۱۳۹۷-۰۱-۲۳، ۰۱:۰۴ ب.ظ
کمپانی گوگل امروزه از Https به صورت یک سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. داده های آماری نشان داده است که سایت هایی که امن (https) هستند اولویت بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه بندی نسبت به سایت های http دارند. پس می توان نتیجه گرفت که تغییر کردن به سمت https برای هر وب سایتی دارای مزیت است. این روش دارای 3 لایه محافظتی شامل یکپارچگی داده ها ، رمزگذاری داده ها و احراز هویت می باشد. این پروتکل امنیتی به وب سایت و اهداف سئو، حریم امنیت را اضافه می کند: تایید سایت که در سمت سرور درست و تایید شده قرار گرفته است، جلوگیری از سوء استفاده توسط شخص ثالث، و رمزگذاری تمامی ارتباطات مانند URLها، که به نوبه خود از اطلاعاتی چون شماره های کارت اعتباری محافظت می کند.
گوگل همیشه از پروتکل امنیتی https حمایت می کند و می توان مطمئن بود که در آینده نیز پشتیبانی می کند. گوگل مواردی را زمانی که از HTTP به HTTPS تغییر پروتکل می دهید پیشنهاد می دهد : نیاز به گواهی تک ، WildCard ، یا چند دامنه ای ، دوری از تگ های متای noindex برای txt ، استفاده از گواهینامه هایی با کلید 2048 بیتی و موارد دیگر.
گوگل همیشه از پروتکل امنیتی https حمایت می کند و می توان مطمئن بود که در آینده نیز پشتیبانی می کند. گوگل مواردی را زمانی که از HTTP به HTTPS تغییر پروتکل می دهید پیشنهاد می دهد : نیاز به گواهی تک ، WildCard ، یا چند دامنه ای ، دوری از تگ های متای noindex برای txt ، استفاده از گواهینامه هایی با کلید 2048 بیتی و موارد دیگر.