۱۳۹۹-۰۸-۱۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ
بازاریابی پیامکی انبوه در پیشبرد تمرینات تجاری و به طور کلی افزایش حجم فروش بسیار ارزشمند است. پیام کوتاه یک رسانه ارتباطی با مشتری ترجیح داده می شود و همچنین گزینه تجاری محبوب برای تعامل با مشتری ، اطلاع رسانی ، هشدارها و فعالیت های تجاری است. سازمان ها می توانند از پیامک های انبوه برای ارتقا جنبه های مختلف کسب و کار خود استفاده کنند. این که آیا ساخت پایگاه داده مشتری برنامه ریزی شده ، ایجاد هدایت با کمپین های موفق ، ارائه پیشنهادات خارق العاده به مشتریان وفادار یا نگه داشتن مشتری های موجود از طریق فرآیند بازخورد به موقع است. برای برنامه ریزی برای کمپین تبلیغاتی پیامکی بعدی خود ، نکات برتر ما را بررسی کنید
پاک باشید:
ما به این خریدار پرسونا می گوییم. این بدان معنی است که اطمینان حاصل کنید که دلیل پیام کوتاه روشن است. شما می خواهید گیرنده با پیامک شما رفتار کند ، بنابراین به او بگویید برای بهره مندی از اطلاعاتی که برای او ارسال شده است ، باید چه کاری انجام دهد.
آنرا تقسیم بندی کنید:
هدف نهایی بازاریابی پیامکی انبوه ساخت ROI شما است و روشهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، اما ایده آل ترین راه این است که اطمینان حاصل کنید کمپین پیام کوتاه شما برای فردی که آن را ارسال می کنید کاملاً مهم باشد.
این امر از طریق تقسیم انجام می شود که فقط به معنای قرار دادن مخاطبین در گروه های تماس صریح است. مثلا؛ اگر کلوپ سلامتی خود را اداره می کنید و یک گروه تماس با نام "مشترکین یوگا" دارید ، در این صورت اشتباهی نخواهید داشت که برای آنها یک پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ وسایل شنا ارسال کنید. شما همیشه می توانید براساس مکان ، رفتار خرید ، الگوی هزینه ، دفعات خرید و علایق شخصی تقسیم بندی کنید.
از ارسال هرزنامه خودداری کنید:
کارشناسان خبره بازاریابی پیامکی انبوه از یک دستورالعمل اساسی برای پرهیز از ارسال هرزنامه پیروی می کنند. ایده هایی کاملاً مهم و قابل اجرا برای افرادی که رضایت شما را برای دریافت تبلیغات و مکاتبات پیامکی به شما داده اند ، ارسال کنید.
تنظیم فرکانس:
اگر مرتباً پیام ارسال می کنید ، مشتری ممکن است عصبانی شود و از اشتراک خارج شود. با این حال ، اگر بین پیام ها فاصله زیادی بگذارید ، مشتری ممکن است علاقه خود را از دست بدهد و پیام شما اهمیت زیادی نداشته باشد. اندازه گیری ثابتی برای پیام هایی که باید هر هفته یا ماه ارسال کنید وجود ندارد - تکرار آن باید به تعداد و دلیل پیام های شما تغییر یابد.
محتوای تازه و جذاب:
به طور مناسب به گروه های مشتری خود دسترسی پیدا کنید و از ارسال پیام نمایش پیام کوتاه مشابه به گیرندگان خودداری کنید. مکاتبات خود را جدید و جذاب نگه دارید. زیاده روی نکنید.
محدودیت متن:
اکثر مبارزات شما باید این گزینه را داشته باشد که در 160 کاراکتر جای بگیرد ، اما زمان هایی وجود دارد که باید از آن قطع محتوا عبور کنید. فرض کنید شما باید پیامی بنویسید که به 300 کاراکتر احتیاج داشته باشد ، به راحتی پیام خود را در دو پیام بعدی تایپ کنید و هنگامی که آن را ارسال می کنید ، در یک پیام کوتاه طولانی در سمت گیرنده دوخته می شود.
قوانین را بدانید:
برای تضمین اینکه پیامک را در جهت ارتقا بهترین شیوه ها دنبال می کنید ، مهم این است که شما یا گروه تبلیغاتی خود از قوانین پیرامون پیامک اطلاع دارید.