شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مفهوم بازاریابی دیجیتال
#1
بازاریابی دیجیتال چیست ؟
دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال چه در ابعاد بزرگ اجرا شود و چه در ابعاد کوچک، موتور کسب و کار امروز است! یک بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار، به بازاریابی‌‌ گویند که میان تکنولوژی الکترونیک و روانشناسی بازار ارتباط ایجاد کند. ما در اینجا درباره اصول اساسی بازاریابی دیجیتال ، یعنی نتیجه و فرایند یک شغل و همچنین دیدگاه تجار صحبت خواهیم کرد و با تلاشی هوشمندانه، سعی می‌کنیم که از بیان اصطلاحات تکنیکی خاص بپرهیزیم و دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم آن را با زبانی ساده و آسان توصیف نماییم.

در توصیف بازاریابی اینترنتی بهتر است که از بیان مفاهیم مصطلح چشم‌پوشی کنیم، زیرا اگرچه آن‌‌ها  مفاهیمی عمومی هستند و یادگیری آن‌‌ها آسان است، اما دانش کمی را منعکس می‌‌کنند. به نظر ما،دیجیتال مارکتینگ به مفهوم استفاده از تکنیک‌هایی است که به تجار اجازه استفاده از بهترین‌های بازاریابی  و دیجیتال را در کنار مفاهیم پایه بازاریابی می‌دهد. بازاریابی دیجیتال به‌معنای دریچه دیگری از بازاریابی نیست. در مقابل، این مفهوم راهی جدید در بازاریابی است که در آن می‌توان به تحلیل رفتار مشتری نیز پرداخت.

چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال به حساب نمی آیند؟

برای درک بهتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، بهتر است به طبقه‌بندی آنچه در این دسته قرار نمی‌گیرد بپردازیم. شیوه‌های بازاریابی سنتی چون تبلیغات کاغذی، رادیو، تلویزیون و بیلبوردها جز دسته بندی‌های بازاریابی دیجیتال نیستند. این کانال‌ها در دوره‌ای بسیار موفق بوده‌اند، اما در دوره مدرن امروزی خیر.

ما معتقدیم که شیوه‌های بازاریابی سنتی دارای سه محدودیت هستند:

1.ارتباط یک سویه و نداشتن زمان کافی برای تحلیل بازخوردها:

به نظر ما، بازاریابی خیابانی دوطرفه است. متاسفانه، بازاریابی سنتی اجازه این ارتباط دوسویه میان مشتری و بازاریان را نمی‌دهد.

2.گرایش به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت:

انفجار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت کلید ارتباط زمان واقعی را در اختیارمان قرار داده است. بسیاری از کانال‌های ارتباطی سنتی از وجود سرعت بالای بازاریابی جدید بی‌بهره‌اند و نمی‌توانند چنین ارتباط سریعی را ایجاد کنند.

3.تمرکز بر اصول بازاریابی محتوا :

همچنان که بازاریابی سنتی به دنبال درک این تاثیرات است، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن بر جنبه‌های مهمی چون ایجاد تجربیاتی برای مصرف‌کنندگان تمرکز کرده است.
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خرید قسطی کالای دیجیتال با قسطا کارت zohreh-kamali 1 51 ۱۴۰۰-۰۴-۱۶، ۰۸:۰۶ ب.ظ
آخرین ارسال: codeiran
  توزین کننده و کیسه پرکن دیجیتال arvin 0 49 ۱۴۰۰-۰۳-۳۱، ۰۲:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: arvin
  طراحی سایت بازاریابی شبکه ای charming 12 1,048 ۱۳۹۹-۱۲-۲۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ
آخرین ارسال: shahram
  تتر چیست؟ با این ارز دیجیتال چقدر آشنایی دارید؟ payteh 1 349 ۱۳۹۹-۰۹-۱۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: helmaadib
  بازاریابی با ارسال پیامک انبوه marzie 0 79 ۱۳۹۹-۰۸-۱۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: marzie
  از بازاریابی ارجاعی چقدر اطلاعات دارید؟ sere 0 77 ۱۳۹۹-۰۷-۰۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ
آخرین ارسال: sere
  آژانس دیجیتال مارکتینگ alireza-res 4 1,180 ۱۳۹۹-۰۶-۲۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: caarpitz
  آشنایی با روش های بازاریابی اینترنتی sida 0 75 ۱۳۹۹-۰۶-۱۶، ۰۳:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: sida
  قفل دیجیتال سامسونگ alriezaa 0 111 ۱۳۹۹-۰۶-۰۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: alriezaa
  آموزش عکاسی دیجیتال kami66 2 1,258 ۱۳۹۹-۰۳-۲۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ
آخرین ارسال: rezakazemi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads