۱۳۹۷-۰۷-۳۰، ۰۱:۱۱ ب.ظ
از آن جا که برای جلب توجه مراجعین و نگهداشتن آن ها در سایتتان فقط چند ثانیه فرصت دارید، مهم است در لحضهای که به صفحه خانهی شما وارد میشوند؛ پیشنهاد، ارزش و نیتتان برای آن ها مشخص باشد. طراحی بصری عالی، انیمیشن و عکس های زیبا همیشه بر بهبود سایت موثر است، اما پیام کسب و کار خود را نیز باید در نظر داشته باشید.
در طراحی سایت شرکتی قدرت بیان زبان ساده را دستکم نگیرید. «برای مثال، صفحه خانهی فیسبوک را نگاه کنید؛ در لحظه ی ورود شما، خدمات خود را بسیار واضح مشخص میکنند. از آن جایی که اولین متنی که در صفحهی ورود میبینید اعلام میکند، فیسبوک به ارتباط و اشتراک شما با افراد زندگی خود کمک میکند، سوء تفاهم در فهم محصول آنها بسیار سخت است.»
بازاریابی برای رسیدن به هدف
اگر چیزی را از صفر میسازید، گام اول این است که اطمینان حاصل کنید که برای انجام پروژه افراد مناسب را به کار میگیرید. مهمتر از همه، داشتن معماران اطلاعات و توسعه دهنده فنی در رأس پروسه توسعه خلاق حیاتی است.
آن ها نه تنها برای ارائه ایده های مفهومی، بلکه به منظور ارائه تجربهای خوشایند از جریان کاربران، جهتیابی و دیدگاه فنی به کاربرانتان نیز، به شما کمک میکنند. اینترنت مملو از وب سایت های بد است. وب سایت خود را به یکی از قابل استفاده ترین ها تبدیل کنید، تا مخاطبان را جذب و رابطه طولانی مدتی با مشتریان خود داشته باشید.
توصیه می شود که پس از طراحی سایت شرکتی صفحهی سایت شما بر روی کاربری آسان و تولید صفحاتی دارای زمان دانلود سریع تمرکز نماید. و همچنین متن خوانا و عملکرد اشتراک «که به کاربر اجازهی پست چیزی از سایت شما در تویتر یا فیسبوک را میدهد.» ضمیمه ی کمک دهنده ای است.
[b]سئو و طراحی سایت شرکتی[/b]
اگر سایت شما برای موتور جست و جو بهینه سازی نشده باشد، شما در واقع تمامی احتمالات بازدید واقعی یا برخورد اتفاقی با برند خود را حذف کردهاید. اگر ایدهی شما نهایتا راه حل تکنولوژی را هدایت کند، شروع خوبی است، اما باید از هم خوانی خوب آن با موتور های جست و جوی پیشرو از جمله گوگل، یاهو و بینگ اطمینان حاصل کنید. حداقل از تولید نقشه سایت، و تگهای عنوان، عناوین صفحه اصلی و شرح سایت مناسب اطمینان حاصل کنید.
اگر بودجه شما اجازه میدهد، پس از طراحی سایت شرکتی ، از شرکت سئو و یا یک مشاور برای بررسی سریع سایت خود استفاده کنید. همیشه روش های بهینه سازی وجود دارند، و شما باید به دنبال روش های ارتقاء رتبهی سایت خود باشید. به علاوه، اگر شرکت نو پایی هستید، باید به خرید لینک های اسپانسر واقع در موتور های جستوجوی محبوب فکر کنید(تبلیغات در گوگل). این روش خوبی برای جذب کاربر از خارج محدوده است.
در طراحی سایت شرکتی قدرت بیان زبان ساده را دستکم نگیرید. «برای مثال، صفحه خانهی فیسبوک را نگاه کنید؛ در لحظه ی ورود شما، خدمات خود را بسیار واضح مشخص میکنند. از آن جایی که اولین متنی که در صفحهی ورود میبینید اعلام میکند، فیسبوک به ارتباط و اشتراک شما با افراد زندگی خود کمک میکند، سوء تفاهم در فهم محصول آنها بسیار سخت است.»
بازاریابی برای رسیدن به هدف
اگر چیزی را از صفر میسازید، گام اول این است که اطمینان حاصل کنید که برای انجام پروژه افراد مناسب را به کار میگیرید. مهمتر از همه، داشتن معماران اطلاعات و توسعه دهنده فنی در رأس پروسه توسعه خلاق حیاتی است.
آن ها نه تنها برای ارائه ایده های مفهومی، بلکه به منظور ارائه تجربهای خوشایند از جریان کاربران، جهتیابی و دیدگاه فنی به کاربرانتان نیز، به شما کمک میکنند. اینترنت مملو از وب سایت های بد است. وب سایت خود را به یکی از قابل استفاده ترین ها تبدیل کنید، تا مخاطبان را جذب و رابطه طولانی مدتی با مشتریان خود داشته باشید.
توصیه می شود که پس از طراحی سایت شرکتی صفحهی سایت شما بر روی کاربری آسان و تولید صفحاتی دارای زمان دانلود سریع تمرکز نماید. و همچنین متن خوانا و عملکرد اشتراک «که به کاربر اجازهی پست چیزی از سایت شما در تویتر یا فیسبوک را میدهد.» ضمیمه ی کمک دهنده ای است.
[b]سئو و طراحی سایت شرکتی[/b]
اگر سایت شما برای موتور جست و جو بهینه سازی نشده باشد، شما در واقع تمامی احتمالات بازدید واقعی یا برخورد اتفاقی با برند خود را حذف کردهاید. اگر ایدهی شما نهایتا راه حل تکنولوژی را هدایت کند، شروع خوبی است، اما باید از هم خوانی خوب آن با موتور های جست و جوی پیشرو از جمله گوگل، یاهو و بینگ اطمینان حاصل کنید. حداقل از تولید نقشه سایت، و تگهای عنوان، عناوین صفحه اصلی و شرح سایت مناسب اطمینان حاصل کنید.
اگر بودجه شما اجازه میدهد، پس از طراحی سایت شرکتی ، از شرکت سئو و یا یک مشاور برای بررسی سریع سایت خود استفاده کنید. همیشه روش های بهینه سازی وجود دارند، و شما باید به دنبال روش های ارتقاء رتبهی سایت خود باشید. به علاوه، اگر شرکت نو پایی هستید، باید به خرید لینک های اسپانسر واقع در موتور های جستوجوی محبوب فکر کنید(تبلیغات در گوگل). این روش خوبی برای جذب کاربر از خارج محدوده است.