شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای مفصل برای جریان کاربری در طراحی وب
#1
راهنمای مفصل برای جریان کاربری در طراحی وب
طراحی رابط کاربری
 

[تصویر:  %D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%...%D8%A8.jpg]


امیدوارم که ما، طراحان وب، به یاد داشته باشیم که طراحی وب سایت فقط در مورد "چگونگی ظاهر آن" نیست بلکه در مورد "چگونه کارایی" است!  برای طراحان لازم است که با مشتری خود بنشینند و هدف اصلی طراحی کلی را درک کنند. آیا آنها به دنبال فروش هستند یا به دنبال یک صفحه هستند که  بازدید کنندگان را ترغیب به ثبت  ایمیل خود  کنند؟
ببینید طراحان وب باید درک کنند که پاسخ مثبت سوالات ذکر شده  معنی موفقیت کار نیست: 
آیا طراحی جدید را دوست دارید؟
طرح جدید چطور است؟
شما درباره UI چه فکر می کنید؟ آیا چشمگیر است؟
مشتریان ممکن است پاسخ مثبت به این سوالات دهند، اما دیر یا زود متوجه خواهند شد که واکنش مثبت آنها برای زیاد هم خوب نیست. در انتها  وبسایتی اهمیت دارد و سودمند است که هدف مشتری را تامین کند 


resim


اگر یک پروژه طراحی وب سایت دارید، به چگونه جریان کاربر  طرح سودمند برای پروژه فکر کنید . دو نکته مهم که به شما کمک می کند تا جریان واقعی کاربر را بررسی کنید و نحوه طراحی آنها را بیابید: 
کسب و کار وب سایت - این اقدامات را  تصمیمات مربوط مشتری تعیین می کند.
اهداف کاربر - این بیشتر برای کاربر نهایی است. خواسته و نیازهای آنها چیست؟ در پایان، همه چیز در مورد رضایت  کاربر نهایی است.
کاربر شما هدف شماست 
 در مورد اهمیت جریان کاربر برای یک وب سایت بحث می کنیم. کار طراح وب سایت برای درک کاربران و نیازهای آنها مهم است. لازم است که با مطالعه دقیق  وب سایت و نوع محصول نهایی که مشتری انتظار دارد شروع شود. برخی از اهداف کاربر برای شروع شما عبارتند از:

پیدا کردن محتوای خاص
خرید یک محصول
خرید یک هدیه برای کسی (که از خرید یک محصول برای خودتان متفاوت است).

 اهداف کسب و کار که مشتریان می خواهند راه اندازی یک وبسایت که شامل چنین الزامات مبتنی بر کاربر است ممکن است باشد:
افزایش پایگاه مشترک
فروش یک محصول خاص
کسب رهبری می کند
فروش محصول از طریق سایت های شبکه های اجتماعی با کمک تبلیغ کاربران.
ایجاد یک پایگاه داده از جزئیات تماس.   
طراح وبسایت که به وضوح نیازهای را درک می کند (کاربر و مشتری) اهمیت بیشتری برای جریان کاربر قایل است. 
تعریف شروع و پایان جریان کاربر شما

جریان کاربر یک نمودار حالت  است که مسیری را مشخص می کند که کاربر هنگام بازدید از یک وب سایت خاص پیروی می کند. ما باید نقطه اولیه را از جایی که کاربر شروع می کند و جایی که باید پایان یابد را درک کنید. این دو نقطه است که طراح وب سایت باید فضای خود را برش دهد تا کاربر راحتی لازم را فراهم کند. 
resim


رسانه های معمولی که از طریق آن کاربر می تواند به وب سایت شما وارد شود عبارتند از: 
سوالات مهم در نظر بگیرید

هنگام طراحی جریان کاربر، مهم است که درک کنید که تجزیه و تحلیل دقیق الزامات ضروری است. طراحان وب باید یک مصاحبه عمیق با مشتریان خود داشته باشند تا تصویری واضح از آنچه کاربران به دنبال آن هستند، بدست آورند. به نظر می رسد، هر کسی می تواند اطلاعاتی را جمع آوری کند بر پایه حدس و گمان، اما این چگونگی طراحی یک جریان کاربر وب سایت نیست.


resim


 سوالات زیر و اضافه کردن چند مورد دیگر بنا به تصمیم خودتان. می تواند کمک بزرگی برای طراحی جریان کاربر باشد:
چه ویژگی های منحصر به فردی از وب سایت یا محصول شما بیشتر  برای کاربر نهایی جذاب  است؟
کدام نوع از کاربران می خواهید از این ویژگی ها استفاده کنید؟
چرا آنها می خواهند از این ویژگی ها استفاده کنند؟
آیا خواسته های دیگری برای این کاربران وجود دارد؟
مشکلات این خواسته ها چیست؟
چه نوع سوالاتی در مورد وب سایت یا محصول شما دارند؟
تردید آنها چیست؟
 چه نوع اطلاعاتی می خواهند؟
چگونه می توان کاربر را به لحاظ احساسی ترغیب  کرد تا اقدامات مورد نظر را انجام دهد؟
اطلاعات کریستالی را پاک کنید
مهم نیست که ما چه می خواهیم، ما باید اهمیت اطلاعات کریستالی را پاک کنیم. اطلاعات کریستالی اطلاعات مبهم و پیش فرض ماست که با هدف تسریع انجام پروژه در ذهن داریم. من موافقم که بسیاری از ما در اینجا برای به دست آوردن پول این مطلب را دنبال می کنیم و همه ما متعهد به انجام هر کاری هستیم که به ما کمک خواهد کرد که به این هدف برسیم، اما این بدان معنا نیست که ما فقط برای چند دلار اضافی کاربران نهایی را  فریب می دهیم.   هدف از Flow User این است که شکاف هایی را که هنگام طراحی یک وب سایت باقی مانده است را پر کنید. این کار با پیگیری جریان کاربر دقیق انجام   می شود. هر اشاره گر کوچکی را که مربوط به کاربر است پوشش می دهد. ببینید، هدف طراح وب سایت اینست که فرایند تفکر کاربر را به گونه ای تنظیم کنید که مصمم باشد که اقداماتی را که وب سایت طراحی شده انجام دهد.  
بهینه سازی این موارد در هر مرحله به کاربر کمک می کند. در زیر یرخی اشاره گرها به فرایند تفکر کاربر آمده است : 

هر گام (یا صفحه وب) که کاربران بازدید می کنند، باید یک تصویر بسیار واضح از آنچه در کل فرایند انجام می شود و نحوه استفاده کاربر در اقدام بعدی، ارائه شود.
 اگر کاربران اقدامات دلخواه شما را انجام دهند مزایای اضافی را به آنها بدهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که این مزایا ارزش زمان کاربر را دارد.
اطلاعات ارائه شده باید به راحتی قابل هضم باشند و کاربر نباید احساس کند که آنها  گنگ هستند.
در صورتی که اطلاعات اضافی از کاربر بخواهید، آن را فقط به صورت اختیاری مطرح کنید.

پایان

جریان کاربر یک علم است و نمیتواند پس از خواندن چند راهنمایی ساده تسلط یابد. این یک فرایند زمان گیر است و مستلزم تلاش طراحان برای دستیابی به نتایج مثبت است. 

مقالات مرتبط
[تصویر:  .jpg]
[/url]
[url=http://magbot.ir//%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-SEO-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3][تصویر:  %D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%86%D9%88%D8...%D8%B3.jpg]

نحوه نوشتن یک پست بلاگ بهینه شده ( SEO )در وردپرس
[تصویر:  %D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8...%D8%A8.jpg]
بهترین شیوه های طراحی وب برای مقابله با وب سایت رقیب
تبلیغات
ads
#2
کشتی آکواریوم

با خرید یک تفریح، یک گشت رایگان مهمان آفرکیش باشید.

با خرید دو تفریح، یک گشت رایگان و یک ورودی سافاری رایگان مهمان آفرکیش باشید.

کشتی آکواریوم ، با خرید سه تفریح، یک گشت رایگان، ورودی سافاری رایگان و ورودی شهربازی هایلند مهمان آفرکیش باشید.


برای اطلاعات بیشتر در مورد کشتی آکواریوم کلیک کنید


مطالب مرتبط آفرکیش:

کشتی اوستا

کشتی نوید

کشتی دنا کیش

سافاری در کیش

کشتی آرتمیس

تور کیش

تور لحظه آخری کیش


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دومفریز: می توانم بازیکن مناسبی برای اینتر باشم mrjunes 0 213 ۱۴۰۰-۰۵-۲۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ
آخرین ارسال: mrjunes
  6 نکته برای کاهش وزن نسخه زنان ژاپنی ritcha 0 234 ۱۳۹۹-۰۸-۱۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ
آخرین ارسال: ritcha
  طراحی سایت و انتخاب رنگ مناسب sitecode 0 377 ۱۳۹۸-۱۱-۱۷، ۱۲:۱۲ ق.ظ
آخرین ارسال: sitecode
  طراحی سایت وردپرس با پروسه ساده magbot 3 727 ۱۳۹۸-۰۸-۲۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: mahsa733
  بهینه سازی سایت در سال 2018 برای استفاده از فن آوری های جدید magbot 0 523 ۱۳۹۸-۰۳-۱۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ
آخرین ارسال: magbot

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads