۱۴۰۰-۰۶-۱۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ
افزونه Support Board چه ویژگی هایی دارد؟
- مشخص کنید که فقط کاربران وارد شده می توانند در چت آنلاین باشند یا همه کاربران
- در مرحله اولیه پیشخوان ادمین را به جای منطقه باکس گفتگو نمایش دهید.
- برای هر کاربر فقط یک مکالمه داشته باشید
- مخفی کردن باکس گفتگو در خارج از ساعت اداری
- اگر اپراتور آنلاین ندارید ، باکس گفتگو را مخفی کنید
- مکالمات سایر اپراتورها را مخفی کنید از بازدید مکالمات اختصاص داده شده به سایر اپراتورها جلوگیری کنید.
- باز شدن خودکار پنجره گفتگو زمانی که یک پیغام جدید دریافت میشود.
- قابلیت آپلود فایل را در باکس گفتگو غیرفعال یا فعال کنید.
- قسمت مقالات را در قسمت پیشخوان ادمین نمایش دهید.
- زمانی که آفلاین هستید بصورت خودکار یک متن به کاربر ارسال می شود.
- دکمه های پذیرش یا رد کردن قوانین را نمایش دهید. کاربر برای شروع استفاده از باکس گفتگو باید روی پذیرش کلیک کند.
- نمایش پنجره پاپ آپ برای کاربران به صورت اتوماتیک
- پیغام خوش امد گویی هنگام بازدید از کاربران جدید برای اولین بار به وب سایت پیغام دهید.
- اگر در مدت 15 ثانیه هیچ کارگزار پاسخ ندهد یا همه اپراتورها آفلاین باشند ، با ارسال ایمیل درخواست کاربر را ارسال کنید
- هنگامی که اپراتور مکالمه را بایگانی می کند برای کاربر پیغام ارسال کنید.
- پیغام ورود به سیستم مدیر از سمت مدیریت را به کاربر نمایش دهید.
- مکالمات علامت گذاری شده به عنوان خوانده شده هر 24 ساعت به طور خودکار بایگانی شود.
- فعال کردن ناحیه کاربران برای اپراتورها ناحیه کاربران را برای اپراتورها فعال کنید.
- طرح خواندن راست به چپ (راست چین) را فعال کنید.
- زمانی کاربر پیغام دریافتی را دریافت می کند یا پیغام خروجی می فرستد صدا را پخش کنید.
- زمانی اپراتور پیغام دریافتی را دریافت می کند یا پیغام خروجی می فرستد صدا را پخش کنید.
- هنگامی که کاربر پاسخ می دهد و اپراتور آفلاین است ، برای یک اپراتور ایمیل ارسال کنید.
- ایمیل برای مکالمات جدید به طور خودکار برای همه اپراتورها ارسال می شود.