۱۳۹۹-۰۵-۲۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ
طبق آمار و ارقام رسمی که توسط مراکز معتبر منتشر شده، فروش آنلاین به دلیل وجود ویروس کرونا نسبت به ماه ها و سال های گذشته چندین درصد رشد داشته است. آمار نشان دهنده "تغییر در الگوهای خرید" مصرف کنندگان در زندگی تحت محدودیت های قرنطینه کووید ۱۹ بود.
اوضاع به سرعت در حال تغییر است. تعداد افرادی که در اجتماع حضور دارند از هزاران نفر به صدها نفر و ده ها نفر کاهش یافته است. رستوران ها، کافه ها، سالن های سینما و سالن های ورزشی در بسیاری از شهرهای بزرگ در حال تعطیل شدن هستند. در همین حال، بسیاری از کارمندان نیز با چالش های جدید کار از راه دور تمام وقت روبرو هستند. به همین دلیل فروش آنلاین در دوران کرونا بیشتر شد.
در اصل، مردم با واقعیت های دنیای به هم پیوسته کنار می آیند و جدا کردن موقت این ارتباط با دیگران بسیار دشوار است. گفتن اینکه ما در روزهای بی سابقه ای زندگی می کنیم احساس ناامنی ایجاد می کند.
یکی از پاسخ هایی که ما در مورد نحوه نزدیک شدن افراد به این دوره از انزوا و عدم اطمینان مشاهده می کنیم، تغییرات یک شبه در رفتارهای خرید آنها است.
با توجه به اینکه کرونا در بیشتر شهر ها در حال گسترش است، مسئولین دستور می دهند مشاغل غیر ضروری تعطیل شوند و مشتریان از حضور در مکان های عمومی اجتناب کنند. محدود کردن خرید جز برای موارد ضروری صورت گرفته است. بنابراین تمام برند ها برای پاسخگویی به نیازهای متغیر، باید با این شرایط سازگار شوند و انعطاف پذیر باشند.
هراس از خرید در دوران ویروس کرونا
با اعلام خبر انتشار COVID-19 و در حالی که رسماً توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان بیماری همه گیر شناخته شد، مردم شروع به خرید مواد مورد نیاز خود به میزان زیاد و جمع آوری آن ها در منزل کردند. آنها وسایل پزشکی مانند ضدعفونی كننده دست، ماسک و لوازم ضروری مانند دستمال توالت و مواد غذایی را خریداری كردند.
انسان ها به روش های مختلف به بحران ها پاسخ می دهند. هنگامی که با یک وضعیت نامشخص و خطرناک روبرو هستیم که هیچ کنترلی بر آن نداریم، تمایل داریم هر کاری را که می توانیم انجام دهیم تا احساس امنیت کنیم.
گسترش جهانی COVID-19 با عدم اطمینان و در بعضی مواقع اطلاعات متناقض همراه بوده است. هنگامی که افراد در حال شنیدن توصیه های مختلف از منابع مختلف هستند، به دنبال راهی برای کنترل بر اوضاع زندگی خود می گردند.
روی آوردن به سفارشات اینترنتی
با شیوع دوباره ویروس کرونا و نبود واکسن و درمان قطعی برای آن تنها راه مقابله، دور بودن از افراد جامعه و مکان هایی است که ممکن است ویروس در آن ها وجود داشته باشد. بسیاری از افراد تمام نیاز های خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی برآورده می کنند و تا حد امکان از حضور در اجتماع پرهیز می کنند.
اوضاع به سرعت در حال تغییر است. تعداد افرادی که در اجتماع حضور دارند از هزاران نفر به صدها نفر و ده ها نفر کاهش یافته است. رستوران ها، کافه ها، سالن های سینما و سالن های ورزشی در بسیاری از شهرهای بزرگ در حال تعطیل شدن هستند. در همین حال، بسیاری از کارمندان نیز با چالش های جدید کار از راه دور تمام وقت روبرو هستند. به همین دلیل فروش آنلاین در دوران کرونا بیشتر شد.
در اصل، مردم با واقعیت های دنیای به هم پیوسته کنار می آیند و جدا کردن موقت این ارتباط با دیگران بسیار دشوار است. گفتن اینکه ما در روزهای بی سابقه ای زندگی می کنیم احساس ناامنی ایجاد می کند.
یکی از پاسخ هایی که ما در مورد نحوه نزدیک شدن افراد به این دوره از انزوا و عدم اطمینان مشاهده می کنیم، تغییرات یک شبه در رفتارهای خرید آنها است.
با توجه به اینکه کرونا در بیشتر شهر ها در حال گسترش است، مسئولین دستور می دهند مشاغل غیر ضروری تعطیل شوند و مشتریان از حضور در مکان های عمومی اجتناب کنند. محدود کردن خرید جز برای موارد ضروری صورت گرفته است. بنابراین تمام برند ها برای پاسخگویی به نیازهای متغیر، باید با این شرایط سازگار شوند و انعطاف پذیر باشند.
هراس از خرید در دوران ویروس کرونا
با اعلام خبر انتشار COVID-19 و در حالی که رسماً توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان بیماری همه گیر شناخته شد، مردم شروع به خرید مواد مورد نیاز خود به میزان زیاد و جمع آوری آن ها در منزل کردند. آنها وسایل پزشکی مانند ضدعفونی كننده دست، ماسک و لوازم ضروری مانند دستمال توالت و مواد غذایی را خریداری كردند.
انسان ها به روش های مختلف به بحران ها پاسخ می دهند. هنگامی که با یک وضعیت نامشخص و خطرناک روبرو هستیم که هیچ کنترلی بر آن نداریم، تمایل داریم هر کاری را که می توانیم انجام دهیم تا احساس امنیت کنیم.
گسترش جهانی COVID-19 با عدم اطمینان و در بعضی مواقع اطلاعات متناقض همراه بوده است. هنگامی که افراد در حال شنیدن توصیه های مختلف از منابع مختلف هستند، به دنبال راهی برای کنترل بر اوضاع زندگی خود می گردند.
روی آوردن به سفارشات اینترنتی
با شیوع دوباره ویروس کرونا و نبود واکسن و درمان قطعی برای آن تنها راه مقابله، دور بودن از افراد جامعه و مکان هایی است که ممکن است ویروس در آن ها وجود داشته باشد. بسیاری از افراد تمام نیاز های خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی برآورده می کنند و تا حد امکان از حضور در اجتماع پرهیز می کنند.