۱۳۹۹-۰۶-۲۴، ۰۳:۲۹ ب.ظ
یکی از روش ها برای تبلیغات رایگان در اینترنت این است که آگهی های اینترنتی خود را به صورت رایگان در سایتهای تبلیغاتی قرار دهید. در این سایتها معمولاً تنها نیاز است که ابتدا ثبت نام کرده و آگهی خود را ثبت کنید.
سایت های تبلیغاتی رایگان، آگهی شما را در دسته ی مربوطه قرار می دهد. برای اینکه در این سایتها آگهی خود را قرار دهید باید با توجه به قوانینی که سایت دارد، آگهی خود را طراحی کنید.
در این زمینه باید تحقیقات ویژه ای انجام دهید و وب سایتی که برای کسب و کار شما مفید است را انتخاب کنید. اگر در سایت هایی که تبلیغات عمومی دارند، قصد دارید آگهی خود را بگذارید، باید در دستهای که مربوط به آن است، تبلیغات خود را قرار دهید.
در سایتهایی مانند دیوار یا شیپور روزانه آگهیهای بسیاری وجود دارد که ممکن است همین امر مانع از دیده شدن آگهی شما شود؛ بنابراین برای اینکه در صفحه اول قرار بگیرید باید آن را به صورت مداوم به روزرسانی کنید.
بسیاری از سایتها در ازای مبلغ ناچیزی، خدمات خوبی برای بیشتر دیده شدن آگهی شما ارائه میدهند. با استفاده از این خدمات میتوانید با کمترین دردسر، آگهی خود را به روزرسانی کنید. خدماتی که این سایتها برای مشتریان خود ارائه میدهند، با توجه به مبلغ و طرحی که انتخاب میکنید متفاوت است.
در سایتهای تبلیغات رایگان در اینترنت، میتوانید عکسهایی در رابطه با تبلیغات خود قرار دهید تا کاربران را بیشتر به آگهی خود جذب کرده و اعتماد آنها را به دست آورید. بهتر است این عکسها واقعی و با کیفیت بالایی باشند تا تأثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد.
از روش های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایمیل مارکتینگ:
بالغ بر ۵۴ درصد افراد، تمایل به کسب و کارهایی دارند که به آن ها ایمیل میزنند و حدود ۷۱ درصد از این افراد مدعی هستند که اسم شرکت هایی که برای آنها به صورت مستمر ایمیل میفرستند، در هنگام خرید کردن به صورت ناخودآگاه در ذهنشان به یاد میآورند. با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید به این درصد بالایی از مشتریان دست پیدا کنید. این روش یکی از بهترین روشهای تبلیغات رایگان در اینترنت است که از طریق آن میتوانید کسب و کار خود را به افراد بیشماری نمایش دهید. برای اینکه تبلیغات خود را در این زمینه هدفمند سازید، لازم است که فهرستی از مشتریان بالقوه تهیه کرده و بر روی آنها متمرکز شوید.
همکاری با وب سایتهای مرتبط:
در این معامله میتوانید برد داشته باشید. به صورتی که با وب سایتها و صفحات اجتماعی که مرتبط با زمینه فعالیت شماست، قرارداد ببندید تا تبلیغات شما را در سایت یا صفحه خود قرار دهند. شما نیز این کار را برای آنها انجام میدهید. از این طریق میتوانید مشتریان کسب و کار مقابل را تحت پوشش قرار دهید. در این نوع از تبلیغات رایگان در اینترنت باید در مورد موسسه و شرکت مقابل تحقیقات زیادی کنید و از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید.
فعالیت در سایتهای پرسش و پاسخ:
بعضی از سایتهای اینترنتی وجود دارند که افراد اقدام به پرسش سؤالاتی میکنند که دیگر کاربران به آنها پاسخ میدهند. شما میتوانید با فعالیت در این سایتها پرسشهایی که در زمینه فعالیت شما است را پاسخ داده و از این طریق برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید. برای این کار میتوانید به سایتهای مانند جواب کو مراجعه کنید. اعتمادی که در این روش مشتریان به دست میآورند بسیار زیاد است و میتوانند هر نوع سؤالی که در این زمینه دارند را مطرح کنند.
سایت های تبلیغاتی رایگان، آگهی شما را در دسته ی مربوطه قرار می دهد. برای اینکه در این سایتها آگهی خود را قرار دهید باید با توجه به قوانینی که سایت دارد، آگهی خود را طراحی کنید.
در این زمینه باید تحقیقات ویژه ای انجام دهید و وب سایتی که برای کسب و کار شما مفید است را انتخاب کنید. اگر در سایت هایی که تبلیغات عمومی دارند، قصد دارید آگهی خود را بگذارید، باید در دستهای که مربوط به آن است، تبلیغات خود را قرار دهید.
در سایتهایی مانند دیوار یا شیپور روزانه آگهیهای بسیاری وجود دارد که ممکن است همین امر مانع از دیده شدن آگهی شما شود؛ بنابراین برای اینکه در صفحه اول قرار بگیرید باید آن را به صورت مداوم به روزرسانی کنید.
بسیاری از سایتها در ازای مبلغ ناچیزی، خدمات خوبی برای بیشتر دیده شدن آگهی شما ارائه میدهند. با استفاده از این خدمات میتوانید با کمترین دردسر، آگهی خود را به روزرسانی کنید. خدماتی که این سایتها برای مشتریان خود ارائه میدهند، با توجه به مبلغ و طرحی که انتخاب میکنید متفاوت است.
در سایتهای تبلیغات رایگان در اینترنت، میتوانید عکسهایی در رابطه با تبلیغات خود قرار دهید تا کاربران را بیشتر به آگهی خود جذب کرده و اعتماد آنها را به دست آورید. بهتر است این عکسها واقعی و با کیفیت بالایی باشند تا تأثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد.
از روش های دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایمیل مارکتینگ:
بالغ بر ۵۴ درصد افراد، تمایل به کسب و کارهایی دارند که به آن ها ایمیل میزنند و حدود ۷۱ درصد از این افراد مدعی هستند که اسم شرکت هایی که برای آنها به صورت مستمر ایمیل میفرستند، در هنگام خرید کردن به صورت ناخودآگاه در ذهنشان به یاد میآورند. با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید به این درصد بالایی از مشتریان دست پیدا کنید. این روش یکی از بهترین روشهای تبلیغات رایگان در اینترنت است که از طریق آن میتوانید کسب و کار خود را به افراد بیشماری نمایش دهید. برای اینکه تبلیغات خود را در این زمینه هدفمند سازید، لازم است که فهرستی از مشتریان بالقوه تهیه کرده و بر روی آنها متمرکز شوید.
همکاری با وب سایتهای مرتبط:
در این معامله میتوانید برد داشته باشید. به صورتی که با وب سایتها و صفحات اجتماعی که مرتبط با زمینه فعالیت شماست، قرارداد ببندید تا تبلیغات شما را در سایت یا صفحه خود قرار دهند. شما نیز این کار را برای آنها انجام میدهید. از این طریق میتوانید مشتریان کسب و کار مقابل را تحت پوشش قرار دهید. در این نوع از تبلیغات رایگان در اینترنت باید در مورد موسسه و شرکت مقابل تحقیقات زیادی کنید و از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید.
فعالیت در سایتهای پرسش و پاسخ:
بعضی از سایتهای اینترنتی وجود دارند که افراد اقدام به پرسش سؤالاتی میکنند که دیگر کاربران به آنها پاسخ میدهند. شما میتوانید با فعالیت در این سایتها پرسشهایی که در زمینه فعالیت شما است را پاسخ داده و از این طریق برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید. برای این کار میتوانید به سایتهای مانند جواب کو مراجعه کنید. اعتمادی که در این روش مشتریان به دست میآورند بسیار زیاد است و میتوانند هر نوع سؤالی که در این زمینه دارند را مطرح کنند.