۱۳۹۸-۰۲-۳۰، ۰۳:۱۱ ب.ظ
اگر می خواهید در تهران شرکت طراحی سایت مناسب و خوب پیدا کنید این مقاله به شما کمک می کند که بتوانید یک شرکت طراحی سایت خوب را شناسایی کنید.
ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت:
مشخص کردن بهترین شرکت طراحی سایت صرفا بر اساس طراحی نیست. این که تمام شرکت های طراحی را بر اساس تنها مجموعه ای از معیارها ارزیابی کنیم، غیر ممکن است.
یعنی شما صرفا با مشاهده نمونه کارهای یک شرکت نمی توانید تعیین کنید که آیا آن شرکت "بهترین شرکت" است یا خیر . بلکه به بسیاری از عوامل دیگر نیز مربوط می شود.
بنابراین اگر فقط کیفیت طراحی برای مشخص کردن "شرکت موفق طراحی سایت" تعیین کننده نیست، پس چه عوامل دیگری تعیین کننده هستند؟ در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است.
طراحی سایت متقاعد کننده:
هر وب سایتی چیزی برای ارائه دادن دارد. وب سایت های حرفه ای توانایی نمایش دادن پیشنهادات و افزایش نرخ تبدیلات را دارد. در وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند این موضوع ضروری است. تبدیل یک بازدیدکننده به مشتری، باید الویت اصلی وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند باشد. یک طراح وب حرفه ای ، باید اطمینان حاصل کند که این تبدیلات رخ می دهد. برای اطمینان از فروش و سود آوری، می توان چندین لایه از تبدیلات را ایجاد کرد. هدف یک صفحه وب حرفه ای باید رسیدن به این تبدیلات باشد. از این جهت هدف نهایی هر سازمان رسیدن به نرخ تبدیل مشتری است.
ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت:
مشخص کردن بهترین شرکت طراحی سایت صرفا بر اساس طراحی نیست. این که تمام شرکت های طراحی را بر اساس تنها مجموعه ای از معیارها ارزیابی کنیم، غیر ممکن است.
یعنی شما صرفا با مشاهده نمونه کارهای یک شرکت نمی توانید تعیین کنید که آیا آن شرکت "بهترین شرکت" است یا خیر . بلکه به بسیاری از عوامل دیگر نیز مربوط می شود.
بنابراین اگر فقط کیفیت طراحی برای مشخص کردن "شرکت موفق طراحی سایت" تعیین کننده نیست، پس چه عوامل دیگری تعیین کننده هستند؟ در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است.
طراحی سایت متقاعد کننده:
هر وب سایتی چیزی برای ارائه دادن دارد. وب سایت های حرفه ای توانایی نمایش دادن پیشنهادات و افزایش نرخ تبدیلات را دارد. در وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند این موضوع ضروری است. تبدیل یک بازدیدکننده به مشتری، باید الویت اصلی وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند باشد. یک طراح وب حرفه ای ، باید اطمینان حاصل کند که این تبدیلات رخ می دهد. برای اطمینان از فروش و سود آوری، می توان چندین لایه از تبدیلات را ایجاد کرد. هدف یک صفحه وب حرفه ای باید رسیدن به این تبدیلات باشد. از این جهت هدف نهایی هر سازمان رسیدن به نرخ تبدیل مشتری است.