شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه چیدمان اقلام در قفسه فروشگاهی
#1
تمام اقلامی که در قفسه فروشگاهی چیده می شود باید به شکلی باشند که قسمت جلوی کالا رو به مشتری باشد. چشم انسان اقلام بزرگتر که کنار هم چیده می شوند را به راحتی می بیند، بنابراین  در قفسه باید 3 یا 4 رشته مرتبط از همان محصول چیده شود.

resim

دسترسی راحت:
 فراموش نکنید که مشتری کالایی که دسترسی به آن آسان تر و راحتتر است را انتخاب می کند، کالای طبقات بالای قفسه ها در طول زمان دور انداخته می شوند زیرا هیچکس برای چیزی که نمی بیند تلاش نمی کند؛ برای جلوگیری از افتادن اقلام سنگین و یا شکستن قفسه ها به طور معمول در طبقات پایین قفسه فروشگاهی اقلام سنگین و در طبقات بالا اقلام سبک چیده می شود.

 

قانون ردیف اول:
 کالایی که در سطح چشم به نمایش گذاشته می شوند در طول روز بیشتر به فروش میرسد. و اقلامی که تاریخ انقضاء آنها زودتر به اتمام میرسد برای زودتر فروخته شدن در ردیف اول چیده می شوند.

resim

نظافت و بهداشت:
 چون بیشتر اقلام قفسه های فروشگاه مواد غذایی است یکی از قوانین ضروری آن رعایت بهداشت اقلام می باشد. به طور منظم سبد میوه و سبزی، قفسه ها و جعبه های اقلام ،مرتب و تمیز شود زیرا هیچکس از قفسه هایی که پر از گرد و غبار و لکه است خرید نمی کند.

resim

قفسه های پر:
 در قفسه های پر، اقلام زودتر به فروش می رسد؛ به شما پیشنهاد میشود که قفسه ها خالی باقی نمانند. هرچه کالا متنوع تر و زیاد تر باشد مشتری هم بیشتر می شود.

resim

بسته بندی :
به طور متوسط صرف وقت مشتری برای خرید در فروشگاه 25-30 دقیقه است. در طی این زمان هرچیزی که اول به چشمش بخورد می خرد. بسته بندی و رنگ بندی کالاها باعث زودتر فروخته شدن می شود.

resim

حراج:
 همیشه در ردیف های جلویی باید کالاهایی که قیمت مناسب دارند و یا در حراج هستند چیده شود که باعث شود مشتری ها نسبت به فروشگاه ذهنیت خوبی داشته باشند.قیمت مناسب مشتریان را به مشتری همیشگی تبدیل می کند

resim
تبلیغات
ads


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نحوه مصرف صحیح کربوهیدرات و پروتئین در ورزشکاران part_novin 0 618 ۱۴۰۰-۰۷-۰۸، ۱۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: part_novin
  نحوه بررسی کولر گازی شما قبل از تماس با مرکز سرویس mahya68 2 1,515 ۱۴۰۰-۰۶-۱۱، ۰۹:۴۶ ب.ظ
آخرین ارسال: walkhard
  نحوه ی عملکرد کراتین در بدن sida 0 388 ۱۴۰۰-۰۶-۰۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ
آخرین ارسال: sida
  مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی zohreh-kamali 0 618 ۱۴۰۰-۰۴-۳۱، ۱۱:۵۴ ق.ظ
آخرین ارسال: zohreh-kamali
  نحوه تماس با تعمیرگاه سامسونگ در تهران rahado 0 487 ۱۴۰۰-۰۴-۲۷، ۱۲:۰۶ ق.ظ
آخرین ارسال: rahado
  نحوه کارکرد الکتروموتور تکنوتاو 0 710 ۱۴۰۰-۰۴-۲۱، ۰۴:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: تکنوتاو
  آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید zohreh-kamali 1 694 ۱۴۰۰-۰۴-۲۰، ۰۸:۴۶ ق.ظ
آخرین ارسال: shinaweb
  نحوه چاپ آگهی شرکت در روزنامه رسمی شرکت comreg 0 596 ۱۴۰۰-۰۳-۲۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: comreg
  نحوه تعمیر و تعویض مغزی شیر تصفیه آب در گوارنوش govarnosh 0 564 ۱۴۰۰-۰۳-۱۰، ۱۱:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: govarnosh
  نحوه نگهداری از گل ها و گیاهان vipgandomi 0 429 ۱۴۰۰-۰۲-۰۷، ۱۰:۴۱ ق.ظ
آخرین ارسال: vipgandomi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تبلیغات
ads