شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] Use of undefined constant inline_ad - assumed 'inline_ad' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 331 - File: inc/plugins/my_ad_manager.php PHP 7.3.32 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/my_ad_manager.php 331 errorHandler->error
/inc/class_plugins.php 139 myads_inline
/inc/functions_post.php 785 pluginSystem->run_hooks
/showthread.php 1063 build_postbit
Warning [2] Use of undefined constant inline_ad - assumed 'inline_ad' (this will throw an Error in a future version of PHP) - Line: 44 - File: inc/functions_post.php(799) : eval()'d code PHP 7.3.32 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(799) : eval()'d code 44 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 799 eval
/showthread.php 1063 build_postbit



اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
نظرسنجی: نظر شما درمورد مطلب فوق
خوب
بد
[نمایش نتایج]
 
 
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقش هدایای تبلیغاتی در بازارهای مدرن
#1
در دنياي رقابتي امروز شرکت هايي موفق هستند که بتوانند ارزش هاي بيشتري براي مشتريان به وجود آورند و بنا به گفته سرجيو زيمن«بتوانند دلايل بيشتري به مشتريان ارائه کنند تا آنها را به خريد و ايجاد رابطه بلندمدت با شرکت ترغيب سازند.»شرکت هايي که فلسفه بازاريابي را پذيرفته اند يعني مشتري و جامعه را مدنظر داشته و محور عمل خود قرار داده اند،در تلاش براي به وجود آوردن و افزايش مداوم ارزش هاي بيشتري براي مشتريان خود هستند.
در جوامع امروزي با وجود افزايش جمعيت انساني شهرها و مناطق مختلف،روابط از عمق به سطح رسيده اند.همانطور که مارشال مک لوهان در نظريه دهکده جهاني خود مي گويد: جهان روزبروز در حال کوچک شدن مي باشد.بدين معنا که گسترش و پيشرفت تکنولوژي و ارتباطات باعث شده است که انسان ها در هر جاي دنيا با همديگر بتوانند ارتباط برقرار کنند ولي در عين حال روابط عمق خود را از دست داده اند و به زبان ساده تر اعتماد در بين افراد رخت بربسته است.با اينکه امروزه،هر فرد با تعداد بيشتري از افراد ديدار و ارتباط دارد ولي اين ارتباطات اجتماعي در اکثر موارد سطحي شده است.دليل وجود اين پديده هم مدرانيزاسيوني است که نياز افراد به ارتباط با يکديگر را کاهش داده است.اين بي اعتمادي،کاهش سطح روابط و از بين رفتن عمق روابط در همه جنبه ها و زمينه هاي اين جوامع رسوخ کرده است.براي مثال در بازارهاي عرضه و تقاضا،افول روابط ميان فردي باعث شده تا هم متقاضي و هم عرضه کننده با بي اعتمادي نسبت به يکديگر نگاه کنند.مشتري،فروشنده را موجودي مي بيند که براي کسب منافع خودش در تلاش است و بالعکس.اين رفتار در بين فعالان بازارهاي عرضه و تقاضا از زمان پيدايش سيستم بده بستان وجود داشته است ولي با ورود نظام سرمايه داري به عرصه هاي اقتصادي جوامع،اين رفتار شدت و حدت بيشتري به خود گرفت.اما اين پايان داستان نبود و نظريه پردازان تبليغاتي و فعالان عرصه هاي بازاريابي با کمک از علوم جامعه شناسي و روانشناسي در پي رفع اين اختلال برآمدند.يکي از راه حل هايي که بسيار مورد توجه قرار گرفت و به کمک هر دو طرف(مشتري و فروشنده) آمد،استفاده از هداياي تبليغاتي بود.شايد بتوان گفت که هداياي تبليغاتي يکي از مهم ترين عوامل جلب توجه مشتري است،که مي تواند تاثير زيادي در به خاطر سپردن محصول يا خدمات موسسه ارائه دهنده محصول و خدمات،داشته باشد بنابراين انتخاب صحيح نوع هديه تبليغاتي،بکارگيري خلاقيت در طراحي آن و مرتبط بودن آن با محصول يا خدمات مورد نظر از اهميت بالايي برخوردار است و با توجه به اينکه درصد بسيار بالايي از هداياي تبليغاتي براي قدرداني از مشتريان يا همکاران بکار رفته و بسياري از آنها از هديه تبليغاتي خود استفاده مي کنند،ارائه هديه اي خلاق که مخاطب را به هيجان آورد باعث خشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغ کننده در او مي گردد.
تعريف هداياي تبليغاتي عبارت است از وسايلي که برند فرد يا شرکت عرضه کننده محصول را در ذهن مشتري حکاکي کند و براي مخاطب يادگار ماندگاري باشد تا خدمات موسسه مذکور را از ياد نبرد.هداياي تبليغاتي گستره وسيعي دارند که از جاسوئيچي گرفته تا اتومبيل و کالاهاي لوکس در اين زمره قرار مي گيرند. 
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خودکارهای تبلیغاتی و نوشتافزارهای سفارشی mahya68 2 765 ۱۴۰۰-۰۶-۳۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: iraqiranbiz
  نقش اوره در کشاورزی و خاکشناسی zohal_shimi 0 29 ۱۴۰۰-۰۶-۱۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: zohal_shimi
  لایت باکس نسل جدید تابلو های تبلیغاتی kasagroup 0 46 ۱۴۰۰-۰۳-۲۰، ۱۰:۰۶ ق.ظ
آخرین ارسال: kasagroup
  تابلوسازی در جزیره کیش | تابلو چلنیوم در جزیره کیش | قیمت تابلوهای تبلیغاتی در جزیره panel123 1 242 ۱۳۹۹-۰۷-۰۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: talarkadeh
  هدایای تبلیغاتی eh3an2017 0 122 ۱۳۹۹-۰۳-۲۵، ۰۹:۴۳ ق.ظ
آخرین ارسال: eh3an2017
  تابلوسازی در اصفهان | تابلو چلنیوم اصفهان | قیمت تابلو تبلیغاتی در اصفهان panel123 0 177 ۱۳۹۹-۰۱-۱۷، ۱۲:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: panel123
  نقش هاور در طراحی سایت azadehsadeghi 2 401 ۱۳۹۹-۰۱-۱۴، ۰۲:۴۴ ق.ظ
آخرین ارسال: hidden21
  پرکاربردترین ویژگی لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟ liliseo 0 154 ۱۳۹۸-۱۲-۲۱، ۱۲:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: liliseo
  تفاوت بازاریابی سنتی با مدرن در طراحی سایت sitecode 0 124 ۱۳۹۸-۱۱-۱۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: sitecode
  نقش توییتر در بازاریابی طراحی سایت sitecode 0 134 ۱۳۹۸-۱۱-۰۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ
آخرین ارسال: sitecode

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads