شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
امتیاز استفاده از هدایای تبلیغاتی
#1
[تصویر:  0d572087-3547-4501-9327-0baf0c27624f.jpg]

 هدایای تبلیغاتی دارای لوگو ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. آن‌ها ممکن است بپرسند چگونه می‌توانند هدیه‌ی دارای لوگو را دریافت کنند.

هدایای تبلیغاتی سفارشی چاپ‌شده تقریبا در هر صنعتی استفاده می‌شود. تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات، همگی ارزش این رسانه‌ی تبلیغاتی قدرتمند را می‌دانند. استفاده از آرم روی هدیه‌ی تبلیغاتی با مارک، حتی در عرصه‌ی حرفه‌ای گسترش یافته و توسط وکلا، پزشکان و دندان‌پزشکان خریداری شده است.

شما می‌توانید نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی را حتی زمانی که در خیابان راه می‌روید، مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تمام چترهای چاپ‌شده، کوله پشتی‌های دارای آرم، کیسه‌های دستمال کاغذی، ساعت دیواری تبلیغاتی  و کیف‌های دستی شرکت‌های تبلیغاتی را به‌عنوان تنها یک مثال می‌توان ذکر کرد.


[تصویر:  fc02e0c8-6852-4797-8173-203e59f083d7.jpg]


طبق آمار منتشرشده، کاربران محصولات تبلیغاتی چاپ‌شده از انواع مختلف محصولات تبلیغاتی برند سفارشی‌سازی‌شده در سال استفاده می‌کنند. در اقتصاد امروز، هر گونه هزینه‌ی تبلیغاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابان همچنان به مارک تجاری و آرم برند روی محصولات تبلیغاتی با دلایل معتبر تکیه می‌کنند. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است.

حسن نیت هدیه تبلیغاتی
اراده‌ی خوب، یک اصطلاح حسابداری است که برای بازتاب بخشی از ارزش یک نهاد تجاری یا سازمان که مستقیما مربوط به دارایی‌ها یا بدهی‌های آن نیست، استفاده می‌شود. اراده‌ی مطلوب دارایی نامحسوس نهایی است. به بیان ساده، این موضوع بدین معنی است که اگر دو شرکت یک محصول یکسان را با قیمت یکسان ارائه دهند و یک مشتری احتمالی، هدیه‌ تبلیغاتی را پیش‌تر، از یکی از این شرکت‌ها گرفته باشد، او «اراده‌ی خوب» را برای کسی که هدیه را از آن گرفته است احساس می‌کند و در نهایت محصول را از آن‌ها خریداری خواهد کرد.

این طبیعت اساسی انسان است. مصرف‌کنندگان هر نوع محصول، می‌خواهند بدانند کدام شرکت از آن‌ها حمایت می‌کنند. دریافت اقلام با برند سفارشی یا هدایای تبلیغاتی بدون نیاز به خرید آن، به‌عنوان یک بیان صادقانه در بخشی از این شرکت به اطلاع خریداران می‌رسد که تجارت آن‌ها ارزشمند است.

فاکتور خوب به ویژه زمانی وارد بازی می‌شود که هدایا‌ی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تصور کنید که لنزهای تماسی خود را در یک مکان تاریک از دست بدهید و روز قبل یک چراغ قوه‌ی جیبی از یک شرکت درخواست کسب‌وکار دریافت کرده‌اید. نور می‌تواند به شما در پیدا کردن اشیاء گم‌شده کمک کند و احساس حسن نیت نسبت به هدایت‌کننده‌ی هدیه به مدت طولانی در آینده ادامه خواهد یافت.
[color][font]
تبلیغات دهان به دهان
[/font][/color]
مطالعات نشان داده‌اند که ارزان‌ترین و اغلب مؤثرترین نوع تبلیغات، تبلیغات «دهان به دهان» است. یک شخص اگر به همسالان خود در مورد ارزش محصولی خاص، خدمات یا درباره‌ی فردی سخن گوید، بسیار قدرتمندتر از هر نوع آگهی یا تبلیغات است. محصول مارک‌دار با مارک مفید می‌تواند اغلب این روند را تسهیل کند.

