شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه نرم افزار CRM را انتخاب کنیم؟
#1
نرم افزار CRM ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف سی آر ام در سازمان و سپس مدل‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم. پس از تحلیل سیستمی صحیح، نوبت به نرم افزار سی آر ام می‌رسد! یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید و از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند. برای دریافت اطلاعات بیشتر کارشناسان سامانه های مدیریت آماده پاسخگویی به شما هستند.
وظایف اصلی نرم افزارهای CRM :
یک پایگاه داده ای متمرکز برای اطلاعات سرنخ ها و مشتریان و تعاملات آنها با شرکت
خودکارسازی برخی از فرایندهای بازاریابی و فروش
منظم کردن، دقیق کردن و سریع کردن فرایندهای پیگیری
تحلیل و بررسی اثربخشی تبلیغات
بهبود همکاری تیمی در فروش
بهبود مهارت های فروش کارمندان فروش
امکان گروه بندی هوشمند روی اطلاعات سرنخ ها و مشتریان با توجه به تعاملات آنها
استفاده درست از CRM چه اثراتی روی کسب وکار شما خواهد گذاشت؟
اثرات استفاده درست از CRM باورنکردنی است، یک تحقیق نشان می دهد که استفاده از CRM :
میزان تبدیل سرنخ (زنگ خور، مراجع و...) به مشتری شما را 3 برابر می کند ( یعنی اگر قبلا از 100 نفری که در نمایشگاه به غرفه شما می آمدند 10 نفر مشتری می شد با نرم افزار CRM این عدد تا 30 نفر قابل افزایش است)
درآمد هر کارمند فروش را تا 41 درصد افزایش می دهد
تکرار خرید مشتریان را تا 27 درصد افزایش می دهد
هزینه های تبلیغات را تا 23 درصد کاهش می دهد.
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتخاب دامنه zahra-hamedani 0 5 ۱۳۹۷-۰۹-۲۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: zahra-hamedani
  نرم افزار حسابداری چیست؟ Mina1397 0 8 ۱۳۹۷-۰۹-۲۰، ۰۱:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Mina1397
Brick چرا باید روی درهای ورودی قفل دیجیتال نصب کنیم؟ lemonn 0 8 ۱۳۹۷-۰۹-۱۹، ۰۸:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: lemonn
  چطور پنل یک کولر گازی (اسپیلیت) را تمیز کنیم mahya68 2 338 ۱۳۹۷-۰۹-۱۰، ۱۰:۴۸ ق.ظ
آخرین ارسال: miladjj
  چرا باید روی درهای ورودی قفل دیجیتال نصب کنیم؟ lemonn 0 18 ۱۳۹۷-۰۹-۱۰، ۱۲:۵۶ ق.ظ
آخرین ارسال: lemonn
  پیاده سازی نرم افزار سی آر ام crueler 0 20 ۱۳۹۷-۰۹-۰۶، ۱۲:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: crueler
  کاربرد های نرم افزار crm چیست؟ Mina1397 0 23 ۱۳۹۷-۰۸-۲۰، ۱۱:۳۳ ق.ظ
آخرین ارسال: Mina1397
  حسابداران موفق چگونه پروژه می‌گیرند؟ Mina1397 0 31 ۱۳۹۷-۰۸-۱۴، ۰۶:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Mina1397
  فایروال چیست و نحوه کار کردن آن چگونه است POOYAN97 0 22 ۱۳۹۷-۰۸-۰۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: POOYAN97
  استقرار نرم افزار خرید و تدارکات چه تاثیری بر کارآمدی سازمان دارد؟ Mina1397 0 27 ۱۳۹۷-۰۷-۲۹، ۰۵:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: Mina1397

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads