۱۳۹۷-۱۱-۲۰، ۰۳:۵۱ ب.ظ
علی بابا را همه علاقمندان به سفر میشناسند. مطرحترین وبسایت فروش اینترنتی بلیط سفر که نه تنها سبد کاملی از بلیط را به مشتریانش ارائه میدهد، بلکه به اندازه توجه به این تنوع به جلب رضایت مشتریانش نیز اهمیت زیادی میدهد. جلب رضایت مشتری در علی بابا تنها با فروش بلیط ارزان هواپیما محقق نشده است و دلایل دیگری دارد که در ادامه به آن پرداختهایم.
علی بابا را میتوان جزو استارتاپهای دانشبنیانی دانست که طی مدتی که از فعالیتش میگذرد، رشد سریعی داشته است.
مدیریت صحیح، استفاده از نیروی حرفهای و متخصص در حوزههای مختلف، پایبندی به ارزشهای حرفهای در حوزه کسب و کار و ... از دلایل موفقیت علی باباست. در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا میشویم.
علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر
شرکت سفرهای علیبابا با نام تجاری علیبابا، فعالیت خود را چهار سال پیش و بافروش اینترنتی بلیط هواپیما آغاز کرد.
این استارتاپ دانشبنیان، پس از گذشت چهار سال، تمام محصولات بلیط سفر از جمله بلیط پروازهای داخلی، بلیط پروازهای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را در وبسایت خود که پربازدیدترین وبسایت خدمات سفر است، ارائه کرده و کنار ارائه این خدمات به مشتریمداری و جلب رضایت مشتریانش پایبند بوده است.
با نگاهی به وضعیت این کسبوکار جوان، متوجه میشویم که علی بابا شیب مثبت و قابل توجهی در رشد خود داشته است و پس از یک سال از شروع فعالیت خود، توانسته است جایگاه رتبه یک فروش بلیط پروازهای داخلی را کسب کند.
سپس با توسعه فعالیت و افزودن بلیط قطار و بلیط پروازهای خارجی به سبد محصولاتش، سهم بزرگتری از بازار را برای خود کسب کرده و توانسته است در دو محصول جدید خود نیز، جایگاه پرفروشترین وبسایت و شرکت خدمات گردشگری را از آن خود کند.
همچنین از اوایل سال جاری با افزودن بلیط اتوبوس به سبد محصولاتش و تکمیل گروه محصولات بلیط سفر، علی بابا کاملترین خدمات خرید بلیط سفر را به مسافران عرضه میکند. چند ماهی از فروش بلیط اتوبوس در این وبسایت نگذشته است که رتبه یک فروش بلیط سفر در فروش بلیط اتوبوس نیز توانست همچون سایر محصولات به بیشترین فروش در میان رقبا برسد.
https://digiato.com/promoted/1008520/
علی بابا را میتوان جزو استارتاپهای دانشبنیانی دانست که طی مدتی که از فعالیتش میگذرد، رشد سریعی داشته است.
مدیریت صحیح، استفاده از نیروی حرفهای و متخصص در حوزههای مختلف، پایبندی به ارزشهای حرفهای در حوزه کسب و کار و ... از دلایل موفقیت علی باباست. در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا میشویم.
علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر
شرکت سفرهای علیبابا با نام تجاری علیبابا، فعالیت خود را چهار سال پیش و بافروش اینترنتی بلیط هواپیما آغاز کرد.
این استارتاپ دانشبنیان، پس از گذشت چهار سال، تمام محصولات بلیط سفر از جمله بلیط پروازهای داخلی، بلیط پروازهای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را در وبسایت خود که پربازدیدترین وبسایت خدمات سفر است، ارائه کرده و کنار ارائه این خدمات به مشتریمداری و جلب رضایت مشتریانش پایبند بوده است.
با نگاهی به وضعیت این کسبوکار جوان، متوجه میشویم که علی بابا شیب مثبت و قابل توجهی در رشد خود داشته است و پس از یک سال از شروع فعالیت خود، توانسته است جایگاه رتبه یک فروش بلیط پروازهای داخلی را کسب کند.
سپس با توسعه فعالیت و افزودن بلیط قطار و بلیط پروازهای خارجی به سبد محصولاتش، سهم بزرگتری از بازار را برای خود کسب کرده و توانسته است در دو محصول جدید خود نیز، جایگاه پرفروشترین وبسایت و شرکت خدمات گردشگری را از آن خود کند.
همچنین از اوایل سال جاری با افزودن بلیط اتوبوس به سبد محصولاتش و تکمیل گروه محصولات بلیط سفر، علی بابا کاملترین خدمات خرید بلیط سفر را به مسافران عرضه میکند. چند ماهی از فروش بلیط اتوبوس در این وبسایت نگذشته است که رتبه یک فروش بلیط سفر در فروش بلیط اتوبوس نیز توانست همچون سایر محصولات به بیشترین فروش در میان رقبا برسد.
https://digiato.com/promoted/1008520/