۱۳۹۶-۰۶-۲۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ
سالانه در آمریکا حدود 23 میلیون دلار صرف خرید هدایای تبلیغاتی می شود. این نشان از اهمیت این موضوع در صنعت تبلیغات می باشد. درحالی هدایای درکشور ما برای اکثر شرکت ها جنبه تشریفاتی دارد و فقط علت ارائه آن انتظارمشتری می باشد در کشورهای توسعه یافته از هدایای تبلیغاتی برای تعمیق ارتباط میان شرکت ارائه کننده خدمات و مشتری انجام می شود و شرکت ها در مواقع مختلف دست ارسال هدیه تبلیغاتی برای مشتری خود می کنند. در کشور ما به استثنا چندین مورد اکثر بی انگیزه و بدون هدف گیری مناسب هدیه تبلیغاتی ارائه می شود که نه تنها در مواردی کاربردی نیست اگر بدون کارشناسی لازم انجام شود به برند شرکت ضربات جبران ناپذیری خواهد زد . دسته بندی هدایای تبلیغاتی به شکل زیر می باشد
هدایای تبلیغاتی عمومی و پر کاربرد
هدایای تبلیغاتی خاص
هدایای تبلیغاتی بانوان
هدایای تبلیغاتی دکوراتیو
هدایای تبلیغاتی ارزان
البته دسته بندی های دیگری هم برای هدایا منظور شده که در حوصله بحث امروز ما نمی گنجد. در پایان توصیه می کنم شرکت ها قبل از خرید هدایای تبلیغاتی درخصوص اطلاعات خودرا در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی افزایش دهند
هدایای تبلیغاتی عمومی و پر کاربرد
هدایای تبلیغاتی خاص
هدایای تبلیغاتی بانوان
هدایای تبلیغاتی دکوراتیو
هدایای تبلیغاتی ارزان
البته دسته بندی های دیگری هم برای هدایا منظور شده که در حوصله بحث امروز ما نمی گنجد. در پایان توصیه می کنم شرکت ها قبل از خرید هدایای تبلیغاتی درخصوص اطلاعات خودرا در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی افزایش دهند