سه روش طراحی سایت شرکتی:
- استفاده از قالب های از پیش تولید شده توسط شرکت طراح: در این روش کارفرما قالب مورد نظر خود را از بین قالب هایی که شرکت طراح از قبل طراحی کرده، انتخاب می نماید. پس از پرداخت مبلغ و انتخاب قالب مورد نظر، قالب وب سایت بر روی سرور بارگذاری می گردد.
پس از بارگذاری سایت، نحوه مدیریت منوها و درج مطالب و تصاویر به کارفرما آموزش داده می شود و پس از آن عملیات بهینه سازی سرعت وب سایت و همچنین ایمن سازی بر روی وب سایت انجام می گردد. معمولاً شرکت طراح وب سایت یکسال پشتیبانی خواهد داشت.
- انتخاب قالب از بانک قالب جهانی: در این روش کارفرما قالب مورد نظر خود را از بانک قالب وب سایت جهانی که در حدود 100 هزار قالب وب سایت دارد انتخاب می نماید. پس از انتخاب قالب عملیات ساخت قالب آغاز می گردد و پس از یک هفته از زمان آغاز پروژه لازم است کارفرما مطالب و تصاویر را برای درج در سایت ارسال نماید. پس از درج مطالب وب سایت آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد.
- طراحی قالب از پایه طبق درخواست های کارفرما: در این روش کارفرما ویژگی های و موارد درخواستی حود را به طراح وب سایت اعلام می نماید و قالب از پایه توسط گرافیست تولید می گردد.
یک شرکت طراحی سایت، هزینه صرف می نماید تا وب سایت طراحی نماید به این جهت که کالا و خدمات خود را معرفی نماید. وب سایت باید شرکت را به طور کامل و به درستی معرفی نماید.
وجود منوهای صفحه اصلی، درباره ما و تماس با ما برای کلیه وب سایت ها الزامی می باشد اما در سایر منوها نظیر محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، مشتریان، پرسش های متداول، گالری تصاویر، مقالات و سایر منوها می بایست اطلاعات شرکت به درستی جایگذاری گردد.
موردی که شرکت ها می بایست به آن توجه ویژه نمایند آن است که آماده سازی اطلاعات کافی و تولید اطلاعات مورد نیاز وب سایت نقش اساسی در موفقیت وب سایت خواهد داشت. بنابراین لازم است شرکت ها وقت صرف نمایند و اطلاعات مورد نیاز وب سایت را جمع آوری نمایند. هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت وب سایت خواهد داشت.
در صورتی که کاربر با وب سایتی مواجه شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد ممکن است این مورد به اعتبار شرکا لطمه وارد آورد. در وب جمله ای وجود دارد با نام اینکه محتوا پادشاه است به این معنا که سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و موفقیت بیشتری نصیب آن وب سایت خواهد شد و در حقیقت وجود محتوای کافی یکی از مهترین مسائل وب سایت ها می باشد.
طراحی سایت شرکتی
- استفاده از قالب های از پیش تولید شده توسط شرکت طراح: در این روش کارفرما قالب مورد نظر خود را از بین قالب هایی که شرکت طراح از قبل طراحی کرده، انتخاب می نماید. پس از پرداخت مبلغ و انتخاب قالب مورد نظر، قالب وب سایت بر روی سرور بارگذاری می گردد.
پس از بارگذاری سایت، نحوه مدیریت منوها و درج مطالب و تصاویر به کارفرما آموزش داده می شود و پس از آن عملیات بهینه سازی سرعت وب سایت و همچنین ایمن سازی بر روی وب سایت انجام می گردد. معمولاً شرکت طراح وب سایت یکسال پشتیبانی خواهد داشت.
- انتخاب قالب از بانک قالب جهانی: در این روش کارفرما قالب مورد نظر خود را از بانک قالب وب سایت جهانی که در حدود 100 هزار قالب وب سایت دارد انتخاب می نماید. پس از انتخاب قالب عملیات ساخت قالب آغاز می گردد و پس از یک هفته از زمان آغاز پروژه لازم است کارفرما مطالب و تصاویر را برای درج در سایت ارسال نماید. پس از درج مطالب وب سایت آماده راه اندازی بر روی آدرس اصلی می باشد.
- طراحی قالب از پایه طبق درخواست های کارفرما: در این روش کارفرما ویژگی های و موارد درخواستی حود را به طراح وب سایت اعلام می نماید و قالب از پایه توسط گرافیست تولید می گردد.
یک شرکت طراحی سایت، هزینه صرف می نماید تا وب سایت طراحی نماید به این جهت که کالا و خدمات خود را معرفی نماید. وب سایت باید شرکت را به طور کامل و به درستی معرفی نماید.
وجود منوهای صفحه اصلی، درباره ما و تماس با ما برای کلیه وب سایت ها الزامی می باشد اما در سایر منوها نظیر محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، مشتریان، پرسش های متداول، گالری تصاویر، مقالات و سایر منوها می بایست اطلاعات شرکت به درستی جایگذاری گردد.
موردی که شرکت ها می بایست به آن توجه ویژه نمایند آن است که آماده سازی اطلاعات کافی و تولید اطلاعات مورد نیاز وب سایت نقش اساسی در موفقیت وب سایت خواهد داشت. بنابراین لازم است شرکت ها وقت صرف نمایند و اطلاعات مورد نیاز وب سایت را جمع آوری نمایند. هر چه این اطلاعات کامل تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت وب سایت خواهد داشت.
در صورتی که کاربر با وب سایتی مواجه شود که اطلاعات کافی در آن وجود ندارد ممکن است این مورد به اعتبار شرکا لطمه وارد آورد. در وب جمله ای وجود دارد با نام اینکه محتوا پادشاه است به این معنا که سایتی که محتوای کامل تر، مفید تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهد رتبه بهتری در موتورهای خواهد گرفت و موفقیت بیشتری نصیب آن وب سایت خواهد شد و در حقیقت وجود محتوای کافی یکی از مهترین مسائل وب سایت ها می باشد.
طراحی سایت شرکتی