۱۳۹۹-۱۱-۱۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ
شخصیت پردازی تانجیرو بسیار خوب انجام شده است به طوری که به راحتی میتوانیم خودمان را جای او بگذاریم. خانواده دوستی و محبتش به تک تک اعضای خانوداه حتی در دقیقههای محدودی که به نمایش کشیده شد، بسیار دلنشین و بارز است همین باعث میشود هنگامی که با صحنهی قتل خانواده تانجیرو رو به رو میشویم، غم و اندوه تانجیرو را احساس کنیم. همچنین با اینکه حتی یه کلمه از نزوکو نمیشنویم ولی حسی که در بدن بی روحش نسبت به برادرش وجود دارد به راحتی قابل درک کردن است.

طراحی شخصیتهای منفی و شیاطین بسیار خوب کار شده اند و همراهی بعضی از آنها با شوخیهایی که از شیاطین ترسناک و خونخوار انتظار نداریم. مقداری بار کمدی را هم القا میکند که به جذاب شدن انیمه شیطان کش (دیو کش) کمک میکند. البته درست زمانی که به حس نفرت برای نابودی شیاطین نیاز داریم با یک دیالوگ یا داستانی از گذشته همه چیز تغییر میکند. شاید فراموش کردن نام کاراکترها برایمان راحت باشد اما به این راحتی نمیتوان چهره و خصوصیات اخلاقی آنها را از ذهنتان پاک کنید.
معرفی انیمه شیطان کش: طراحی بصری انیمه کیمتسو نو یائیبا (Kimetsu no Yaiba)

طراحی شخصیتهای منفی و شیاطین بسیار خوب کار شده اند و همراهی بعضی از آنها با شوخیهایی که از شیاطین ترسناک و خونخوار انتظار نداریم. مقداری بار کمدی را هم القا میکند که به جذاب شدن انیمه شیطان کش (دیو کش) کمک میکند. البته درست زمانی که به حس نفرت برای نابودی شیاطین نیاز داریم با یک دیالوگ یا داستانی از گذشته همه چیز تغییر میکند. شاید فراموش کردن نام کاراکترها برایمان راحت باشد اما به این راحتی نمیتوان چهره و خصوصیات اخلاقی آنها را از ذهنتان پاک کنید.
معرفی انیمه شیطان کش: طراحی بصری انیمه کیمتسو نو یائیبا (Kimetsu no Yaiba)
از لحاظ بصری و هنری ترکیب رنگ عالی در این انیمه وجود دارد، زیبایی در طراحی محیط و نورپردازی به طرز فوقالعادهای ما را به وجد میآورد. با اینکه در انیمهها معمولا کاراکترهای اصلی برای ما اهمیت دارند و زیاد به محیط توجه خاصی نمیکنیم اما انیمه کیمتسو نو یائیبا (Kimetsu no Yaiba) خلاف این موضوع را ثابت کرده است. محیط کوهستان، درختها، شالیزارهای برنج و فضاپردازی شهرها به طرز خارقالعاده ای زیبا کار شده اند. فضاها به گونهای طراحی شدهاند که شبیه به تابلوهای نقاشی هستند.
حالت چهره ها یکی دیگر از نکات مثبت طراحی انیمه دیو کش است. حالت فانتزی که در انیمه های ژاپنی سراغ داریم به خوبی رعایت شده است. حس درماندگی، ترس، لذت و ترحم به راحتی از چهرهی شخصیتهای انیمه شیطان کش قابل درک است. این موضوع مخصوصا در مورد نزوکو بسیار جالب است چون نزوکو قادر به حرف زدن نیست اما تمام احساساتش چه به عنوان یک شیطان و چه به عنوان یک خواهر از حالت چشمها و ابروهایش منتقل میشود. تنها ایرادی که میتوان به این چهره پردازیها گرفت. تغییر نکردن تانجیرو پس از سپری شدن دو سال از عمرش است، چون تانجیرو در سن نوجوانی قرار دارد و اگر کمی سخت گیری کنیم، انتظار داریم که نسبت به دوسال قبلش تغییراتی را در بدن و چهرهاش ببینیم.
شیطانها که تعداد نسبتا زیادی از کاراکترهای انیمه کیمتسو نو یائیبا (Kimetsu no Yaiba) را تشکیل میدهند نیز به خوبی طراحی شدهاند. حس نفرت و ترس در هنگام مواجه با این شخصیتها به بیننده القا میشود و هر چه شیطان خطرناکتر باشد این ویژگی از تواناییها و هیبت شیطان مشخص است و در هنگام رویارویی با این شخصیتها خیلی راحت میتوانیم متوجه شویم که دردسر در کمین است. شیطان های بالارده که نقشهای کلیدی در داستان دارند تقریبا همانند انسانها هستند فقط از حالت مردمک و رنگ عنبیه چشمشان میتوان آن ها را شناخت .