شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای تبلیغات پر بازده در اینترنت چکار می توان کرد؟
#1
به طور تقریبی، ماهانه ۲٫۵ میلیارد کاربر فعال در فیس بوک، ۱ میلیارد در اینستاگرام و ۳۳۰ میلیون کاربر در توییتر در سراسر جهان وقت خود را می گذرانند. این امر مشخص است که کاربران نه فقط برای گپ زدن و ارتباط با دوستان، بلکه برای اهداف تجاری و بازاریابی، در رسانه های اجتماعی حضور دارند.

به دلیل تعداد زیاد کاربران آنلاین در این سیستم ها، هزینه ی تبلیغات سرمایه گذاری شده در کانال های رسانه های اجتماعی، در بالاترین حد خود قرار دارد. پیش بینی می شود تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان امسال بیش از ۸٫۵ میلیارد دلار باشد.

برای بازاریابان تازه کار، درک وسعت و تنوع این نوع تبلیغات، کمی گیج کننده است. در اینجا لیست کاملی از انواع شبکه ها و رسانه های اجتماعی و فرمت های تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا، تهیه کرده ایم.

FaceBook:
فیسبوک از پرکاربردترین رسانه های اجتماعی است. تقریباً ۲٫۵ میلیارد (بیش از ۳۰٪ از جمعیت جهان) از آن استفاده می کنند. به دلیل اینکه تعداد زیادی از افراد در این شبکه فعال هستند، تقریباً تضمین می شود که می توان مخاطبان بالقوه و مربوط به هر نوع شغل را جذب کرد.

در فیسبوک، تبلیغات عکس برای به اشتراک گذاری مجموعه محتوای تصویر محصول، مناسب است. تبلیغات ویدیویی، برای فیلم های توضیح دهنده ی محصول و برند تجاری عالی هستند. تبلیغات داستانی به شما امکان می دهد از ترکیبی از عکس و محتوای ویدیویی کوتاه برای یافتن مشتریانی بالقوه، استفاده کنید.

با تبلیغات در فیسبوک می توانید محتوای سودمند ارائه دهید، به طوریکه مخاطبان را به ثبت نام در یک خبرنامه، دریافت برآورد قیمت یا درخواست اطلاعات بیشتر درباره ی خدمات، ترغیب کند.

روش دیگر تبلیغ در فیسبوک که بازده ی خوبی دارد، از طریق پیام رسان فیسبوک است.

Facebook Messenger یک برنامه پیام رسان مستقل است که فرصت های بازاریابی و تبلیغات خاص خود را دارد. این برنامه، در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا بیشتر اجرا می شود. سایر برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و WeChat محبوب ترین گزینه در کشورهای سراسر آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا می باشند.

در سراسر جهان، ماهانه ۲۰ میلیارد پیام بین مردم و مشاغل از طریق پیام رسان فیسبوک رد و بدل می شود. نکته ی مهم این است که تبلیغات سهم بزرگی در شروع مکالمات در Facebook Messenger را دارند.

اینستاگرام:
می توان از طریق مدیریت بازدهی تبلیغات آنلاین فیس بوک، در اینستاگرام نیز تبلیغ کنید. اینستاگرام ماهانه بیش از ۱ میلیارد (کمی کمتر از نیمی از تعداد کاربران آنلاین در فیسبوک) کاربر دارد. همچنین اکثر کاربران آنلاین آن، بین ۱۸ تا ۳۴ سال هستند.

اینستاگرام انواع تبلیغات مشابه فیس بوک را دارد، از جمله: تبلیغات عکس، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات داستانی، تبلیغات اکسپلورر و آگهی های خرید.

به چند روش می توان در اینستاگرام تبلیغ نتیجه بخش انجام داد. مثلا پست ها و استوری ها را مستقیماً از اکانت حرفه ای اینستاگرام خود تبلیغ کنید. روش بعدی اینکه از صفحه ی فیسبوک خود تبلیغات را ایجاد کرده و آنها را با استفاده از قابلیت اینستاگرام، در هر دو بستر یعنی فیسبوک و اینستاگرام تبلیغ کنید.

اما تاکنون جالب ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام، Explore Tab و Shopping Post بوده اند. تبلیغات در Instagram Explore فرصت خوبی برای قرار دادن برند تجاری خود در مقابل دید مخاطبان است.

Shopping Post به شما امکان می دهد برچسبی را که نام و قیمت محصول را در تصویر نشان می دهد، وارد نمایید. با کلیک بر روی برچسب، فرد مستقیماً به صفحه ی محصول منتقل شده و می تواند محصول را خریداری کند.

LinkedIn:
پلتفرم حرفه ای LinkedIn بیش از ۶۶۰ میلیون عضو فعال در سراسر جهان دارد. کاربران آنلاین موجود در این شبکه، عمدتا از افراد متخصص تشکیل شده اند که باعث می شوند LinkedIn مکانی عالی برای تبلیغات B2B (بیزینس به بیزینس) باشد. LinkedIn می تواند یک رسانه ی اجتماعی سودمند باشد زیرا شما این امکان را دارید که مخاطبان را با توجه به حرفه، تحصیلات یا سن آنها مورد بررسی قرار دهید.

می توانید با استفاده از اطلاعات جمعیتی منحصر به فرد، مواردی از قبیل عنوان شغلی، عملکرد شغلی و صنعت را در LinkedIn هدف قرار دهید. پربازده ترین نوع تبلیغات در LinkedIn پیام های تبلیغاتی است. پیام های تبلیغاتی به شما امکان می دهند محتوای متنی را مستقیم به مشتری خود ارسال کنید.

اما دقت کنید پیام های تبلیغاتی زیادی را برای یکسری از افراد، بصورت تکراری ارسال نکنید، در این صورت برخلاف معتبر بودن پیام، مانند اسپم و هرزنامه از بین می رود. اگر می خواهید در این شبکه تبلیغ کنید، باید بیشتر وقت بگذارید تا پیام های تبلیغاتی را سفارشی و مرتبط با کاربران آنلاین تهیه نمایید.

Twitter:
تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در توییتر کمتر رایج هستند. اما با این وجود، بسته به اهداف شما، همچنان تبلیغات می توانند نتایج قدرتمندی را ارائه دهند. توییتر ماهانه بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر جهانی دارد. اکثر کاربران آنلاین آن، بین ۳۵ تا ۶۵ سال سن دارند.

تبلیغ کنندگان کشف کرده اند که B2B و تجارت الکترونیکی، از جذابیت و بازده ی بالایی در توییتر برخوردارند. بسیاری از شرکت های B2B از توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند و گفته شده کاربران آنلاین توییتر پول زیادی را در آن خرج می کنند.

توییتر تبلیغات خود را به چند دسته تقسیم می کند از جمله: توییت های خود را تبلیغ کرده و دسترسی خود را به حداکثر برسانید. بازتوییت ها، لایک ها و کامنت های بیشتر را دریافت کنید. اکانت خود را ارتقا دهید. وب سایت خود را تبلیغ کنید و ترافیک بیشتری جذب کنید. برنامه های خود را تبلیغ کرده تا دانلود بیشتری داشته باشید. همه ی اینها می توانند با هم کار کرده و به شما کمک کنند تا کاربران آنلاین خود را افزایش داده و در آخر آنها را به مشتری تبدیل کنید.
تبلیغات
ads
#2
سلام .. این سوال بسیاری از افراد هستش که دوست دارند کسب و کار خودشون رو گسترش بدن. امروزه با توجه به نفوذ شبکه های اجتماعی می توان از آنها به عنوان یک فرصت عالی استفاده کرد. از راه های دیگه ارسال پیام های انبوه تبلیغاتی هستش که می توانید برای تعداد زیادی از افراد درکمترین زمان ارسال کنید و آنها را دعوت به کاری که میخواهید بکنید این باعث برند شدن شما و در چشم قرار گرفتن شما می شود. همچنین داشتن یک وب سرویس پیامک می توانید کار شما را بسیار حرفه ایی کند و اعتماد کاربران شما را افزایش دهد. توجه به جزئیات همیشه یک امر مثبت هستش شما هم تلاش کنید تمام این موارد را رعایت کنید.


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دستگاه‌ ایجاد پارازیت GPS ،تهدید جدی برای کوادکوپترها flystation 0 435 ۱۴۰۰-۰۷-۱۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: flystation
  ۵ راهکار موثر برای بازآفرینی کسب‌و‌کار محمد قاسمی 0 414 ۱۴۰۰-۰۷-۱۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ
آخرین ارسال: محمد قاسمی
  برای ریزش موهای خود چه کنیم ؟ soheyla 0 409 ۱۴۰۰-۰۷-۱۰، ۰۵:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: soheyla
  از کجا تعمیرگاه و نمایندگی معتبری را برای تعمیر تخصصی یخچال پیدا کنیم؟ rahado 0 242 ۱۴۰۰-۰۷-۰۵، ۰۲:۳۲ ق.ظ
آخرین ارسال: rahado
  معرفی اپلیکیشن های برتر برای خرید اینترنتی (نو و دست دوم) محمد قاسمی 0 281 ۱۴۰۰-۰۷-۰۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ
آخرین ارسال: محمد قاسمی
  نیاز به ثبت برند برای صادرات کالا fekr_bartar 0 268 ۱۴۰۰-۰۶-۲۷، ۰۸:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: fekr_bartar
  آیا اینترنت شاد پولی می شود ؟ محمد قاسمی 0 207 ۱۴۰۰-۰۶-۲۶، ۰۲:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: محمد قاسمی
  بهترین زبان برای برنامه نویسی اندروید چیست؟ zohreh-kamali 0 259 ۱۴۰۰-۰۶-۱۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ
آخرین ارسال: zohreh-kamali
  نصب دزدگیر تصویری برای خودرو opcosport 0 233 ۱۴۰۰-۰۶-۱۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ
آخرین ارسال: opcosport
  دنبال افزونه چت آنلاین برای سایتت می گردی؟ محمد قاسمی 0 245 ۱۴۰۰-۰۶-۱۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: محمد قاسمی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads