شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه چیدمان اقلام در قفسه فروشگاهی
#1
تمام اقلامی که در قفسه فروشگاهی چیده می شود باید به شکلی باشند که قسمت جلوی کالا رو به مشتری باشد. چشم انسان اقلام بزرگتر که کنار هم چیده می شوند را به راحتی می بیند، بنابراین  در قفسه باید 3 یا 4 رشته مرتبط از همان محصول چیده شود.

resim

دسترسی راحت:
 فراموش نکنید که مشتری کالایی که دسترسی به آن آسان تر و راحتتر است را انتخاب می کند، کالای طبقات بالای قفسه ها در طول زمان دور انداخته می شوند زیرا هیچکس برای چیزی که نمی بیند تلاش نمی کند؛ برای جلوگیری از افتادن اقلام سنگین و یا شکستن قفسه ها به طور معمول در طبقات پایین قفسه فروشگاهی اقلام سنگین و در طبقات بالا اقلام سبک چیده می شود.

 

قانون ردیف اول:
 کالایی که در سطح چشم به نمایش گذاشته می شوند در طول روز بیشتر به فروش میرسد. و اقلامی که تاریخ انقضاء آنها زودتر به اتمام میرسد برای زودتر فروخته شدن در ردیف اول چیده می شوند.

resim

نظافت و بهداشت:
 چون بیشتر اقلام قفسه های فروشگاه مواد غذایی است یکی از قوانین ضروری آن رعایت بهداشت اقلام می باشد. به طور منظم سبد میوه و سبزی، قفسه ها و جعبه های اقلام ،مرتب و تمیز شود زیرا هیچکس از قفسه هایی که پر از گرد و غبار و لکه است خرید نمی کند.

resim

قفسه های پر:
 در قفسه های پر، اقلام زودتر به فروش می رسد؛ به شما پیشنهاد میشود که قفسه ها خالی باقی نمانند. هرچه کالا متنوع تر و زیاد تر باشد مشتری هم بیشتر می شود.

resim

بسته بندی :
به طور متوسط صرف وقت مشتری برای خرید در فروشگاه 25-30 دقیقه است. در طی این زمان هرچیزی که اول به چشمش بخورد می خرد. بسته بندی و رنگ بندی کالاها باعث زودتر فروخته شدن می شود.

resim

حراج:
 همیشه در ردیف های جلویی باید کالاهایی که قیمت مناسب دارند و یا در حراج هستند چیده شود که باعث شود مشتری ها نسبت به فروشگاه ذهنیت خوبی داشته باشند.قیمت مناسب مشتریان را به مشتری همیشگی تبدیل می کند

resim
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نحوه و مراحل ثبت برند comreg 0 4 6 ساعت پیش
آخرین ارسال: comreg
  دستگاه شیر سرد کن فروشگاهی | لیست قیمت انواع شیر سرد کن صنعتی seoupdate 0 7 ۱۳۹۹-۰۶-۲۹، ۰۹:۰۶ ق.ظ
آخرین ارسال: seoupdate
  5 دلیل قانع کننده برای داشتن سایت فروشگاهی webnegah 1 29 ۱۳۹۹-۰۵-۲۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ
آخرین ارسال: askilanlab
  مراحل و نحوه گرفتن ویزا visa-tourism 0 21 ۱۳۹۹-۰۴-۱۱، ۰۶:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: visa-tourism
  در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس چه کارهایی باید انجام داد؟ sida 0 70 ۱۳۹۹-۰۳-۲۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: sida
  [معرفی سایت] نحوه پذیرش دانشجویان بین المللی در کشور ترکیه charming 0 45 ۱۳۹۹-۰۲-۱۰، ۱۱:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: charming
  کاربرد قفسه پیچ ومهره ای در فروشگاه های زنجیره ای چیست؟ liliseo 0 67 ۱۳۹۸-۱۲-۲۱، ۰۲:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: liliseo
  جنس قفسه دیواری از چیست؟ liliseo 0 70 ۱۳۹۸-۱۲-۰۶، ۰۶:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: liliseo
  [معرفی سایت] نحوه موج گیری بدنه خودرو charming 0 128 ۱۳۹۸-۱۱-۱۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: charming
  قیمت طراحی سایت فروشگاهی liliseo 0 82 ۱۳۹۸-۱۰-۳۰، ۰۲:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: liliseo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads