شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی تنظیم و ارائه اظهارنامه پلمپ دفاتر
#1
برای ارائه اظهارنامه پلمپ دفاتر با مراجعه به سامانه https://irsherkat.ssaa.ir درخواست خود و اظهارنامه پلمپ دفاتر را در سامانه ثبت نمایند. پس از ورود به سایت اداره ثبت، می بایست گزینه اظهارنامه پلمپ دفاتر انتخاب گردد و در صفحه مورد نظر مشخصات کامل شرکت ازجمله تابعیت و شناسه و آدرس ثبت شود.

پس از ثبت اطلاعات درخواست شده نیز فیش ثبت اظهارنامه پلمپ دفاتر به متقاضیان داده می‌شود. آدرس درخواست شده در این سامانه را به درستی وارد نمایید چراکه مدارک مورد نیاز شما به این آدرس ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که بطور کلی در تکمیل این اطلاعات دقت کافی را مبذول دارید چراکه در صورت بروز اشتباه امکان اصلاح آن وجود ندارد و در صورت ارسال اظهارنامه اشتباه شرکت با مشکل روبرو می شود و مشمول جریمه مالیاتی می گردد.

پس از انجام مراحل اینترنتی ارسال درخواست می بایست نسبت به ارسال مدارک از طریق پس اقدام نمایید. پس از ارسال مدارک می توانید از طریق سامانه ارائه درخواست وضعیت تقاضای خود را بررسی و مشاهده نمایید .
مدارک مورد نیاز پلمپ دفاتر برای افراد حقوقی (شرکت ها) که می بایست توسط پست ارسال گردد عبارتند از:

- اصل اظهارنامه پلمپ دفاتر مهر و امضاء شده دریافتی از اینترنت
- تصویر کارت ملی متقاضی پلمپ دفاتر
- تصویر پروانه کسب و یا مجوز فعالیت کسبی

پس از انجام تمامی این مراحل یکی دیگر از مواردی که می بایست شرکت ها به توجه داشته باشند الزام نگهداری دفاتر پلمپ تجاری می باشد، هر شرکتی موظف است، این دفاتر را تا ده سال در محل شرکت و جزء اسناد شرکت نگهداری نماید.

در رابطه با شرکت هایی که بنا به هر دلیلی منحل می شوند، نیز دفاتر مربوط می بایست با نظر مدیر ثبت‌ اسناد در محل معینی از تاریخ ختم تصفیه تا ده سال محفوظ بماند.

پس از ارسال مدارک و درج شماره رسید پستی در قسمت درخواست پی گیری در این سامانه، درخواست متقاضیان و مدارک ارسال شده توسط کارشناسان این مرکز بررسی می گردد و درصورتی که مغایرت و یا هرگونه مشکل در مدارک ارسالی با اطلاعات موجود وجود نداشته باشد، صحت اطلاعات تایید شده و اجازه پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آنها را می دهند و در ادامه متقاضی مجددا می تواند با مراجعه به سایت وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نماید.
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چگونگی استعلام رایگان برند comreg 0 10 ۱۳۹۹-۰۷-۲۱، ۰۵:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: comreg
  آموزش تنظیم نمودن سرور ایمیل adel1 5 1,033 ۱۳۹۹-۰۷-۱۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mona88
  نکاتی از چگونگی دوخت پرده های پلیسه bade 0 11 ۱۳۹۹-۰۷-۰۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ
آخرین ارسال: bade
  درباره دریافت پلمپ دفاتر سال 99 comreg 0 20 ۱۳۹۹-۰۶-۰۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ
آخرین ارسال: comreg
  خدمات ارائه شده در مراکز تخخصی قلب heartclinic 0 22 ۱۳۹۹-۰۵-۲۸، ۱۰:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: heartclinic
  محصولاتی که شرکت تام باهر ارائه می دهد tambaher 0 32 ۱۳۹۹-۰۴-۳۰، ۱۱:۲۲ ق.ظ
آخرین ارسال: tambaher
  محصولاتی که تام باهر ارائه می دهد tambaher 0 38 ۱۳۹۹-۰۴-۰۹، ۱۲:۱۳ ب.ظ
آخرین ارسال: tambaher
  رد اظهارنامه ثبت برند چرا اتفاق می افتد؟ comreg 0 43 ۱۳۹۹-۰۳-۲۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: comreg
  محصولاتی که تام باهر ارائه می دهد tambaher 0 49 ۱۳۹۹-۰۳-۰۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: tambaher
  محصولاتی که تام باهر ارائه می دهد tambaher 0 65 ۱۳۹۸-۱۲-۲۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ
آخرین ارسال: tambaher

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads