۱۳۹۹-۰۹-۰۱، ۱۰:۲۱ ب.ظ
رسیدگی درست و به موقع به بیماران در بیمارستان ها امری مهم و حائز اهمیت است. در صورتی که پرستاران و پزشکان در زمان مناسب متوجه درخواست و یا مشکل بیمار نشوند می تواند اتفاقات مختلفی با عواقب جبران ناپذیر اتفاق بیوفتد. یکی از مدرن ترین و بهترین امکانات که در این راستا می تواند به تیم درمانی کمک کند پیجر پرستار می باشد. پیجرها با توجه به نوع عملکردی که دارند به عنوان پیجر بیمارستانی کاربردهای مختلفی داشته که ما در این مقاله به پیجر پرستاران می پردازیم.
پیجر پرستار
همانطور که از نام پیجر پیداست، به طور معمول از این ابزار به منظور فراخوانی افراد و آگاه سازی آن ها استفاده می شود. تصور کنید در بیمارستانی که تعدادی بیمار بستری هستند، بیماری درخواستی داشته و نیازمند احضار پرستار در محل می باشد. اگر بیمار شرایط جسمی مناسبی نداشته باشد نمی تواند به دنبال پرستار در محیط بیمارستان بگردد همچنین در بیماستان ها و مراکز درمانی به دلیل شرایط جوی حاکم باید حتی الامکان سکوت را رعایت کرده و بیمار نمیتواند در راستای پیدا کردن پرستار فریاد بزند و صدای خود را به گوش افراد دیگر برساند. در واقع بهترین روش جهت انتقال درخواست بیمار به پرستاران استفاده از پیجر پرستار می باشد.
پیجر پرستار - پیجر ساعتی AHK
نحوه استفاده از پیجر پرستار
پیجر پرستار یک مجموعه تشکیل شده از پیجر رومیزی و پیجر ساعتی یا تابلو پرستاران می باشد.
عملکرد پیجر پرستار به این گونه است که بیمار در صورت نیاز می تواند با فشردن پیجر رومیزی که در بالا و یا کنار تخت وی نصب شده است درخواست خود را از طریق پیجر ساعتی و یا تابلوهای مربوطه به حضور پرستاران برساند.
پیجر ساعتی AHK به دستان پرستار بسته شده و در صورت رسیدن درخواست از سوی بیمار، صدای بوق و ویبره ی ساعت پرستار را آگاه می سازد. جهت اطلاع از عملکرد و خصوصیات آن به صفحه پیجر ساعتی مراجعه فرمایید.
تابلو پرستار هم یک تابلوی سه خطی بوده که در صورت درخواست از سوی بیمار شماره تخت و یا اتاق فرد را به همراه نوع درخواست وی چاپ می کند. این تابلو دارای قابلیت نصب به دیوار و آویزان از سقف را داراست به همین دلیل قابلیت نمایش به تعداد زیادی از پرستاران را داراست که برای مشاهده ویژگی های آن می توانید به صفحه ی تابلو پرستار مراجعه فرمایید.
پیجر پرستار - پیجر رومیزی
مزایای استفاده از دستگاه احضار پرستار
همانطور که توضیح داده شد با استفاده از این مدل پیجر بیمارستان ، پرستاران سریع تر از گذشته از نیازهای بیماران اطلاع پیدا می کنند. همچنین این روش جایگزینی مناسب برای روش های سنتی مانند داد زدن و صدا زدن می باشد به همین دلیل هرج و مرج و ازدحام در مراکز درمانی کاهش یافته و آرامش به محیط های ذکر شده باز میگردد.
علاوه بر موارد بالا سرعت در خدمت رسانی و در ادامه ی آن رضایت بیماران از نحوه سرویس دهی و مراقبت های پرستاران افزایش می یابد.
افزایش بازدهی در عملکرد پرستاران
رفع نیاز سریع و به موقع بیماران
افزایش قدرت مدیریت و کنترل درخواست بیماران
ایجاد آرامش خاطر بیماران برای دسترسی سریع به پرستار
کاهش آلودگی صوتی و هرج و مرج در بیمارستان
شرکت AHK با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر بیمارستان در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، فست فود، فودکورت، درمانگاه، بیمارستان، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور میباشند.
مراکز درمانی از جمله اماکنی هستند که نظم و سرعت در خدمت رسانی در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این موضوع رعایت سکوت در اینگونه محیط ها بسیار مهم می باشد. زمانی که بیمار به درمانگاه جهت ویزیت پزشک مراجعه می کند طبق روش های سنتی باید پس از انجام امور مربوط به پذیرش منتظر فرا رسیدن نوبت خود و صدا شدن توسط پزشک باشد. از معایب روش های سنتی نوبت دهی باید به ایجاد هرج و مرج، ازدحام و اتلاف در زمان، آلودگی صوتی و بی نظمی اشاره نمود. به همین منظور امروزه ابزاری تحت عنوان پیجر بیمار جهت بهینه کردن سیستم نوبت دهی در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه با مزایا و روش استفاده از آن آشنا خواهیم شد.
انواع پیجر بیمار
پیجر بیمار جایگزینی مناسب برای روش های سنتی در نوبت دهی مانند داد زدن و صدا زدن افراد می باشد. نحوه استفاده از این سیستم به گونه ای است که زمانی که بیمار وارد کلینیک یا درمانگاه می شود پس از انجام امور مربوط به پذیرش، یک پیجر لرزشی به عنوان نوبت از متصدی دریافت می کند. در این حین فراخوان مشتري یک صفحه کلید به عنوان فرستنده در اتاق پزشک نصب شده است و زمانیکه ویزیت هر بیمار تمام شود، پزشک توسط کیپد فرستنده شماره نوبت فرد بعدی را فراخوانی میکند.
بیمار از طریق سه نوع هشدار صوتی، لرزشی و نوری از فرا رسیدن نوبتش با خبر شده و جهت ویزیت به اتاق پزشک مربوطه مراجعه می کند.
پیجرهای لرزشی مناسب استفاده برای بیماران برند AHK به دلیل برخورداری از بردهای بالا این امکان را بیماران فراهم می کند تا بتوانند آزادانه در هر جای مرکز درمانی مستقر شوند و فراخوان گارسون منتظر اعلام نوبتشان از سوی پزشک باشند. همانطور که اشاره شد افراد از طریق سه هشدار صوتی، نوری و لرزشی از نوبتشان با خبر می شوند که همین امر موجب ایجاد نظم، سرعت و همچنین کاهش هرج و مرج در اطلاع رسانی به بیماران می شود.
پیجر بیمار - پیجر لرزشی
پیجر بیماران با اعلام صوتی!
در بعضی از مراکز درمانی به دلیل حجم و تعداد بالای مراجعان نمی توان از پیجر لرزشی استفاده نمود به همین منظور بهترین گزینه برای استفاده به عنوان پیجر بیمار در این اماکن استفاده از فراخوان صوتی به جای پیجر لرزشی می باشد. برای استفاده از این سیستم زمانی که بیمار به درمانگاه مراجعه می کند پس از فراخوان گارسون انجام امور مرتبط با پذیرش، یک شماره نوبت از متصدی دریافت کرده و منتظر می ماند. پزشک مربوطه پس از ویزیت هر فرد توسط کیپد فرستنده ی نصب شده در اتاقش شماره بیمار بعدی را فراخوانی می کند. در این حین شماره فرد از طریق پیجر صوتی و نمایشگر نمایش داده شده همچنین از طریق هاب صوتی اعلام خواهد شد.
استفاده از این سیستم موجب افزایش دقت، نظم و سرعت در اطلاع رسانی می شود.
فراخوان صوتی و نمایشگر دارای دو مدل سه خطی و تک خطی بوده که هر کدام قابلیت نمایش اعداد سه رقمی از ۰ تا ۹۹۹ را دارند. از دیگر مزایای استفاده از این سیستم باید به قابلیت نصب آن ها بر روی دیوار اشاره نمود.
انواع پیجر لرزشی و فراخوان صوتی که به عنوان پیجر بیمار که در بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد استفاده می گیرند دارای نصب و راه اندازی آسان و اتصالات وایلرس (بدون سیم) می باشند.
پیجر بیمار - فراخوان صوتی
شرکت AHK با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، فست فود، فودکورت، درمانگاه، بیمارستان، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور میباشند.
از بزرگترین معضلات در بعضی ادارات و کارخانجات باید به نبود ارتباط موثر میان کارمندان، کم بودن نظم و سرعت در خدمت رسانی اشاره نمود. همانطور که میدانید صدا زدن یکی از روشهای سنتی درخواست سرویس به شمار میرود که موجب ایجاد هرجومرج، بی نظمی و همچنین کند پیش رفتن امور میشود مخصوصا اگر طرفین درخواست در طبقات مجزا از یکدیگر باشند. اما دیگر نباید نگران ادامه پیدا کردن این وضعیت باشید. با استفاده از پیجر رومیزی و پیجر اداری AHK متناسب با نوع ارتباط خود دیگر نیازی به استفاده از روشهای سنتی مانند صدا زدن، داد زدن و تلفن زدن نیست. در ادامه این مقاله با انواع پیجر کارکنان و مزیت استفاده از آنها آشنا خواهیم شد.
پیجر کارمند چیست؟
پیجر کارمند به ابزاری گفته میشود که در صورت نیاز pager به فراخوانی افراد دیگر، میتوانید با فشردن یک کلید فرد مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن بدون هیچگونه هرجومرج و بی نظمی صدا کرده و به کار خود ادامه دهید.
همانطور که اشاره شد پیجر کارمند متناسب با نوع ارتباط افراد میتواند متفاوت باشد که بستگی به فراخوانی افراد به صورت تکی و یا گروهی دارد مانند فراخوانی سرپرست یا سوپروایزر یک بخش توسط پرسنل، فراخوانی منشی توسط مدیر بخش، فراخوانی گروهی از کارمندان توسط مدیر بخش، فراخوانی آبدارچی توسط کارمندان، فرخوانی حراست در صورت بروز مشکل امنیتی توسط تمامی کارکنان و…
حالت اول: فراخوانی چند کارمند توسط یک شخص :
زمانی که یک شخص (به طور مثال مدیر یک بخش) نیازمند فراخوانی یک یا چند نفر (منشی، حسابدار، نگهبان و…) باشد. به جای استفاده از روشهای سنتی فراخوانی می تواند از سیستم پیجر اداری استفاده کند. سیستم مناسب این نوع ارتباط دارای دو مدل میباشد :
ست پیجر لرزشی RV-200 و ریموت :
عملکرد این سیستم به گونهای است که مدیر توسط فشردن کلیدهای ریموت میتواند کارمندان را از طریق هشدارهای صوتی، نوری و ویبرهی پیجر لرزشی RV-200 از نیاز خود مطلع کند. ریموت ها در طرحها، رنگها و کانالهای مختلفی میباشند. لازم به ذکر است که به جای پیجر لرزشی RV-200 میتوان از مدلهای دیگر این سیستم نیز استفاده نمود اما پیجر RV-200 به دلیل طراحی خاص، و صدای هشدار منحصربفرد و متفاوت نسبت به هم ردههای خود دارای ظاهری مناسب با استفاده در ادارات و کارخانجات میباشد. پیجر لرزشی RV-200 به دلیل برد زیاد و آنتن دهی بالا به راحتی میتواند پاسخگوی نیاز کارمندان باشد به طوری که حتی در طبقات جدا از یکدیگر نیز قابل استفاده بوده و سازگاری کامل با شرکت ها و ادارات بزرگ را دارد. در صورتی که نیازمند پشتیبانی مسافتی بیش از طول طبقات باشید این مورد هم به وسیلهی ریپیتر (تقویت کننده) امکان پذیر است.
پیجر کارمند در ادارات
ست پیجر لرزشی RV-200 و صفحه کلید :
استفاده از ست پیجر اداری با ریموت زمانی امکان پذیر است که تعداد کارمندان نیازمند به فراخوانی زیر ۱۲ نفر باشد تا بتوان برای آنها ریموت مناسب اختصاص داد. اما اگر تعداد افراد بیشتر از این عدد باشد بهتر است که از ترکیب پیجر لرزشی RV-200 و صفحه کلید استفاده شود.
لازم به ذکر است پیجرهای لرزشی RV-200 دارای پایه شارژ رومیزی بوده و در صورت خرید پیجر به صورت تکی میتوانید برای شارژ آنها از آداپتورهای سوزنی شکل استفاده نمایید.
حالت دوم: فراخوانی یک کارمند توسط چند شخص :
در این سیستم میتوان از ست پیجر رومیزی و پیجر ساعتی به عنوان پیجر کارکنان استفاده نمود به طوری که افراد در صورت نیاز به کارمند مورد نظر میتوانند با فشردن شاسی، کارمند را توسط پیجر ساعتی در دستانش از درخواست خود مطلع سازند. پیجرهای رومیزی دارای دو مدل تک کلید و سه کلید میباشند که در صورت استفاده از مدل سه کلید میتوانید نوع درخواست خود را به اطلاع کارمند مورد نظر برسانید که در این صورت سرعت و راندمان انجام کار افزایش پیدا خواهد کرد.
پیجر ساعتی و شاسی رومیزی مناسب ادارات
حالت سوم: فراخوانی چند کارمند توسط چند شخص :
در این حالت که به ندرت اتفاق میافتد تنها سیستم قابل استفاده، ست پیجر ساعتی و ریموت به عنوان پیجر کارمند بوده که استفاده از آن هم کار سختی نیست. کافیست تنها برای اطلاع کارمند از نیاز خود کلید پیجر ساعتی مربوط به فرد مورد نظر را بر روی ریموت فشار دهید تا از طریق پیجر ساعتی درخواست شما به کارمند منتقل شود.به طوریکه به هر فرد فرستنده یک ریموت و به هر کارمند یک پیجر ساعتی تعلق میگیرد.
مزایای استفاده از پیجر کارمند :
به طور کلی سیستم پیجر کارمند AHK فاقد هرگونه سیم کشی و اتصالات بوده و تمامی فرآیندها توسط نوین ترین تکنولوژی ها و وایرلس اتفاق میافتد. از جمله مزایای استفاده از این سیستم علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید به افزایش سرعت، نظم و دقت در خدمت رسانی همچنین کاهش هرجومرج و اتلاف وقت اشاره نمود. تمامی سیستم های ذکر شده به دلیل وزن کم و سبک دارای قابلیت حمل آسان میباشند. همچنین با توجه به نیاز مشتری و وجود حالت های خاص تیم AHK آماده طراحی سیستم فراخوان کارمند انحصاری متناسب با نحوه ارتباط پرسنل با یکدیگر در ادارات مختلف می باشد.
مقرون به صرفه
افزایش راندمان در سرویس دهی
امکان فراخوانی افراد بدون نیاز به مستقر شدن در یک مکان خاص
ایجاد و حفظ آرامش در محیط
نصب و راه اندازی آسان و راحت
استفاده از تکنولوژی وایرلس بدون هرگونه سیم کشی و اتصالات
قابل استفاده در هر نوع محیطی
افزایش سرعت، دقت، نظم و کیفیت در سرویس دهی
بهترین روش جهت کاهش زمان رسیدگی به درخواست و نیاز افراد
شرکت AHK با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور می باشند.
دوربین مدار بسته - خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مدار بسته - قیمت دوربین مدار بسته
دوربین مداربسته وای فای - دوربین مدار بسته اچ دی قیمت - دوربین مداربسته وایرلس
پیجر پرستار
همانطور که از نام پیجر پیداست، به طور معمول از این ابزار به منظور فراخوانی افراد و آگاه سازی آن ها استفاده می شود. تصور کنید در بیمارستانی که تعدادی بیمار بستری هستند، بیماری درخواستی داشته و نیازمند احضار پرستار در محل می باشد. اگر بیمار شرایط جسمی مناسبی نداشته باشد نمی تواند به دنبال پرستار در محیط بیمارستان بگردد همچنین در بیماستان ها و مراکز درمانی به دلیل شرایط جوی حاکم باید حتی الامکان سکوت را رعایت کرده و بیمار نمیتواند در راستای پیدا کردن پرستار فریاد بزند و صدای خود را به گوش افراد دیگر برساند. در واقع بهترین روش جهت انتقال درخواست بیمار به پرستاران استفاده از پیجر پرستار می باشد.
پیجر پرستار - پیجر ساعتی AHK
نحوه استفاده از پیجر پرستار
پیجر پرستار یک مجموعه تشکیل شده از پیجر رومیزی و پیجر ساعتی یا تابلو پرستاران می باشد.
عملکرد پیجر پرستار به این گونه است که بیمار در صورت نیاز می تواند با فشردن پیجر رومیزی که در بالا و یا کنار تخت وی نصب شده است درخواست خود را از طریق پیجر ساعتی و یا تابلوهای مربوطه به حضور پرستاران برساند.
پیجر ساعتی AHK به دستان پرستار بسته شده و در صورت رسیدن درخواست از سوی بیمار، صدای بوق و ویبره ی ساعت پرستار را آگاه می سازد. جهت اطلاع از عملکرد و خصوصیات آن به صفحه پیجر ساعتی مراجعه فرمایید.
تابلو پرستار هم یک تابلوی سه خطی بوده که در صورت درخواست از سوی بیمار شماره تخت و یا اتاق فرد را به همراه نوع درخواست وی چاپ می کند. این تابلو دارای قابلیت نصب به دیوار و آویزان از سقف را داراست به همین دلیل قابلیت نمایش به تعداد زیادی از پرستاران را داراست که برای مشاهده ویژگی های آن می توانید به صفحه ی تابلو پرستار مراجعه فرمایید.
پیجر پرستار - پیجر رومیزی
مزایای استفاده از دستگاه احضار پرستار
همانطور که توضیح داده شد با استفاده از این مدل پیجر بیمارستان ، پرستاران سریع تر از گذشته از نیازهای بیماران اطلاع پیدا می کنند. همچنین این روش جایگزینی مناسب برای روش های سنتی مانند داد زدن و صدا زدن می باشد به همین دلیل هرج و مرج و ازدحام در مراکز درمانی کاهش یافته و آرامش به محیط های ذکر شده باز میگردد.
علاوه بر موارد بالا سرعت در خدمت رسانی و در ادامه ی آن رضایت بیماران از نحوه سرویس دهی و مراقبت های پرستاران افزایش می یابد.
افزایش بازدهی در عملکرد پرستاران
رفع نیاز سریع و به موقع بیماران
افزایش قدرت مدیریت و کنترل درخواست بیماران
ایجاد آرامش خاطر بیماران برای دسترسی سریع به پرستار
کاهش آلودگی صوتی و هرج و مرج در بیمارستان
شرکت AHK با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر بیمارستان در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، فست فود، فودکورت، درمانگاه، بیمارستان، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور میباشند.
مراکز درمانی از جمله اماکنی هستند که نظم و سرعت در خدمت رسانی در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این موضوع رعایت سکوت در اینگونه محیط ها بسیار مهم می باشد. زمانی که بیمار به درمانگاه جهت ویزیت پزشک مراجعه می کند طبق روش های سنتی باید پس از انجام امور مربوط به پذیرش منتظر فرا رسیدن نوبت خود و صدا شدن توسط پزشک باشد. از معایب روش های سنتی نوبت دهی باید به ایجاد هرج و مرج، ازدحام و اتلاف در زمان، آلودگی صوتی و بی نظمی اشاره نمود. به همین منظور امروزه ابزاری تحت عنوان پیجر بیمار جهت بهینه کردن سیستم نوبت دهی در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه با مزایا و روش استفاده از آن آشنا خواهیم شد.
انواع پیجر بیمار
پیجر بیمار جایگزینی مناسب برای روش های سنتی در نوبت دهی مانند داد زدن و صدا زدن افراد می باشد. نحوه استفاده از این سیستم به گونه ای است که زمانی که بیمار وارد کلینیک یا درمانگاه می شود پس از انجام امور مربوط به پذیرش، یک پیجر لرزشی به عنوان نوبت از متصدی دریافت می کند. در این حین فراخوان مشتري یک صفحه کلید به عنوان فرستنده در اتاق پزشک نصب شده است و زمانیکه ویزیت هر بیمار تمام شود، پزشک توسط کیپد فرستنده شماره نوبت فرد بعدی را فراخوانی میکند.
بیمار از طریق سه نوع هشدار صوتی، لرزشی و نوری از فرا رسیدن نوبتش با خبر شده و جهت ویزیت به اتاق پزشک مربوطه مراجعه می کند.
پیجرهای لرزشی مناسب استفاده برای بیماران برند AHK به دلیل برخورداری از بردهای بالا این امکان را بیماران فراهم می کند تا بتوانند آزادانه در هر جای مرکز درمانی مستقر شوند و فراخوان گارسون منتظر اعلام نوبتشان از سوی پزشک باشند. همانطور که اشاره شد افراد از طریق سه هشدار صوتی، نوری و لرزشی از نوبتشان با خبر می شوند که همین امر موجب ایجاد نظم، سرعت و همچنین کاهش هرج و مرج در اطلاع رسانی به بیماران می شود.
پیجر بیمار - پیجر لرزشی
پیجر بیماران با اعلام صوتی!
در بعضی از مراکز درمانی به دلیل حجم و تعداد بالای مراجعان نمی توان از پیجر لرزشی استفاده نمود به همین منظور بهترین گزینه برای استفاده به عنوان پیجر بیمار در این اماکن استفاده از فراخوان صوتی به جای پیجر لرزشی می باشد. برای استفاده از این سیستم زمانی که بیمار به درمانگاه مراجعه می کند پس از فراخوان گارسون انجام امور مرتبط با پذیرش، یک شماره نوبت از متصدی دریافت کرده و منتظر می ماند. پزشک مربوطه پس از ویزیت هر فرد توسط کیپد فرستنده ی نصب شده در اتاقش شماره بیمار بعدی را فراخوانی می کند. در این حین شماره فرد از طریق پیجر صوتی و نمایشگر نمایش داده شده همچنین از طریق هاب صوتی اعلام خواهد شد.
استفاده از این سیستم موجب افزایش دقت، نظم و سرعت در اطلاع رسانی می شود.
فراخوان صوتی و نمایشگر دارای دو مدل سه خطی و تک خطی بوده که هر کدام قابلیت نمایش اعداد سه رقمی از ۰ تا ۹۹۹ را دارند. از دیگر مزایای استفاده از این سیستم باید به قابلیت نصب آن ها بر روی دیوار اشاره نمود.
انواع پیجر لرزشی و فراخوان صوتی که به عنوان پیجر بیمار که در بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد استفاده می گیرند دارای نصب و راه اندازی آسان و اتصالات وایلرس (بدون سیم) می باشند.
پیجر بیمار - فراخوان صوتی
شرکت AHK با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، فست فود، فودکورت، درمانگاه، بیمارستان، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور میباشند.
از بزرگترین معضلات در بعضی ادارات و کارخانجات باید به نبود ارتباط موثر میان کارمندان، کم بودن نظم و سرعت در خدمت رسانی اشاره نمود. همانطور که میدانید صدا زدن یکی از روشهای سنتی درخواست سرویس به شمار میرود که موجب ایجاد هرجومرج، بی نظمی و همچنین کند پیش رفتن امور میشود مخصوصا اگر طرفین درخواست در طبقات مجزا از یکدیگر باشند. اما دیگر نباید نگران ادامه پیدا کردن این وضعیت باشید. با استفاده از پیجر رومیزی و پیجر اداری AHK متناسب با نوع ارتباط خود دیگر نیازی به استفاده از روشهای سنتی مانند صدا زدن، داد زدن و تلفن زدن نیست. در ادامه این مقاله با انواع پیجر کارکنان و مزیت استفاده از آنها آشنا خواهیم شد.
پیجر کارمند چیست؟
پیجر کارمند به ابزاری گفته میشود که در صورت نیاز pager به فراخوانی افراد دیگر، میتوانید با فشردن یک کلید فرد مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن بدون هیچگونه هرجومرج و بی نظمی صدا کرده و به کار خود ادامه دهید.
همانطور که اشاره شد پیجر کارمند متناسب با نوع ارتباط افراد میتواند متفاوت باشد که بستگی به فراخوانی افراد به صورت تکی و یا گروهی دارد مانند فراخوانی سرپرست یا سوپروایزر یک بخش توسط پرسنل، فراخوانی منشی توسط مدیر بخش، فراخوانی گروهی از کارمندان توسط مدیر بخش، فراخوانی آبدارچی توسط کارمندان، فرخوانی حراست در صورت بروز مشکل امنیتی توسط تمامی کارکنان و…
حالت اول: فراخوانی چند کارمند توسط یک شخص :
زمانی که یک شخص (به طور مثال مدیر یک بخش) نیازمند فراخوانی یک یا چند نفر (منشی، حسابدار، نگهبان و…) باشد. به جای استفاده از روشهای سنتی فراخوانی می تواند از سیستم پیجر اداری استفاده کند. سیستم مناسب این نوع ارتباط دارای دو مدل میباشد :
ست پیجر لرزشی RV-200 و ریموت :
عملکرد این سیستم به گونهای است که مدیر توسط فشردن کلیدهای ریموت میتواند کارمندان را از طریق هشدارهای صوتی، نوری و ویبرهی پیجر لرزشی RV-200 از نیاز خود مطلع کند. ریموت ها در طرحها، رنگها و کانالهای مختلفی میباشند. لازم به ذکر است که به جای پیجر لرزشی RV-200 میتوان از مدلهای دیگر این سیستم نیز استفاده نمود اما پیجر RV-200 به دلیل طراحی خاص، و صدای هشدار منحصربفرد و متفاوت نسبت به هم ردههای خود دارای ظاهری مناسب با استفاده در ادارات و کارخانجات میباشد. پیجر لرزشی RV-200 به دلیل برد زیاد و آنتن دهی بالا به راحتی میتواند پاسخگوی نیاز کارمندان باشد به طوری که حتی در طبقات جدا از یکدیگر نیز قابل استفاده بوده و سازگاری کامل با شرکت ها و ادارات بزرگ را دارد. در صورتی که نیازمند پشتیبانی مسافتی بیش از طول طبقات باشید این مورد هم به وسیلهی ریپیتر (تقویت کننده) امکان پذیر است.
پیجر کارمند در ادارات
ست پیجر لرزشی RV-200 و صفحه کلید :
استفاده از ست پیجر اداری با ریموت زمانی امکان پذیر است که تعداد کارمندان نیازمند به فراخوانی زیر ۱۲ نفر باشد تا بتوان برای آنها ریموت مناسب اختصاص داد. اما اگر تعداد افراد بیشتر از این عدد باشد بهتر است که از ترکیب پیجر لرزشی RV-200 و صفحه کلید استفاده شود.
لازم به ذکر است پیجرهای لرزشی RV-200 دارای پایه شارژ رومیزی بوده و در صورت خرید پیجر به صورت تکی میتوانید برای شارژ آنها از آداپتورهای سوزنی شکل استفاده نمایید.
حالت دوم: فراخوانی یک کارمند توسط چند شخص :
در این سیستم میتوان از ست پیجر رومیزی و پیجر ساعتی به عنوان پیجر کارکنان استفاده نمود به طوری که افراد در صورت نیاز به کارمند مورد نظر میتوانند با فشردن شاسی، کارمند را توسط پیجر ساعتی در دستانش از درخواست خود مطلع سازند. پیجرهای رومیزی دارای دو مدل تک کلید و سه کلید میباشند که در صورت استفاده از مدل سه کلید میتوانید نوع درخواست خود را به اطلاع کارمند مورد نظر برسانید که در این صورت سرعت و راندمان انجام کار افزایش پیدا خواهد کرد.
پیجر ساعتی و شاسی رومیزی مناسب ادارات
حالت سوم: فراخوانی چند کارمند توسط چند شخص :
در این حالت که به ندرت اتفاق میافتد تنها سیستم قابل استفاده، ست پیجر ساعتی و ریموت به عنوان پیجر کارمند بوده که استفاده از آن هم کار سختی نیست. کافیست تنها برای اطلاع کارمند از نیاز خود کلید پیجر ساعتی مربوط به فرد مورد نظر را بر روی ریموت فشار دهید تا از طریق پیجر ساعتی درخواست شما به کارمند منتقل شود.به طوریکه به هر فرد فرستنده یک ریموت و به هر کارمند یک پیجر ساعتی تعلق میگیرد.
مزایای استفاده از پیجر کارمند :
به طور کلی سیستم پیجر کارمند AHK فاقد هرگونه سیم کشی و اتصالات بوده و تمامی فرآیندها توسط نوین ترین تکنولوژی ها و وایرلس اتفاق میافتد. از جمله مزایای استفاده از این سیستم علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید به افزایش سرعت، نظم و دقت در خدمت رسانی همچنین کاهش هرجومرج و اتلاف وقت اشاره نمود. تمامی سیستم های ذکر شده به دلیل وزن کم و سبک دارای قابلیت حمل آسان میباشند. همچنین با توجه به نیاز مشتری و وجود حالت های خاص تیم AHK آماده طراحی سیستم فراخوان کارمند انحصاری متناسب با نحوه ارتباط پرسنل با یکدیگر در ادارات مختلف می باشد.
مقرون به صرفه
افزایش راندمان در سرویس دهی
امکان فراخوانی افراد بدون نیاز به مستقر شدن در یک مکان خاص
ایجاد و حفظ آرامش در محیط
نصب و راه اندازی آسان و راحت
استفاده از تکنولوژی وایرلس بدون هرگونه سیم کشی و اتصالات
قابل استفاده در هر نوع محیطی
افزایش سرعت، دقت، نظم و کیفیت در سرویس دهی
بهترین روش جهت کاهش زمان رسیدگی به درخواست و نیاز افراد
شرکت AHK با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور می باشند.
دوربین مدار بسته - خرید دوربین مدار بسته - فروش دوربین مدار بسته - قیمت دوربین مدار بسته
دوربین مداربسته وای فای - دوربین مدار بسته اچ دی قیمت - دوربین مداربسته وایرلس