شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۱۹ ایده دکوراسیون اداری محل کار (بخش اول)
#1
با جدیدترین ایده های دکوراسیون اداری تجاری می توانید یک محیط اداری ویژه داشته باشید
ساختمان شرکت های تبلیغاتی برای اینکه یک محل کار مناسب به شمار روند نیاز نیست صنعتی، خسته یا کسل کننده باشند.جدای از آن به نظر می رسد که ما در رنسانسی از طراحی دکوراسیون اداری زندگی می کنیم که در آن هر چیزی وجود دارد – میزهای پینگ پنگ، فضای “بازی”، “پارتیشن اداری” و تمام انواع فضاها و فرم های طراحی شده برای ایجاد و تقویت حس “همکاری”.
در حال حاضر دفاتر کار بر اساس شیوه کار و تعامل افراد به جای اعطای مجوز به ساکنان طراحی شده اند. این به معنای پایان دادن به اتاق های کابین و دفاتر گوشه ای شکل و آغاز طراحی های جالب دکوراسیون اداری ، کاربر پسند و سرگرم کننده است. این ۱۹ ایده طراحی دکوراسیون اداری تجاری نشان می دهد که چطور می توان یک محیط اداری «ویژه» ایجاد کرد که کارمندان را تشویق کند تا در محل کار حضور یافته و تلاش کنند.


[تصویر:  %D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%...%DB%8C.jpg]

۱- اتاق های کنفرانس چند منظوره
امروزه ملاقات های کاری فراتر از نشستن تعدادی افراد بر سر میز مذاکره و انتقال ایده می باشد. مجموعه گسترده ای از انواع رسانه و افراد با پیشینه ها و توانایی های مختلف، مفهوم دراز مدت هر چه که یک فضا را مطلوب می کند به چالش می کشند. بنابراین نیازمند به اتاق های کنفرانسی می باشند که فراتر از اتاقی ساده برای برگزاری جلسات می باشد. این فضای بسیار کاربردی شامل صفحه نمایش، پروژکتور و پانل های دیواری عایق است تا جلسات خصوصی را صرف نظر از اینکه چقدر صدای آن بلند است، عایق کاری کند. پانل های شیشه ای و پنجره های بزرگ برای حصول اطمینان از سطح شفافیت برای کسانی که در آن کار می کنند و به آنها اجازه می دهد تا با آنچه در فضای بیرون رخ می دهد در ارتباط باشند.
۲- راهکارهای کنترل صدا
دفاتر کار امروزی فضاهای وسیع و بازی دارند که به کارمندان اجازه می دهد در صورت نیاز با یکدیگر در ارتباط باشند. با داشتن اتاق های بیشتر و پارتیشن اداری کمتر، ضرورت جذب و عایق کاری صدا افزایش می یابد. کاشی های بافت دار عایق صدا باعث جذب و مستهلک کردن امواج و افزایش کاربری موثر فضاهای باز می شوند که در عین حال سبک جدیدی از دکوراسیون اداری به این اتاق ها می دهند.
۳- محل های ملاقات چندگانه
از آنجایی که برخی افراد در سر میزشان بهتر کار می کنند، برخی دیگر در فضاهای آرام بازدهی بیشتری دارند. به همین دلیل، اغلب دفاتر کار به سمت فضاهای باز با طراحی های سرگرم کننده سوق پیدا کرده است. در این صورت، مکالمات و بحث های عادی و روزمره بین کارمندان معمولا در فضای به جز پشت میز آنها اتفاق می افتد. تیرهای عایق صدای به کار رفته در سقف باعث می شود این مکالمات در فضاهای دیگر شنیده نشود و عایق کاری به نحو احسن انجام شود.
۴- ایستگاههای کاری، نه میز های کاری
در شرکت هایی که کارمندان پوشش ها و وظایف چندگانه دارند، اغلب کمتر پیش می آید که بر سر یک کار و محل ثابت مقید باشند و معمولا به صورت شناور و متحرک در بخش های مختلف دیده می شوند. این امر موجب افزایش انعطاف پذیری محیط های کار در فضاهای باز کاری می شود و کارمندان در هر مکانی که به آنها نیاز باشد حضور پیدا می کنند که به آنها کمک می کند انگیزه بالایی برای انجام کارهای واگذار شده به آنها داشته باشند.
۵- فضاهای مشترک
برخی شرکت ها به جای محدود کردن فضا برای افراد و طراحی اتاق های کوچک برای آنها از فضاهای باز مشترک استفاده می کنند. این امر به افزایش ارتباط و همکاری بین نیروهای کار کمک می کند. صفحات جذب صدا و پارتیشن اداری نیز موجب ایجاد یک فضای کار مشترک انعطاف پذیر می شود که سطح صدای محیط را کاهش داده و به کارکرد فضای کار می افزایند.
۶- سالن های کاری
با وجود لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت ها دلیلی برای حضور و مقید کردن کارمندان به میزهای آنها باقی نمی ماند. اکثر شرکت های بزرگ، شروع به ایجاد فضاهایی کرده اند که به کارمندان خود اجازه می دهند زمانی که کارشان به پایان می رسد در آنجا راحت باشند و استراحت کنند.
۷- محل های کار باز و وسیع
در ادامه دادن شانس کار کردن در فضاهای مورد علاقه کارمندان، بسیاری از شرکت ها همچنین در حال حذف مفهوم دیوارها و جداگرهای فضا می باشند و با محدود کردن فضا مقابله می کنند. محل های کار باز به معنای این است که تمامی کارمندان در یک محیط باز و وسیع کار کرده و یکدیگر را ملاقات می کنند و ایده های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و این امر موجب افزایش همکاری بین آنها می شود.
۸- طراحی های دینامیک (پویا)
بدون حضور دیوارها، دفاتر کار به محل هایی متفاوت برای کار می باشند. این امر راه را برای طراحی های دینامیک باز می کند که شامل عرضه و توضیح ماموریت شرکت ها می شود. این طراحی ها جذابیت بالایی داشته و از موارد زیر بهره می برد: پانل های دیواری آکوستیک که فضاهای باز کاری را کاربر پسند و شیک می کنند.
۹- مبلمان نوآورانه
اغلب شرکت ها از مبلمانی که مناسب اهداف آنها و متناسب با استفاده آنها می باشد استفاده می کنند و کمتر شرکتی را خواهید یافت که به استانداردهای مطرح شده در این زمینه بسنده کنند. در این صورت، پانل های آکوستیک باعث ایجاد فضای خصوصی می شوند و در عین حفظ کاربری چند منظوره آن، باعث افزایش سطح همکاری کارکنان نیز می شود.
  پاسخ
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دکوراسیون داخلی monaprance 0 7 دیروز، ۱۲:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: monaprance
  ویژگی های پارتیشن اداری کارآمد mahya68 0 10 ۱۳۹۶-۰۷-۲۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  انواع پارتیشن اداری دو جداره mahya68 0 10 ۱۳۹۶-۰۷-۱۱، ۰۶:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  انواع پارتیشن اداری تک جداره mahya68 0 17 ۱۳۹۶-۰۶-۲۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: mahya68
  طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه alireza-res 0 19 ۱۳۹۶-۰۶-۲۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: alireza-res
  اهمیت انتخاب مبلمان اداری و دفتری مناسب sara_1400 0 27 ۱۳۹۶-۰۶-۲۱، ۱۱:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: sara_1400

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads