۱۳۹۹-۰۳-۲۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ
توسط روش های مختلفی می توانید با کمترین هزینه یا حتی رایگان محصول خود را تبلیغ کنید. در ادامه به معرفی چند روش تبلیغ رایگان می پردازیم:
ساخت یک وبلاگ و پاسخگویی به سوالات مخاطبان:
ما هر روز شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از افراد زمانی که برای آن ها سوال یا مشکلی پیش می آید به سراغ گوگل می روند و موضوع مورد نظر خود را جستجو می کنند. اگر شما یک وبلاگ مرتبط با کالا یا محصول خود داشته باشید و با مخاطبان تعامل کنید و به سوالاتشان پاسخ دهید می توانید نظر آن ها را به سمت محصول خود جلب کنید.
تبلیغ کردن با استفاده از ساخت ویدئوی تبلیغاتی:
برای شما کدام راحت تر است دیدن یک ویدئو تبلیغاتی یا خواندن یک مقاله؟ جواب اکثر شما دیدن ویدئو است. دومین رتبه جستجو بعد از گوگل مربوط به یوتیوب است. در پی افزایش تکنولوژی و پیشرفت علم سرعت اینترنت افزایش پیدا کرده است. بنابراین استفاده از محتوای تصویری افزایش پیدا کرد. همچنین عکس نیز می تواند در بازایابی محتوا تأثیر بگذارد. یکی از مکان های که افراد با استفاده از عکس و ویدئو اقدام به تبلیغ محصولات خود می کنند اینستاگرام است.
به سوال مخاطبان با دقت پاسخ دهید:
افراد زیادی از طریق اینترنت به دنبال پاسخ سوالات خود هستند. نکته مهم این است که مخاطب پاسخ شما فقط فردی که سوال را پرسیده است نیست. بلکه بسیاری از افراد همان سوال را داردند و شما با پاسخ دادن به یک سوال توانستید مشکل افراد زیادی را برطرف کنید. بنابراین اگر شما بتوانید به پرسش های آن ها پاسخ دهید می توانید در انتها وب سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید. به همین دلیل شما باید اطلاعات کافی در مورد محصول خودتان داشته باشید.
راضی نگه داشتن مشتری ها و جلب اعتماد آن ها:
همه ی ما به خوبی می دانیم در زمان خرید یک محصول اگر یک نفر از آشناهای ما در مورد آن محصول نظر خوبی نداشته باشد ما نیز برای خرید آن محصول دچار تردید می شویم. بنابراین بهترین و ارزان ترین تبلیغ راضی نگه داشتن و جلب اعتماد مشتری است. زمانی که یک نفر از محصول شما راضی باشد در مورد محصول و دلیل راضیتش، برای سایر افراد و دوستان خود صحبت می کند. بنابراین هر مشتری راضی یک سفیر تبلیغ رایگان برای محصول شما محسوب می شود.
ساخت یک وبلاگ و پاسخگویی به سوالات مخاطبان:
ما هر روز شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از افراد زمانی که برای آن ها سوال یا مشکلی پیش می آید به سراغ گوگل می روند و موضوع مورد نظر خود را جستجو می کنند. اگر شما یک وبلاگ مرتبط با کالا یا محصول خود داشته باشید و با مخاطبان تعامل کنید و به سوالاتشان پاسخ دهید می توانید نظر آن ها را به سمت محصول خود جلب کنید.
تبلیغ کردن با استفاده از ساخت ویدئوی تبلیغاتی:
برای شما کدام راحت تر است دیدن یک ویدئو تبلیغاتی یا خواندن یک مقاله؟ جواب اکثر شما دیدن ویدئو است. دومین رتبه جستجو بعد از گوگل مربوط به یوتیوب است. در پی افزایش تکنولوژی و پیشرفت علم سرعت اینترنت افزایش پیدا کرده است. بنابراین استفاده از محتوای تصویری افزایش پیدا کرد. همچنین عکس نیز می تواند در بازایابی محتوا تأثیر بگذارد. یکی از مکان های که افراد با استفاده از عکس و ویدئو اقدام به تبلیغ محصولات خود می کنند اینستاگرام است.
به سوال مخاطبان با دقت پاسخ دهید:
افراد زیادی از طریق اینترنت به دنبال پاسخ سوالات خود هستند. نکته مهم این است که مخاطب پاسخ شما فقط فردی که سوال را پرسیده است نیست. بلکه بسیاری از افراد همان سوال را داردند و شما با پاسخ دادن به یک سوال توانستید مشکل افراد زیادی را برطرف کنید. بنابراین اگر شما بتوانید به پرسش های آن ها پاسخ دهید می توانید در انتها وب سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید. به همین دلیل شما باید اطلاعات کافی در مورد محصول خودتان داشته باشید.
راضی نگه داشتن مشتری ها و جلب اعتماد آن ها:
همه ی ما به خوبی می دانیم در زمان خرید یک محصول اگر یک نفر از آشناهای ما در مورد آن محصول نظر خوبی نداشته باشد ما نیز برای خرید آن محصول دچار تردید می شویم. بنابراین بهترین و ارزان ترین تبلیغ راضی نگه داشتن و جلب اعتماد مشتری است. زمانی که یک نفر از محصول شما راضی باشد در مورد محصول و دلیل راضیتش، برای سایر افراد و دوستان خود صحبت می کند. بنابراین هر مشتری راضی یک سفیر تبلیغ رایگان برای محصول شما محسوب می شود.