شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9 دانه ، منابع فیبر محلول کاهنده موثر چربی خون
#1
resim


ممکن است بسیاری از مردم تعجب کنند که فیبر محلول چیست. پاسخ این است که این یک الیاف چسبناک است. ژل مانند می تواند به آرامی در روده ها حرکت کند نتیجه در بدن احساس سیری طولانی مدت است و همچنین به تنظیم سطح قند در بدن نیز کمک می کند و مهمتر از همه ، می تواند به کاهش سطح چربی خون نیز کمک کند ، بنابراین این مقاله شما را با این 9 نوع غلات غنی از فیبر محلول آشنا می کند به شرح زیر.

لوبیای سیاه
100 گرم لوبیای سیاه بو داده سرشار از فیبر محلول تا 5.4 گرم است. به علاوه سایر مواد مغذی بسیاری از انواع دیگر که برای بدن مهم هستند

2. ارزن
100 گرم ارزن تقریباً 3.4 گرم فیبر محلول فراهم می کند ، یک دانه کامل که هم عطر و طعم چربی و هم بسیاری از مواد مغذی دیگر را فراهم می کند.

3. دست و پا زدن
100 گرم دانه کنجد سیاه پخته شده غنی از فیبر تا 15.7 گرم است ، این دانه ای است که بسیاری از مردم به طور منظم می خورند. و همچنین فیبر بسیار بالایی به بدن می دهد

4. دانه های کتان
ممکن است بسیاری از مردم دانه های کتان را نشناسند. اما بگذارید به شما بگویم ، این یک غلات بسیار فیبر با 27.3 گرم فقط در 100 گرم بذر کتان است.

5. جو
در مورد جو ، ممکن است بسیاری از مردم با نوشیدن یا خوردن محصولات تهیه شده از این دانه آشنا باشند. مقدار جو 1/2 فنجان یا حدود 79 گرم فقط حدود 0.8 گرم فیبر محلول دارد اما معتبر به حساب می آید. همچنین غنی از ویتامین ها و مواد معدنی دیگر است.joker gaming

6. برنج قهوه ای
برای هر کسی که دوست دارد برنج قهوه ای بخورد به مقدار 100 گرم برنج قهوه ای خورده شده ، بدن در حدود 2.1 میلی گرم فیبر محلول و همچنین ویتامین های زیادی برای بدن ضروری است.

7. جو دوسر
100 گرم بلغور جو دوسر تقریباً 64/6 گرم فیبر محلول تأمین می کند ، در حالی که خوردن جو دوسر در این مقدار 3/12 گرم فیبر از جمله فیبر نامحلول را تأمین می کند.

8. دانه های آفتابگردان
علاوه بر این ، دانه های آفتابگردان غنی از پروتئین ، منیزیم ، آهن و سلنیوم هستند. به مقدار 1/4 فنجان دانه آفتابگردان ، حدود 1 گرم فیبر محلول نیز برای بدن تأمین می کند.

9. ذرت
برای هرکسی که دوست دارد زیاد ذرت بخورد. بگذارید به شما بگویم که بدن هر دو نوع فیبر را دریافت می کند. هم محلول و هم نامحلول اما دانه ای در نظر گرفته می شود که مناسب خانم ها باشد. چه کسی می خواهد چربی بدن را کاهش دهد همچنین دارای خواصی است که به رفع یبوست نیز کمک می کند.

همچنین ، پس از دانستن 9 نوع دانه غنی از فیبر محلول. که به کاهش سطح چربی خون نیز کمک می کند ، اعتقاد دارید که از هر 9 نوع غلات 1 نوع از غلات که امروز باید آنها را تقسیم کنیم این مورد باید مورد علاقه دختران باشد ، البته ، فراموش نکنید که با خوردن غلات سالم نیز به مراقبت های بهداشتی روی بیاورید.
  پاسخ
تبلیغات
ads


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads