۱۳۹۹-۰۸-۱۹، ۰۷:۰۷ ب.ظ
بعد از طراحی سایت فروشگاهی مهمترین موضوع سئو سایت و نمایش آن در نتایج جستجو است تا کاربران وارد سایت شما شوند و فروش شما افزایش پیدا کند.
برای سئو سایت فروشگاهی از کجا شروع کنیم؟
اگر طراحی سایت شما تمام شده است، شاید کمی ناامید کننده باشد که بگویم سئو سایت را باید از مزحله طراحی سایت شروع می کردید، اما خبر خوب اینست که معمولا شرکت های طراحی سایت، نکات سئو را در بخش برنامه نویسی و طراحی قالب پیاده سازی می کنند. اما ناوبری سایت و راحتی دسترسی به بخش های مهم سایت را حتما بررسی کنید و در صورت لزوم در طراحی قالب سایت خود تغییرات لازم را انجام دهید.
دسترسی به بخش های مختلف سایت شما باید به آسانی صورت گیرد و افزودن به شبد خرید و انجام خرید باید در کوتاه ترین زمان و با کمترین اطلاعات وارد شده از طرف کاربر همراه باشد.
به ریسپانسیو بودن سایت توجه کنید. سایت شما باید در دستگاه های مختلف با ابعاد گوناگون به خوبی نمایش داده شود.
بعد از این بررسی ها، نوبت محتوای سایت است. گوگل روی یونیک بودن محتوا برای سایت فروشگاهی تاکیدی ندارد زیرا طبیعی است که برای یک محصول نتوانید چیز متفاوتی از بقیه سایت ها بنویسید. اما سعی کنید محتوای شما بین 300 تا 500 کلمه باشد.
تمام نکات onpage SEO باید در سایت شما بدرستی انجام شود. حدود 200 فاکتور برای سئو سایت وجود دارد که با کمک یک متخصص سئو می توانید صحت آنها را بررسی و در صورت لزوم بهبود ببخشید.
اما از همه اینها مهمتر داشتن بک لینک های قوی است. با فعالیت در شبکه های اجتماعی و دریافت لینک از دیگر سایتها و ساخت بک لینک می توانید اعتبار سایت خود را افزایش دهید.
برای سئو سایت فروشگاهی از کجا شروع کنیم؟
اگر طراحی سایت شما تمام شده است، شاید کمی ناامید کننده باشد که بگویم سئو سایت را باید از مزحله طراحی سایت شروع می کردید، اما خبر خوب اینست که معمولا شرکت های طراحی سایت، نکات سئو را در بخش برنامه نویسی و طراحی قالب پیاده سازی می کنند. اما ناوبری سایت و راحتی دسترسی به بخش های مهم سایت را حتما بررسی کنید و در صورت لزوم در طراحی قالب سایت خود تغییرات لازم را انجام دهید.
دسترسی به بخش های مختلف سایت شما باید به آسانی صورت گیرد و افزودن به شبد خرید و انجام خرید باید در کوتاه ترین زمان و با کمترین اطلاعات وارد شده از طرف کاربر همراه باشد.
به ریسپانسیو بودن سایت توجه کنید. سایت شما باید در دستگاه های مختلف با ابعاد گوناگون به خوبی نمایش داده شود.
بعد از این بررسی ها، نوبت محتوای سایت است. گوگل روی یونیک بودن محتوا برای سایت فروشگاهی تاکیدی ندارد زیرا طبیعی است که برای یک محصول نتوانید چیز متفاوتی از بقیه سایت ها بنویسید. اما سعی کنید محتوای شما بین 300 تا 500 کلمه باشد.
تمام نکات onpage SEO باید در سایت شما بدرستی انجام شود. حدود 200 فاکتور برای سئو سایت وجود دارد که با کمک یک متخصص سئو می توانید صحت آنها را بررسی و در صورت لزوم بهبود ببخشید.
اما از همه اینها مهمتر داشتن بک لینک های قوی است. با فعالیت در شبکه های اجتماعی و دریافت لینک از دیگر سایتها و ساخت بک لینک می توانید اعتبار سایت خود را افزایش دهید.