۱۳۹۹-۰۷-۰۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ
مطالب زیر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید به طور صحیح، یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت را بیابید. شما ابتدا می توانید کار آن شرکت را ارزیابی کنید و سپس تصمیم بگیرید. در زیر برخی از ویژگی ها که می توانید با آن ارزیابی کنید را ذکر کرده ایم.
سرعت
سرعت اولین چیزی است که بر روی مرورگر وب سایت شما تاثیر می گذارد. همه ما این جمله را شنیده ایم که "اولین تصور آخرین تصور است." اگر برای بارگزاری وب سایت زمان زیادی صرف شود ممکن است تصور منفی در ذهن کاربر ایجاد شود. بسیاری از بازدیدکنندگان ممکن است به اندازه کافی صبور نباشند و وب سایت شما را ترک کنند. مهم نیست که طراحی سایت شما چقدر زیبا باشد . چه ناوبری، چه نوار منو و چه ویژگی های شگفت انگیزی دارد، همین که سرعت سایت پایین باشد ، تمام این ویژگی ها زیبایی خود را از دست داده و سایت با شکست مواجه می شود.
ناوبری
اگر در یک کشتی نقشه مبهم باشد، ملوان هیچ گاه به مقصد خود نمی رسد. همین امر برای یک بازدیدکننده سایت شما نیز وجود دارد. هر بازدیدکننده ای که به وب سایت شما می آید هدفی دارد. یک طراح باهوش باید بتواند این اهداف را پیش بینی کند و بر اساس آن ناوبری را ایجاد کند. لینک های ضروری را به راحتی که در دسترس باشد ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی به مکانی که می خواهند بروند. استفاده از ناوبری و دکمه های آسان باید تمرکز اصلی یک طراح وب سایت باشد.
متن و پس زمینه
فونت ها و اندازه فونت ها باید به راحتی قابل خواندن باشد. نباید خیلی بزرگ یا کوچک باشد. رنگ فونت ها می تواند بسته به طراحی رابط کاربر متفاوت باشد. اما مهم است که رنگ فونت در پس زمینه کاملا مشخص باشد.
محتوا و سئو
یک وب سایت باید محتوای فوق العاده داشته باشد. مردم در وب سایت ها سرگردان به دنبال یافتن اطلاعات مفید هستند. بنابراین اطلاعات آنها باید هدف باشد. مطالب پر از کلمات کلیدی، یک راه عالی برای رتبه بندی است. محتوایی که حاوی کلمات کلیدی مرتبط با هم باشند می تواند وب سایت خوبی برای سئو باشد.
طراحی سایت متقاعد کننده
هر وب سایتی چیزی برای ارائه دادن دارد. وب سایت های حرفه ای توانایی نمایش دادن پیشنهادات و افزایش نرخ تبدیلات را دارد. در وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند این موضوع ضروری است. تبدیل یک بازدیدکننده به مشتری، باید الویت اصلی وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند باشد. یک طراح وب حرفه ای ، باید اطمینان حاصل کند که این تبدیلات رخ می دهد. برای اطمینان از فروش و سود آوری، می توان چندین لایه از تبدیلات را ایجاد کرد. هدف یک صفحه وب حرفه ای باید رسیدن به این تبدیلات باشد. از این جهت هدف نهایی هر سازمان رسیدن به نرخ تبدیل مشتری است.
سرعت
سرعت اولین چیزی است که بر روی مرورگر وب سایت شما تاثیر می گذارد. همه ما این جمله را شنیده ایم که "اولین تصور آخرین تصور است." اگر برای بارگزاری وب سایت زمان زیادی صرف شود ممکن است تصور منفی در ذهن کاربر ایجاد شود. بسیاری از بازدیدکنندگان ممکن است به اندازه کافی صبور نباشند و وب سایت شما را ترک کنند. مهم نیست که طراحی سایت شما چقدر زیبا باشد . چه ناوبری، چه نوار منو و چه ویژگی های شگفت انگیزی دارد، همین که سرعت سایت پایین باشد ، تمام این ویژگی ها زیبایی خود را از دست داده و سایت با شکست مواجه می شود.
ناوبری
اگر در یک کشتی نقشه مبهم باشد، ملوان هیچ گاه به مقصد خود نمی رسد. همین امر برای یک بازدیدکننده سایت شما نیز وجود دارد. هر بازدیدکننده ای که به وب سایت شما می آید هدفی دارد. یک طراح باهوش باید بتواند این اهداف را پیش بینی کند و بر اساس آن ناوبری را ایجاد کند. لینک های ضروری را به راحتی که در دسترس باشد ارائه دهید تا مشتریان بتوانند به راحتی به مکانی که می خواهند بروند. استفاده از ناوبری و دکمه های آسان باید تمرکز اصلی یک طراح وب سایت باشد.
متن و پس زمینه
فونت ها و اندازه فونت ها باید به راحتی قابل خواندن باشد. نباید خیلی بزرگ یا کوچک باشد. رنگ فونت ها می تواند بسته به طراحی رابط کاربر متفاوت باشد. اما مهم است که رنگ فونت در پس زمینه کاملا مشخص باشد.
محتوا و سئو
یک وب سایت باید محتوای فوق العاده داشته باشد. مردم در وب سایت ها سرگردان به دنبال یافتن اطلاعات مفید هستند. بنابراین اطلاعات آنها باید هدف باشد. مطالب پر از کلمات کلیدی، یک راه عالی برای رتبه بندی است. محتوایی که حاوی کلمات کلیدی مرتبط با هم باشند می تواند وب سایت خوبی برای سئو باشد.
طراحی سایت متقاعد کننده
هر وب سایتی چیزی برای ارائه دادن دارد. وب سایت های حرفه ای توانایی نمایش دادن پیشنهادات و افزایش نرخ تبدیلات را دارد. در وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند این موضوع ضروری است. تبدیل یک بازدیدکننده به مشتری، باید الویت اصلی وب سایت هایی که فروش آنلاین دارند باشد. یک طراح وب حرفه ای ، باید اطمینان حاصل کند که این تبدیلات رخ می دهد. برای اطمینان از فروش و سود آوری، می توان چندین لایه از تبدیلات را ایجاد کرد. هدف یک صفحه وب حرفه ای باید رسیدن به این تبدیلات باشد. از این جهت هدف نهایی هر سازمان رسیدن به نرخ تبدیل مشتری است.