به‌عنوان مثال، یک محصول تبلیغی منحصربه‌فرد، مانند یک قلم، هنگام نشستن در کنار یک غریبه در هواپیما، ممکن است توجه وی را جلب کند. ممکن است یک مکالمه در مورد قلم شروع شود و صاحب قلم ممکن است توضیح دهد که چگونه آن را دریافت کرده است و نام اهداکننده ذکر و خدمات عالی آن‌ها مطرح خواهد شد.

هدیه‌ی دارای لوگو ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. آن‌ها ممکن است بپرسند چگونه می‌توانند هدیه دارای لوگو را دریافت کنند، گیرنده برای بحث در مورد شرکت و چگونگی تماس با نماینده‌ی فروش برای دریافت یک مورد مشابه آن مشتاق خواهد بود.

[تصویر:  ec1e1b68-2eca-40d5-8791-6ddf6638415f.jpg]
[color][font]
آگاهی از برند در تبلیغات
[/font][/color]
همیشه توجه کنید که چگونه در ورزشگاه‌ها تبلیغات بیلبورد را تنها با نام خود، بدون کپی، بدون تلفن، بدون وب‌سایت به نمایش می‌گذارند. این موضوع به دلیل آن است که همه‌ی آن‌ها ارزش آگاهی از نام تجاری را می‌دانند. آگاهی از نام تجاری، یک مفهوم بازاریابی است که دانش مصرف‌کننده از وجود یک نام تجاری را می‌سنجد. در یک سطح عملی، به این معنی است که اگر قیمت یکسان باشد، مصرف‌کننده احتمالا محصولی را خریداری می‌کند که آرم آن‌ را دیده یا نام آن‌ را شناخته باشد؛ نه یک محصول یا سرویس که برای او ناشناخته است.

آگاهی از برند نیز مربوط به اقلام با آرم چاپ‌شده است؛ به‌عنوان مثال یک تولیدکننده‌ی سس باربیکیو ممکن است مسابقه‌ی آشپزی را در نمایشگاه محلی شهر برگزار کند و برای هر شرکت‌کننده یک پیش‌نویس با آرم چاپ‌شده را برگزیند. افرادی که لوگو را می‌بینند، آن را به یاد می‌آورند و احتمالا در نهایت محصولی را که لوگوی مشابهی عرضه می‌کند، خریداری کنند.

شرکت تبلیغاتی اسکار ارائه‌دهنده‌ی انواع هدایای تبلیغاتی شرکتی، خصوصی و هدیه‌های تبلیغاتی ارزان و لوکس است.

برای تماس و سفارش هدایای تبلیغاتی از شرکت بزرگ و معتبر اسکار گیفت با ما تماس بگیرید.

88913509-021     -----     88912715-021
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چرا استفاده از سیستم کنترل تردد ضروری است؟ saeedso 0 600 ۱۴۰۰-۰۷-۰۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: saeedso
  خودکارهای تبلیغاتی و نوشتافزارهای سفارشی mahya68 2 1,413 ۱۴۰۰-۰۶-۳۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: iraqiranbiz
  چگونگی استفاده از پرده های ساده و شیک در منزل bade 0 517 ۱۴۰۰-۰۵-۱۱، ۱۱:۳۳ ق.ظ
آخرین ارسال: bade
  مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه دیباسازان باران baroni55 0 504 ۱۴۰۰-۰۵-۰۲، ۰۱:۲۳ ق.ظ
آخرین ارسال: baroni55
  استفاده از قطعات ارجینال rahado 0 1,864 ۱۴۰۰-۰۵-۰۱، ۱۲:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: rahado
  راهنمای استفاده از فعل Take و ساختارهای متفاوت آن iraneurope01 0 486 ۱۴۰۰-۰۴-۱۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: iraneurope01
  مزایای استفاده از چراغ خطی روکار toseafraz 0 613 ۱۴۰۰-۰۳-۲۹، ۱۱:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: toseafraz
  لایت باکس نسل جدید تابلو های تبلیغاتی kasagroup 0 558 ۱۴۰۰-۰۳-۲۰، ۱۰:۰۶ ق.ظ
آخرین ارسال: kasagroup
  چرا از وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنیم؟ daredu 1 603 ۱۴۰۰-۰۲-۰۱، ۰۳:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: shinaweb
  چگونگی استفاده از بج سینه(بخش اول) mahya68 2 1,279 ۱۴۰۰-۰۱-۱۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ
آخرین ارسال: walkhard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads