شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سایت اشتباهات متداول در بازاریابی محتوا
#1
اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا
طراحی سایت
 

 

[تصویر:  %D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%...%D8%A7.jpg]


رشد دستگاههای همراه با دوربین، افراد را قادر به ایجاد محتوای بصری بیشتر و اشتراک گذاری آن بصورت آنی در پروفایل های اجتماعی و یا از طریق پیغام یا ایمیل می کند. در این مقاله، شایع ترین اشتباهات بصری را شناسایی خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه بازاریابی محتوا راه نفوذ و دستیابی به اهداف کسب و کار شماست. 
 ممکن است در ابتدا بپرسید محتوای بصری چیست و تفاوت آن با انواع دیگر محتوا چیست؟ ابتدا آنرا تعریف کنید. 
محتوای بصری بیشتر در بازاریابی استفاده می شود و اشکال مختلف بازاریابی محتوا را بر اساس عناصر بصری است. بازاریابی محتوا بصری شامل استفاده از: 
تصاویر (Instagram، Pinterest، Tumblr)
انفوگراف (InfogramVisually)
اسلایدها (SlideShare, Speaker Deck)
کمیک   (The Oatmeal)
فیلم (YouTube، Vimeo)
یادداشت   (9gagClients from Hell)
سخنرانی های علمی در قالب فیلم   (TED-Ed)
کانال های رسانه ای محبوب اجتماعی مانند Snapchat، یوتیوب، فیس بوک، توییتر، Instagram، Pinterest و Tumblr نمونه های بزرگی از کانال های توزیع در استراتژی های بازاریابی محتوای بصری هستند. 

 اشتباهات محتوای متادول
 در زیر رایج ترین اشتباهات برند ها، بازاریابان و نکاتی که باید رعایت شود را توضیح می دهیم.
1- پس از طراحی پوستر، یا اطلاعیه محصول،خیلی هیجان زده میشویم که همه چیز به ذهن ما رسیده به این خاطر که فکر میکنیم برای مصرف کننده نیز جالب و ارزشمند خواهد بود. سپس ما یک طرح بصری شامل اطلاعات ایجاد می کنیم، اما فقط یک طرح بصری داریم که پیغام روشن، اولویت و یا مرحله ندارد. 
2- تنها به سادگی با مخاطبان  صحبت کردن کافی نیست باید یک نتیجه دلخواه از محتوای بصری ایجاد کنید.مثلا اگر دعوت نامه برای یک رویداد است،باید یک دکمه یا یک پیوند که کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را پر کند یا ثبت نام کند. محتوای بصری بدون  اطلاعات تماس صریح ، اتلاف وقت و پول است.
3- اشتباهی که برند ها و بازاریابان بی تجربه همیشه در معرض آن قرار می گیرند، "بگذارید امیدوار باشیم و به اشتراک بگذاریم دیگران هم به اشتراک می گذارند" . شما باید یک استراتژی تعریف شده برای هر مرحله از جمله تبلیغاتی  باید به تجزیه و تحلیل رقیب و روند بازار بپردازید. با تعیین اهداف تجاری روشن و نتیجه مطلوب شروع کنید. پس از آن اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما چه نیازها و خواسته های دارند. 

4- به طور شگفت انگیزی شبکه های اجتماعی توسط  دستورالعمل های کلی طراحی شده است که به همه چیز اعمال می شود. شما باید هر پلت فرم رسانه های اجتماعی را مطالعه کنید تا با محدودیت های مختلف آن آشنا شوید، بخصوص در مورد قالب بندی تصویر.پیشنهاد می کنم   راهنمای   اندازه تصویر محبوبترین شبکه اجتماعی را بررسی کنید. هنگامی که با محدودیت ها و فرمت های پلتفرم آشنا هستید، می توانید شروع به ایجاد قالب های ساده کنید، که می تواند به راحتی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

5- افراد ممکن است متوجه جزئیات شما در کار نباشند، اما قطعا تلاش و کار سخت شما را متوجه خواهند شد که منجر به مشارکت بهتر، اشتراک بیشتر کار شما می شود. برای ایجاد معیارهای کیفیت، برای طراحان خود دستورالعمل  نام تجاری را تعریف کنید مانند فونت، رنگها، زبان، نوع تصویر، فاصله و غیره ..


6- همیشه در مورد چگونگی نمایش محتوای شما  بر روی  دستگاهها و جغرافیای مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال، Instagram فقط یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه با بیش از 300 میلیون کاربر است.  در هنگام برنامه ریزی کمپین های بصری بعدی خود، این محدودیت ها را در نظر بگیرید. 


7- اگر شما نوجوانان را هدف قرار می دهید مطمئن شوید آنها را در مکان های  مانند فیسبوک  پیدا نمی کنید، نوجوانان  از این پلتفرم جدا شده اند. آنها را در، Snapchat، Instagram می توانید پیدا کنید 


مقالات مرتبط
[تصویر:  %D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D...%D8%9F.jpg]
شغل های حوزه وب و طراحی: شما کجا قرار دارید؟
[تصویر:  %DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9...%D8%AA.jpg]
شروع به خرید کد و تم طراحی سایت در Codester
[تصویر:  150-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B...%D8%AA.jpg]
نمونه های کدهای شگفت انگیز از طراحی انمیشن با CSS
  پاسخ
تبلیغات
ads
#2
روش اجرای سقف وافل در این مقاله به تشریح روش اجرای سقف وافل پرداخته می*شود.





سقف وافل دارای مزایای فنی و اقتصادی متعدد نسبت به دیگر سقف*های بتنی رایج موجود در کشور مانند سقف تیرچه*بلوک، سقف*های یوبوت و کوبیاکس، سقف پیش*تنیده و سقف تیردال می*باشد. شناخت و مقبولیت روز*افزون جامعه مهندسان و کارفرمایان نسبت به مزایای سقف وافل



موجب رشد و گسترش کاربرد این نوع سقف شده است. یکی از مزایای سقف*های وافل



روش اجرای نسبتا ساده و عدم نیاز به تجهیزات خاص و یا نیروی کار متخصص



می*باشد و می*توان با آموزش*های ساده و اولیه به اکیپ*های مختلف



آرماتور*بند و استفاده از تجهیزات موجود به اجرای سقف وافل پرداخت. از این رو در این مقاله به تشریح روش اجرای سقف وافل بنیتک پرداخته می*شود. اجرای سقف وافلبنیتک به پنج مرحله اصلی تقسیم می*گردد که به ترتیب در ذیل تشریح می*گردند.





زیرسازی سقف وافل





زیر سازی سقف وافل



را می*توان با تجهیزات متعارف پیمانکاران اجرای اسکلت شامل جک، اسکافلد،



لوله، چهارتراش، قوطی، قالب فلزی، پلی وود، ورق فلزی و ... اجرا نمود. در



شکل زیر یک نمونه از اجرای ساده زیرسازی سقف وافل مشاهده می شود.





همانطور که در شکل فوق مشاهده می*شود در این نمونه اجرای سقف از سیستم جک و



پروفیل قوطی استفاده شده است. در این روش فاصله جک*ها از یکدیگر نیز بسته



به دهانه و وزن سقف تخمین زده می شود و پروفیل*های قوطی* فوقانی به فاصله



محور تا محور تیرچه*های تشکیل شونده سقف وافل کار*گذاشته شده و لبه قالب های وافل بروی این قوطی ها قرار می*گیرند. در شکل زیر قرارگیری لبه قالب های وافل بروی پروفیل های قوطی مشاهده می شود. فاصله محور تا محور پروفیل ها در سقف وافل بنیتک 75 سانتی متر می باشد. همچنین در این شکل و در جهت عمود بر پروفیل*های قوطی از لوله استفاده شده است.





برای اطلاعات بیشتر سقف وافلکلیک کنید





سقف وافل چیست
  پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads