شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه چیدمان اقلام در قفسه فروشگاهی
#1
تمام اقلامی که در قفسه فروشگاهی چیده می شود باید به شکلی باشند که قسمت جلوی کالا رو به مشتری باشد. چشم انسان اقلام بزرگتر که کنار هم چیده می شوند را به راحتی می بیند، بنابراین  در قفسه باید 3 یا 4 رشته مرتبط از همان محصول چیده شود.

resim

دسترسی راحت:
 فراموش نکنید که مشتری کالایی که دسترسی به آن آسان تر و راحتتر است را انتخاب می کند، کالای طبقات بالای قفسه ها در طول زمان دور انداخته می شوند زیرا هیچکس برای چیزی که نمی بیند تلاش نمی کند؛ برای جلوگیری از افتادن اقلام سنگین و یا شکستن قفسه ها به طور معمول در طبقات پایین قفسه فروشگاهی اقلام سنگین و در طبقات بالا اقلام سبک چیده می شود.

 

قانون ردیف اول:
 کالایی که در سطح چشم به نمایش گذاشته می شوند در طول روز بیشتر به فروش میرسد. و اقلامی که تاریخ انقضاء آنها زودتر به اتمام میرسد برای زودتر فروخته شدن در ردیف اول چیده می شوند.

resim

نظافت و بهداشت:
 چون بیشتر اقلام قفسه های فروشگاه مواد غذایی است یکی از قوانین ضروری آن رعایت بهداشت اقلام می باشد. به طور منظم سبد میوه و سبزی، قفسه ها و جعبه های اقلام ،مرتب و تمیز شود زیرا هیچکس از قفسه هایی که پر از گرد و غبار و لکه است خرید نمی کند.

resim

قفسه های پر:
 در قفسه های پر، اقلام زودتر به فروش می رسد؛ به شما پیشنهاد میشود که قفسه ها خالی باقی نمانند. هرچه کالا متنوع تر و زیاد تر باشد مشتری هم بیشتر می شود.

resim

بسته بندی :
به طور متوسط صرف وقت مشتری برای خرید در فروشگاه 25-30 دقیقه است. در طی این زمان هرچیزی که اول به چشمش بخورد می خرد. بسته بندی و رنگ بندی کالاها باعث زودتر فروخته شدن می شود.

resim

حراج:
 همیشه در ردیف های جلویی باید کالاهایی که قیمت مناسب دارند و یا در حراج هستند چیده شود که باعث شود مشتری ها نسبت به فروشگاه ذهنیت خوبی داشته باشند.قیمت مناسب مشتریان را به مشتری همیشگی تبدیل می کند

resim
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نحوه محاسبه مالیات فروشگاه اینترنتی azadehsadeghi 0 22 ۱۳۹۷-۰۸-۲۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: azadehsadeghi
  فایروال چیست و نحوه کار کردن آن چگونه است POOYAN97 0 20 ۱۳۹۷-۰۸-۰۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: POOYAN97
  نحوه نگهداری از کفپوش های اپوکسی ava96 0 16 ۱۳۹۷-۰۸-۰۵، ۰۴:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: ava96
  نحوه نگهداری مبل کلاسیک ava96 0 20 ۱۳۹۷-۰۷-۲۱، ۰۳:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: ava96
  نحوه پرورش قارچ در خانه jahansite 0 54 ۱۳۹۷-۰۶-۱۰، ۱۱:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: jahansite
  نحوه چیدمان اصولی وسایل در ماشین باربری saribar1 0 76 ۱۳۹۷-۰۶-۰۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: saribar1
  نحوه اداره شرکت تضامنی companyregisterir 0 66 ۱۳۹۷-۰۴-۰۲، ۱۰:۳۵ ق.ظ
آخرین ارسال: companyregisterir
  آگاهی از نحوه انتخاب لوله و اتصالات نیاز همه arf 0 144 ۱۳۹۷-۰۳-۰۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: arf
  چگونگی ارائه مشاوره در خصوص نحوه اخذ بیمه tarkhisekala 0 75 ۱۳۹۷-۰۲-۳۱، ۱۰:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: tarkhisekala
  موارد استفاده از گیت فروشگاهی esahar73 0 110 ۱۳۹۷-۰۱-۲۸، ۰۳:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: esahar73

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads