۱۳۹۸-۱۲-۱۰، ۱۰:۰۲ ب.ظ
مدیریت رستوران
مدیریت رستوران یکی از مشاغل پر مشغله است که بصحیح انجام دادن آن در شرایط مختلف ، مستلزم مهارت و علم کافی است. بر خلاف تصورات افراد داشتن یک رستوران پر درآمد نیازمند تلاش های فراوان و عملکردهای مناسب است تا بتواند جذب مشتری را به خوبی انجام دهد زیرا هر روزه رستوران های متفاوتی افتتاح می شوند و در رقابت با سایر رستوران ها قرار می گیرند.
یک مدیر رستوران دارای وظایفی نسبت به مشتریان و کارکنان است .مهم ترین دلیل موفقیت یک رستوران در وهله ی اول اعتماد دو طرفه میان کارکنان و مدیر رستوران می باشد. این اعتماد به پیشرفت رستوران و احساس رضایت در مدیر و کارکنان را افزایش می دهد.
هم چنین یک مدیر باید خصوصیات زیر را دارا باشد:
1.تبلیغات موثر
2.ارتباط عمومی بالا
3.نظم و دقت بالا
4.استخدام کارکنان مناسب
5.رعایت قوانین و ضوابط بهداشتی
6 .مدیریت بودجه و درآمد رستوران و حقوق کارکنان و سایر مخارج
همچنین از خصوصیات رستوران خوب به موارد باید توجه کرد:
1.غذاهای با کیفیت 2. برخورد خوب کارکنان با مشتریان 3. دکوراسیون زیبا و فضای آرام 4. میز و صندلی های راحت 5. پخش موسیقی آرام 6. مواد اولیه مرغوب
به همین دلیل است که امروزه دوره های زیادی در زمینه آموزش رستوران داری و نیز آموزش کافی شاپ (در زمینه مدیریت کافی شاپ) درحال برگزاری می باشند.
مدیریت رستوران یکی از مشاغل پر مشغله است که بصحیح انجام دادن آن در شرایط مختلف ، مستلزم مهارت و علم کافی است. بر خلاف تصورات افراد داشتن یک رستوران پر درآمد نیازمند تلاش های فراوان و عملکردهای مناسب است تا بتواند جذب مشتری را به خوبی انجام دهد زیرا هر روزه رستوران های متفاوتی افتتاح می شوند و در رقابت با سایر رستوران ها قرار می گیرند.
یک مدیر رستوران دارای وظایفی نسبت به مشتریان و کارکنان است .مهم ترین دلیل موفقیت یک رستوران در وهله ی اول اعتماد دو طرفه میان کارکنان و مدیر رستوران می باشد. این اعتماد به پیشرفت رستوران و احساس رضایت در مدیر و کارکنان را افزایش می دهد.
هم چنین یک مدیر باید خصوصیات زیر را دارا باشد:
1.تبلیغات موثر
2.ارتباط عمومی بالا
3.نظم و دقت بالا
4.استخدام کارکنان مناسب
5.رعایت قوانین و ضوابط بهداشتی
6 .مدیریت بودجه و درآمد رستوران و حقوق کارکنان و سایر مخارج
همچنین از خصوصیات رستوران خوب به موارد باید توجه کرد:
1.غذاهای با کیفیت 2. برخورد خوب کارکنان با مشتریان 3. دکوراسیون زیبا و فضای آرام 4. میز و صندلی های راحت 5. پخش موسیقی آرام 6. مواد اولیه مرغوب
به همین دلیل است که امروزه دوره های زیادی در زمینه آموزش رستوران داری و نیز آموزش کافی شاپ (در زمینه مدیریت کافی شاپ) درحال برگزاری می باشند.