز به خوبی انجام میدهد.
نمونه سایتهای طراحی شده
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای تلفیق هنر
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای شهر مجازی
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای فرخنده
برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای در ابتدا باید نکات زیر را در نظر بگیریم :
- مجوزهای لازم(برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای مجوزهای لازم را باید از وزارت صنعت و معدن گرفت ).
- طراحی سایت بازاریابی شبکه ای غیر هرمی(در واقع طراحی این سایتها به گونه ای است در یک تجارت پر سود و دارای مجوزهای جمهوری اسلامی ایران وب سایت خودتان را طراحی می کنید)برای طراحی سایت بازاریابی شبکه ای وب سایت شما یک مجموعه فروشگاهی می شود که دارای پلن مجوزدار نت ورک مارکتینگ می باشد .

طراحی پلن مارکتینگ در طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

طراحی پلن بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یکی از اساسی ترین موارد موفقیت در بازاریابی شبکه ای برای شرکت هایی که می خواهند در این تجارت ماندگار باشند و مهم تر اگر جدید آماده اند خیلی خوب مورد استقبال قرار بگیرند و پیشرفت کنند پلن درآمد زایی می باشد . اساسی ترین دلیلی که هر کسی را به انجام فعالیت بازاریابی شبکه ای ترغیب می کند پلن درآمد زایی یک شرکت در کنار محصول است که شرکت طراحی سایت بازاریابی شبکه ای بهپردازان با مشاورین با تجربه شمارادراین موضوع کمک خواهد کرد .
  پاسخ
#4
شرکت نرم افزاری بهپردازان در سال1381کار خود را شروع کرد و در پروسه فعالیت های خود در ابتدا ساخت نرم افزار و طراحی سایت و بانک های اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد که این روند به صورت همکاری با شرکت های مختلف ادامه داشت تا این مجمـوعه را در مسیری ها قـرار داد با این مضمون که به صـورت پیمـانی از شرکتـهای بزرگتر کار را دریافت و در اختیار ایشان قرار می داد .
فعالیتهای اخیر به تدریج گسترش یافت و شرکت در زمینه تبلیغات و مخصوصا ساخت مالتی مدیا بصورت حرفه ای و با استخدام نیروی مجرب وارد بازار رقابت شد و همچنین در ساخت نرم افزار توسعه چشم گیری پیدا کرد و در یک شرکت نرم افزاری که نرم افزارهای کامپیوتری را توسعه می دهد و توزیع می کند که ممکن است برای یادگیری، آموزش، ارزیابی، محاسبه، سرگرمی و یا انجام بسیاری از کارهای دیگر استفاده شود.

شرکت های نرم افزاری تحت انواع مدل های تجاری مانند هزینه های مجوز، ارائه اشتراک یا شارژ توسط معاملات عمل می کنند. که شرکت نرم افزاری بهپردازان در این زمینه به پیشرفت قابل توجهی رسید و همینطور در پروسه تکاملی فعالیتها,مجموعه به تفکیک بخش سخت افزار از نرم افزار و ادامه فعالیت آنها با دو عنوان مشخص ام با یک مدیریت واحد نائل آمد .
شرکت نرم افزاری بهپردازان خدمات نرم افزاری خود را در حوزه هــــای زیر در زمینه طراحی و توسعه نرم افزار انجام می دهد.
• نرم افزار تحت ویندوز.
• نرم افزار تحت وب.
• نرم افزار موبایل.
ساخت مالتی مدیا.
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

شرکت طراحی سایت
  پاسخ
تبلیغات
ads
#5
سیستم اعلام حریق
شامل مجموعه ای از وسایل و دستگاهها می باشند که برای تشخیص و اعلام خطر به مردم به وسیله ابزارهای صوتی و تصویری در زمانیکه دود، حریق ، گاز منوکسید کربن و سایر شرایط اورژانسی دیگر وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب سیستم اعلام حریق بستگی به ساختار ساختمان دارد(هدف ، نوع استفاده و قانون فعلی ساختمان).

انواع سیستم های اعلام حریق


تمام سیستم های اعلام حریق اساساُ بر پایه یک اصل عمل می کنند.اگر ردیاب سیستم های اعلام حریق تشخیص دود و یا حرارت بدهند ،آژیر سیستم های اعلام حریق شروع به اعلام خطر می کنند.سیستم های اعلام حریق به چهار دسته تقسیم می شوند

سیستم اعلام حریق متعارف Conventional Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق  آدرس پذیر Addressable Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آنالوگ آدرس پذیر Analogue Addressable Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق  آنالوگ Wireless Fire Alarm System


سیستم اعلام حریق  متعارف :


درسیستم های اعلا م حریق متعارف تعدادی نقاط تماس (Call Points) و ردیاب ها که در قالب یک مدار به هم متصل هستند در یک منطقه از ساختمان به صفحه کنترل مرکزی متصل هستند.هر منطقه یک مدارمی باشد.

صفحه کنترل سیستم اعلام حریق دارای تعدادی لامپ منطقه می باشد.دلیل وجود مناطق در سیستم های اعلام حریق ، اعلام نسبی مکان حریق می باشد. که نکته بسیار مهمی برای تیم آتش نشانی می باشد.دانستن دقیق محل حریق به تعداد مناطق صفحه کنترل و تعدادمدار هایی که در ساختمان نصب شده اند بستگی دارد.صفحه کنترل سیستم های اعلام حریق متعارف دارای حداقل دو آژیر می باشند.هر کدام از مدار ها شامل یه دستگاه پایان خط می باشند که برای نظارت بر اهداف استفاده می شوند.

سیستم اعلام حریق  آدرس پذیر :

اصول ردیابی و تشخیص سیستم اعلام حریق آدرس پذیر مشابه به سیستم های اعلام حریق متعارف می باشد به جز اینکه صفحه کنترل می تواند مشخص کند که دقیقا کدام ردیاب و یا نقطه تماس ، آژیر را آغاز کرده است.مدار ردیابی در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر به صورت حلقه ای سیم کشی شده اند و ظرفیت هر یک از حلقه ها تا 99 دستگاه می باشد.ردیاب سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر اساسا همان ردیاب های سیستم های اعلام حریق متعارف هستند با این تفاوت که در سیستم های آدرس پذیر هر ردیاب داری یک آدرس منحصر به فرد می باشد.آدرس در ردیاب ها به وسیله Dil Switches و صفحه کنترل برنامه ریزی شده اند برای نمایش اطلاعات مورد نیاز در زمانیکه یک ردیاب به خصوص شروع به کار می کند.


سیستم اعلام حریق  آنالوگی آدرس پذیر :


سیستم اعلام حریق  آنالوگی آدرس پذیر اغلب سیستم های اعلام حریق هوشمند خوانده می شوند و دارای نوع های بسیار متفاوتی می باشند که بر اساس پروتکل هایشان تشخیص داده میشوند.اساسا سیستم های اعلام حریق آناگوک آدرس پذیر بسیار پیچیده تر از سیستم های اعلام حریق متعارف و سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هستند و همچنین قابلیت ترکیب کمتری با بیشتر امکانات دارند.

هدف اصلی این سیستم ها کمک برای جلوگیری از وقوع اشتباه آژیر خطر می باشد.بوسیله سیستم های اعلام حریق آنالوگ آدرس پذیر تا 127 دستگاه ورودی شامل : ردیاب دود ، نقطه تماس ،ردیاب حرارت ، مانیتورهای تماس و سایر دستگا های رابط را به یک حلقه ردیاب متصل کرد.علاوه بر 127 دستگاه ورودی تا 32 دستگاه خروجی شامل حلقه های صوتی ،ماژول امدادی ،ماژول تصویری نیز میتوانند متصل باشند. سیستم های اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر در مدل های 2،4،8 حلقه ای موجود می باشند که به معنای نظارت یک مکان بزرگ ازیک پنل تکی می باشد.


[URL="سیستم اعلام حریق"]سیستم اعلام حریق [/URL]بی سیم :


[URL="سیستم اعلام حریق"]سیستم اعلام حریق[/URL] بی سیم جایگزین بسیار موثری در تمامی زمینه ها و کاربرد ها برای سیستم های اعلام حریق سنتی می باشند. سیستم های اعلام حریق بی سیم دارای عملکرد مطمن و ایمن می باشند ، بوسیله کنترل ارتباطات رادیویی برای اتصال دستگاه ها و سنسور ها(ردیاب دود ،Call Points و…). یک مفهوم ساده که مزیت های بسیار یکتایی را فراهم می کند و یک سیستم کاملا آنالوگ قابل آدرس دهی تشخیص حریق بدون نیاز به سیم می باشد.


ویژگی ها و مزایا سیستم اعلام حریق  :


طراحی تامین و اجرای کلیه سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر بر اساس استانداردهای اروپایی و آمریکایی و استفاده از بهترین برندهای حال حاضر جهان

ارائه راه حل های جامع و یکپارچه به منظور تسهیل در اجرا و پیاده سازی سیستم های اعلام حریق کارآمد

استفاده از زیرساخت ها و تجهیزات پایه استاندارد و با کیفیت جهت اطمینان در عملکرد صحیح سیستم اعلام حریق

استفاده از سیستم ها و تجهیزات بی خطر برای انسان و سازگار با محیط زیست


سیستم اطفاء حریق
سيستم اعلام سرقت
نصب دوربین مدار بسته
  پاسخ
#6
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک
مشاور املاك توسعه دهید.
پنج ستون موفقیت یک مشاور املاک به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين

در اينجا نحوه ى آماده شدن یک مشاور املاك برای رسیدن به موفقیت و ابزارهایی که برای جذب مشتری راغب، تنظیم لیست و فروش بدانها نیاز دارد بيان می* شود.
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک مشاور املاك توسعه دهید.
5 ستون موفقیت در املاک و مستغلات
1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)
2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing)
3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing)
4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing)
5 - مدیریت فردی (Personal Management)
شما باید یک استراتژی برای هر ستون داشته باشید و در هر یک از این ستون ها، باید ابزار مورد نیاز برای کسب نتایج را داشته باشید.

1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)

شما باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید که مشتریان احتمالی را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند. با این حال، تماس تنها از طریق تلفن انجام نمی* شود زیرا مشتریان احتمالی دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگیرند
بنابراین شما نیاز به یک روش راحت تر برای تماس با مشتری راغب دارید، از قبیل:
الف) وب سایت های شخصى
ب) وب سایت های آژانس هاى املاك
پ) وب سایت *هاى آگهى محور خانه
ت) وب سایت *هاى مشاوران املاك برند
ث) آگهى* هاى خریدار و فروشنده *ى خانه
ج) گزارش* هاى معاملات خانه
چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و...


2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing):

این هفته، چطور لیست *ها را دریافت می* کنید؟ چگونه جریان ثابتی از مشتریان راغب را حفظ می *کنید؟ با استفاده از ابزارهای تنظیم لیست، مانند:
وب سايت*هاى رايگان آگهى* هاى خريد ملک و فروش و رهن و اجاره ملک.
1 - وب سایت گزارش لیست مشتريان
2 - وب سایت گزارش املاک فروخته شده در بازار
3 - وب سایت گزارش فروشنده* ها و موجرين
4- داشتن سيستم* هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)

3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing):
تصور کنید که زمان و پول خود را برای جذب مشتری راغب سرمایه گذاری کرده *اید و سپس مشاهده کنید که همه آنها را از دست داده *اید، زیرا با آنها ارتباط برقرار نکردید. این دقیقن همان چیزی است که در رابطه با مشاور و مشتریان راغب او اتفاق می* افتد.
تحقیقات اثبات کرده* اند که شما باید نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتریان راغبتان گوشزد کنید تا آنها بتوانند با شما معامله کنند.
شما باید ابزارهای زیر را در برنامه بازاریابی ارجاعی خود داشته باشید. هر ابزار به عنوان یک یادآور برای بانک اطلاعاتی شما از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می* دهید، استفاده می* شود.
1 - وب سایت خبرنامه
2 - وب سایت فهرست* های جدید
3 - وب سایت املاک تازه فروخته شده
4 - وب سایت نمونه کارهای شخصی
5 - وب سایت مشاور
6 -صفحه اصلی اینترنت برای مشتریان راغب و مشتریان
-7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى

4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing):
چگونه با مشتریان و مشتریان راغب خود در تماس باشید؟ شما نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارید که به شما اجازه می دهد تمام ابزارهای خود را در یک مجموعه جمع کنید. این بانک اطلاعاتی باید مبتنی بر ارايه گزارش* هاى مستمر باشد. این بانک اطلاعاتی همچنین باید به طور خودکار اطلاعات تماس مشتریان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع* آوری کرده، و سپس این اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند.


5 - مدیریت فردی (Personal Management):
اگر شما برای موفقیت برنامه ریزی نداشته باشید، موفقیت شما ناامید کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما باید درون یک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گیرد که به شما در مدیریت موفقیت تان کمک كند.
نويسنده: جسيم قادرى
خدمات سایت ایران مسکن
مشاور حقوقی
مشاور سرمایه گذاری
مشاور املاک
خرید ملک
اجاره ملک
ملک مسکونی
  پاسخ
#7
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک
مشاور املاك توسعه دهید.
پنج ستون موفقیت یک مشاور املاک به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين

در اينجا نحوه ى آماده شدن یک مشاور املاك برای رسیدن به موفقیت و ابزارهایی که برای جذب مشتری راغب، تنظیم لیست و فروش بدانها نیاز دارد بيان می* شود.
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک مشاور املاك توسعه دهید.
5 ستون موفقیت در املاک و مستغلات
1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)
2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing)
3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing)
4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing)
5 - مدیریت فردی (Personal Management)
شما باید یک استراتژی برای هر ستون داشته باشید و در هر یک از این ستون ها، باید ابزار مورد نیاز برای کسب نتایج را داشته باشید.

1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)

شما باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید که مشتریان احتمالی را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند. با این حال، تماس تنها از طریق تلفن انجام نمی* شود زیرا مشتریان احتمالی دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگیرند
بنابراین شما نیاز به یک روش راحت تر برای تماس با مشتری راغب دارید، از قبیل:
الف) وب سایت های شخصى
ب) وب سایت های آژانس هاى املاك
پ) وب سایت *هاى آگهى محور خانه
ت) وب سایت *هاى مشاوران املاك برند
ث) آگهى* هاى خریدار و فروشنده *ى خانه
ج) گزارش* هاى معاملات خانه
چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و...


2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing):

این هفته، چطور لیست *ها را دریافت می* کنید؟ چگونه جریان ثابتی از مشتریان راغب را حفظ می *کنید؟ با استفاده از ابزارهای تنظیم لیست، مانند:
وب سايت*هاى رايگان آگهى* هاى خريد ملک و فروش و رهن و اجاره ملک.
1 - وب سایت گزارش لیست مشتريان
2 - وب سایت گزارش املاک فروخته شده در بازار
3 - وب سایت گزارش فروشنده* ها و موجرين
4- داشتن سيستم* هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)

3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing):
تصور کنید که زمان و پول خود را برای جذب مشتری راغب سرمایه گذاری کرده *اید و سپس مشاهده کنید که همه آنها را از دست داده *اید، زیرا با آنها ارتباط برقرار نکردید. این دقیقن همان چیزی است که در رابطه با مشاور و مشتریان راغب او اتفاق می* افتد.
تحقیقات اثبات کرده* اند که شما باید نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتریان راغبتان گوشزد کنید تا آنها بتوانند با شما معامله کنند.
شما باید ابزارهای زیر را در برنامه بازاریابی ارجاعی خود داشته باشید. هر ابزار به عنوان یک یادآور برای بانک اطلاعاتی شما از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می* دهید، استفاده می* شود.
1 - وب سایت خبرنامه
2 - وب سایت فهرست* های جدید
3 - وب سایت املاک تازه فروخته شده
4 - وب سایت نمونه کارهای شخصی
5 - وب سایت مشاور
6 -صفحه اصلی اینترنت برای مشتریان راغب و مشتریان
-7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى

4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing):
چگونه با مشتریان و مشتریان راغب خود در تماس باشید؟ شما نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارید که به شما اجازه می دهد تمام ابزارهای خود را در یک مجموعه جمع کنید. این بانک اطلاعاتی باید مبتنی بر ارايه گزارش* هاى مستمر باشد. این بانک اطلاعاتی همچنین باید به طور خودکار اطلاعات تماس مشتریان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع* آوری کرده، و سپس این اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند.


5 - مدیریت فردی (Personal Management):
اگر شما برای موفقیت برنامه ریزی نداشته باشید، موفقیت شما ناامید کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما باید درون یک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گیرد که به شما در مدیریت موفقیت تان کمک كند.
نويسنده: جسيم قادرى
خدمات سایت ایران مسکن
مشاور حقوقی
مشاور سرمایه گذاری
مشاور املاک
خرید ملک
اجاره ملک
ملک مسکونی
  پاسخ
تبلیغات
ads
#8
نصب دوربین مداربسته با اهداف امنیتی

کاربری امنیتی دوربین مداربسته به معنای نصب سیستم دوربین مداربسته برای افزایش امنیت یک محل یا امکان پیگیری قضایی است. این کاربری یکی از اصلی ترین دلایل نصب دوربین مداربسته است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین حفاظتی نیز گفته می شود.


نصب دوربین های مداربسته با کاربری امنیتی دو هدف کلی را دنبال می کند:

پیشگیری: استفاده از سیستم مداربسته نقش زیادی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. طبق تحقیقی که در سال 2006 در شهر لندن انجام شد، نصب دوربین مداربسته به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف (به ویژه محیطهای تجاری) می کاهد. پیشگیری از وقوع جرم می تواند در طول زمان نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه های مشتری داشته باشد. استفاده از یک سیستم مداربسته موثر و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیگیری را برای شما ایجاد می کند.

پیگیری: دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده.

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد.

نصب دوربین مداربسته با اهداف نظارتی

کاربرد نظارتی سیستم مداربسته به معنای نصب دوربین مداربسته با هدف نظارت بر روند کار، اجرای دستورات یا نظم محیط است. دوربین های مداربسته معمولا در محیطهای اداری و صنعتی با هدف نظارتی نصب می شوند. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود.
گرچه استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش فشار یا سختگیری بر نیروی کار از طرف روانشناسان صنعتی توصیه نمی شود اما استفاده درست از سیستم مداربسته در محیط کار میتواند نقش زیادی در بالابردن نظم، افزایش بهره وری و کیفیت ارائه خدمات در محیط کار داشته باشد.


نظارت بر کار دستگاه ها هم می تواند یخشی از اهداف نظارتی سیستم مداربسته شمار آیند. در بسیاری از محیطهای صنعتی استفاده از یک سیستم مداربسته مناسب میتواند امکان کنترل کل روند تولید را به صورت یکپارچه برای مدیر تولید ایجاد کند به نحوی که الزامی به حضور دائمی در خط تولید وجود نداشته باشد. تقریبا در تمام کارخانجات تمام اتوماتیک جهان روند تولید به وسیله یک سیستم مداربسته یکپارچه از طریق یک یا چند فرد کنترل می شود.
خدمات دیگر در سایت آموت
سیستم اعلام سرقت
سیستم اعلام حریق
سیستم اطفاء حریق
  پاسخ
#9
اتاق فرار فعالیت یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‏ها، نکات و استراتژی‏ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‏ها و معماها را حل می‏کنند. بازیکنان یک محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‏هایی که در داخل اتاق پنهان شده ‏اند، دارند.

اتاق‏ فرار از بازی‏های ویدئویی "فرار از اتاق" الهام گرفته شده است. بازی‏ها در مکان‏های مختلفی از قبیل سلول‏های زندان، خانه‏ های متروکه، سفینه‏ ها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، بهره می‏گیرند.

تاریخچه اتاق فرار

اولین اتاق فرار در سال 2007 در شهر کیوتو ژاپن راه اندازی شد و به دلیل استقبال بی نذیر از آن طی مدت کوتاهی به 8000 اتاق فرار در سراسر دنیا رسید. اتاق فرار بر اساس نوع داستان و چگونگی طراحی اتاق برای افراد بین 7 سال تا 70 سال مناسب و دوست داشتنی است

اتاق فرار تهرومز

ماجراجویی و هیجان از فاکتورهای اصلی یک تفریح دست جمعی و جذاب به شمار می رود. اگر دوست دارید دوستانه و یا خانوادگی خود را به چالشی منحصر به فرد دعوت کنید اتاق فرار تهرومز بهترین مقصد برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید به کمک هم از یک مخمصه خلاص شوید و راه خروج را پیدا کنید! اتاق فرار در اکثر کشورهای جهان طرفداران بسیار زیادی دارند. در ایران نیز به دلیل محبوبیت و جذابیتی که این بازی به ارمغان آورده است، روزبه روز بر تعداد اتاق های فرار افزوده می شود. طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند. ایجاد لحاظات شاد و مفرح برای شما تخصص ماست. در اسکیپ روم شما می توانید با دوستان خود ساعاتی را بدون فکر کردن به دنیای پیرامون خود، غرق در یک بازی عجیب و هیجان انگیز شوید. دعوت به این اتاق ها می تواند یکی از خاصترین و جذابترین راه های سوپرایز کردن افرادی باشد که دوستشان دارید، در اتاق فرار تهرومز شما می توانید با حل کردن معما لذت شیرین همکاری و همدلی، فرار و گریز، فکر و اندیشه، نجات و بقاء و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.
  پاسخ
#10
مشاور سرمایه گذاری ایران مسکن به شما کمک می کند که با تحلیل و بررسی شرایط بازار مسکن موفق عمل کنید و با استفاده از پیشنهاد های دریافتی و راهنمایی های هوشمندانه به طور مستقیم دارایی های خود را مدیریت کنید.

اقتصاد بیمار، تورم همیشگى، نبود امنیت سرمایه گذارى، دشوارى پیش بینى آینده ى بازار و ... همه و همه نیاز مبرم به داشتن مشاور سرمایه گذارى را موجب مى شوند. براى این منظور تیم حرفه اى مشاوران سرمایه گذارى ایران مسکن، با تجربه، دانش و توانایى تحلیلهاى علمى، درخواست شما را در زمینه ى گرفتن مشاور سرمایه گذارى، در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت اجابت خواهند نمود.
سایر خدمات ایران مسکن
مشاور املاک
مشاور حقوقی
اجاره ملک
خرید ملک
خرید ملک مسکونی
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  10 نمونه برنامه زیبا طراحی شده برای iOS 11 magbot 0 3 دیروز، ۱۲:۱۰ ق.ظ
آخرین ارسال: magbot
  آموزش طراحی دکوراسیون kami66 0 2 ۱۳۹۸-۰۳-۰۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: kami66
  آشنایی با الگو تجاری در طراحی سایت azadehsadeghi 0 2 ۱۳۹۸-۰۳-۰۲، ۱۰:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  طراحی سایت سازگار با موتور جستجوگر گوگل azadehsadeghi 0 3 ۱۳۹۸-۰۳-۰۱، ۱۱:۲۷ ق.ظ
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  آموزش جی کوئری برای طراحی سایت azadehsadeghi 0 3 ۱۳۹۸-۰۲-۳۱، ۱۲:۵۵ ب.ظ
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  شرکت طراحی سایت در تهران sitedarr 1 8 ۱۳۹۸-۰۲-۳۱، ۱۲:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa733
  آموزش طراحی دکوراسیون kami66 1 10 ۱۳۹۸-۰۲-۳۱، ۱۲:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa733
  تولید بک لینک در طراحی سایت azadehsadeghi 0 3 ۱۳۹۸-۰۲-۳۰، ۱۲:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  آموزش طراحی دکوراسیون kami66 0 6 ۱۳۹۸-۰۲-۲۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: kami66
  بررسی روند آپلود تصاویر در طراحی سایت azadehsadeghi 0 5 ۱۳۹۸-۰۲-۲۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: azadehsadeghi

کاربرانی که از این موضوع دیدن کرده اند ؟
1کاربر از این موضوع دیدن کرده اند :
charming (۱۳۹۸-۰۲-۳۱, ۰۳:۵۶ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads