شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه پیامک انبوه در صنعت سرگرمی کمک می کند؟
#1
بدیهی است که بازاریابی پیامکی می‌تواند تجربه و اشتِغال مشتری‌ها را بهبود بخشد، اما شما چطور از این موضوع در صنعت سرگرمی استفاده کنید؟ صنعت سرگرمی صنعتی است که به اشباع کردن مشتری‌ها با اطلاعات در مورد رویدادهای سرگرم کننده شهره است. در حالی که بازاریابی پیامکی
از برخی جنبه‌ها کمک‌کننده هر صنعتی به شمار می آید، در صورتی که به درستی ار آن استفاده نشود، مشتری‌ها به راحتی به ستوه می‌آیند واز خواندن پیامک ها چشم ‌پوشی می‌کنند. برخی راه‌های موثر برای استفده از پیامک انبوه در صنعت سرگرمی و مهمانداری در ادامه مطالعه کنید.
سودآوری در صنعت مهمانداری
[تصویر:  %D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B5%D9...DB%8C1.jpg]
صنعت مهمانداری نیز مانند سایر صنعت ها می‌تواند از پیامک انبوه در کار و جذب مشتری استفاده کند و به این ترتیب با کاهش هزینه‌ها، سودش را افزایش دهد. همانطور که می دانید اگر مشتری‌ها به خاطر فراموشی و یا دریافت نکردن تائیدیه از موسسه‌ای که از طریق آن اتاقی در هتل یا میزی در رستوران رزرو کرده‌اند، نرسند یا بر طبق آن‌چه رزرو کرده‌اند عمل نکنند، ممکن است به آن شرکت و یا هتل خسارت بزنند. 
رزرو خالی می‌تواند بر مشاغلی چون رستوران‌ها، هتل‌ها، کافه‌ها، مهمان‌خانه‌ها و حتی اردوگاه‌ها تاثیر بگذارد، زیرا مشتری‌های جدید را به خاطر تکمیل بودن ظرفیتی که از قبل رزرو شده است، نمی پذیزند.
این مشاغل می‌توانند از پیامک برای ارتباط با مشتری‌ها به منظور اطمینان از صحیح بودن رزرو و تائید این که آیا آنها هنوز متقاضی هستند یا خیر، استفاده کنند. دریافت پیامک لغو رزرو از سوی مشتریان به رستوران ها و هتل ها اجازه می دهد که مشتریان جدید را بپذیرند. بدین صورت نه تنها آنها خسارت مالی نمی بینند، بلکه سود آوری نیز برایشان به دنبال دارد.
مقاله بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی در این زمینه می تواند اطلاعات بیشتری در اختارتان قرار دهد.


وفاداری مشتری بیشتر می‌شود
جذب مشتری‌های جدید عاملی اساسی برای موفقیت در هر شغلی است ، اما شما باید به همان میزان بر روی حفظ مشتری‌های سابق نیز تمرکز کنید. ترویج وفاداری به نام تجاری شما، راهی برای تضمین این است که مصرف‌کنندگان گذری به مشتری‌های دائم تبدیل شوند و این می‌تواند با استفاده کاربردی و موثر بازاریابی پیامکی محقق شود.
پیامک انبوه، شرکت‌ها را قادر به برقراری ارتباط با مشتری‌ها می‌سازد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به پیشنهاد‌ها، تائید رزروها یا خرید بلیط ‌ها بپیوندند و بازخوردها آنها را فراهم کنند. این ارتباط دو طرفه، مشتری‌ها را تشویق می‌کند که نقشی بیش از یک ناظر منفعل داشته باشند ودر تعاملات شرکت کنند. آن‌ها به نام تجاری شما وفادار خواهند شد، زیرا ارسال پیامک شخصی به آن‌ها نشان می‌دهد که شما آن‌ها را بیش از این که راهی برای کسب درآمد ببینید، مشتری‌هایی با ارزش می‌بینید.

ترافیک وب سایت و رسانه های اجتماعی را بالا ببرید

[تصویر:  %D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B5%D9...py%201.jpg]رونق صنعت سرگرمی بر پایه اعضای بیشتر آن است، به همین دلیل است که افزایش بازدید کنندگان وب سایت شما و رسانه اجتماعی‌تان، برای موفقیت در هر کاری در این صنعت، حیاتی است.
استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه در این قبیل شرایط، به این خاطر که شما می‌توانید در پیامک‌های ارسالی، لینک وب سایتتان را بفرستید و یا با پیامک ها مشتری‌ها را تشویق کنید که صفحات اجتماعی شما از جمله فیس بوک، توییترو اینستاگرام را دنبال کنند، موثر است.
اگر می‌خواهید بدانید که ارسال لینک وب سایت با پیامک تبلیغاتی چقدر مفید خواهد بود، می‌توانید از یک ابزار ردیابی، برای پیگیری کردن بازخورد پیامک های ارسالی خود استفاده کنید. متوجه خواهید شد که نرخ بازدید پیامک‌ها شگفت‌انگیز است و تقریبا به ۹۸ درصد رسیده است و این بدان معناست که بر روی بسیاری از لینک های ارسالی شما کلیک شده است و وب سایت شما در حال جذب کاربران جدیدی است که حقیقتا به آن‌چه شما پیشنهاد می‌کنید، مشتاق‌اند‌.
تجربه مشتری‌ها با بازدید سایت شما بیشتر می‌شود. مصرف‌کنندگان می‌توانند با سر زدن به وب سایت یا صفحه فیس‌بوک‌ شما بی وقفه در مورد رویدادها یا خدماتی که شما پیشنهاد می‌کنید، اطلاعات کسب کنند.
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چگونه نرم افزار CRM را انتخاب کنیم؟ Mina1397 0 3 ۱۳۹۷-۰۷-۲۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ
آخرین ارسال: Mina1397
  چگونه میتوان از تایمر اجاق گاز استفاده کرد ava96 0 7 ۱۳۹۷-۰۷-۲۲، ۰۴:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: ava96
  ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس saharsms121 0 17 ۱۳۹۷-۰۷-۱۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: saharsms121
  ثبت شرکت فناوری اطلاعات با مسئولیت محدود(چگونه؟) kara 0 35 ۱۳۹۷-۰۶-۲۵، ۰۲:۵۷ ب.ظ
آخرین ارسال: kara
  چگونه مشتری را به سایت جذب کنیم؟ alireza-res 1 269 ۱۳۹۷-۰۵-۳۰، ۰۷:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: saeiiid68
Heart دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم athletealireza 1 1,390 ۱۳۹۷-۰۴-۲۰، ۰۴:۲۶ ب.ظ
آخرین ارسال: ali.zamaani
  نگهداری و قطعات یدکی بالابر چگونه است asiaborj 0 53 ۱۳۹۷-۰۴-۱۳، ۰۳:۵۳ ب.ظ
آخرین ارسال: asiaborj
  شرایط و مدارک ثبت شرکت نقشه برداری چگونه است nikregister 0 48 ۱۳۹۷-۰۴-۰۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ
آخرین ارسال: nikregister
  تجربه درمان به وسیله ارتودنسی ثابت چگونه است ؟ implant 1 81 ۱۳۹۷-۰۳-۲۹، ۰۱:۳۶ ب.ظ
آخرین ارسال: implant
  مذاکره و مکاتبه برای خرید و فروش چگونه انجام می پذیرد tarkhisekala 0 113 ۱۳۹۷-۰۳-۲۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: tarkhisekala

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads