۱۳۹۷-۰۱-۲۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ
VoIP نوعی از تکنولوژی است که برای مدت زمان طولانی وجود داشته است، زیرا خدمات VoIP در بازار جهانی در سال 2004 برای اولین بار راه اندازی شد. اساسا، VoIP به کاربران اجازه می دهد
تا تماس های تلفنی رایگان را از طریق اینترنت برقرار و دریافت کنند. اخیرا، ارائه دهندگان به طور فزاینده ای از تکنولوژی های خدمات شبکه نوآورانه برای فن آوری VoIP استفاده می کنند که به کسب و کارهای
بزرگ و کوچک کمک می کند تا کارآمدتر شوند، گردش کارها را ساده کرده و همزمان درهزینه ها صرفه جویی کنند. در اینجا پنج کاربرد ابتکاری برای VoIP وجود دارد که ممکن است کسب و کار شما به آن علاقه مند باشید:
1. تشخیص صدا تعاملی
آیا تا به حال با یک شرکت تماس گرفته اید و یک صدای از پیش ضبط شده از شما خواسته باشد که دلیل تماس خود انتخاب کنید؟ "لطفا عدد 1 را برای ... فشار دهید" و غیره. این یک منوی تعاملی مبتنی
بر سیستم VoIP است. و بیشتر آنکه، همانطور که نرم افزار تشخیص صدا توسعه یافته است، منوهای تعاملی VoIP این نرم افزار را یکپارچه کرده اند تا یک ابزار بصری بهتر برای کاربران برای انتخاب گزینه ها
فراهم کنند. در آینده نزدیک، نرم افزار تا حدی توسعه می یابد که یک مشتری خدمات شبکه بتواند پرس و جو خود را به گونه ای توضیح دهد که انگار با یک فرد ارتباط برقرار کرده است و سیستم تشخیص صدای تعاملی مبتنی
بر VoIP تشخیص می دهد که مناسب ترین کارمند برای تماس مشتری چه کسی است.
2. یکپارچه سازی دفتر
مفیدتر از همه این است که استفاده از VoIP به مدیران داخلی اجازه می دهد تا یک شبکه متصل شده از تلفن هایی که می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات یکدیگر را ارسال کنند ایجاد می کند.
به عنوان مثال، VoIP سیستمی را ایجاد می کند که از طریق پورتال آنلاین نشان می دهد که هر کارمند خاص در حال حاضر در حال مکالمه¬ی تلفنی است. این به همکاران کمک می کند تا بدانند که یک کارمند
خاص مشغول چه کاری است. به طور گسترده تر، VoIP ادغام سیستم تلفن پسیو شبکه را به دیگر مناطق فیزیکی دفتر. تسهیل می کند. آیا نیازمند این هستید که بتوانید به زنگ درب پاسخ دهید و درب را در حالی که پشت
میز خود نشسته اید باز کنید؟ یک سیستم VoIP امکان صحبت با بازدید کننده خود را فراهم می کند و همه آنها را از طریق تلفن رومیزی گوشی شما جواب می دهد.
3. مربیگری کارمندان در تماس
واقعیت این است که یکپارچه بودن سیستم تلفن VoIP به طور کامل ، به برخی از ویژگی های بسیار مفید می رسد. یک ویژگی، شناخته شده به عنوان "بارج"، اجازه می دهد تا یک کارمند به تماس تلفنی کارمن
د دیگری با و یا بدون دانش او گوش کند. این برای مدیران ارزشمند است که به دنبال نظارت بر تیم خود هستند تا بازخوردی ارزشمند بر اساس عملکرد تماس وی را ارائه دهند. یک ویژگی به همان اندازه مفید 'زمزمه' است،
که به یک کارمند اجازه میدهد با کارمند دیگری در طول یک تماس صحبت کند بدون آنکه کاربر در انتهای دیگر خط آگاه شود. باز هم، این می تواند برای مدیرانی مفید باشد که امیدواراند که تیم خود را در زمان تماس و همچنین قبل و بعد از آن تعلیم دهند.
4. مسیریابی و انتقال تماس
قابلیت های مسیریابی و انتقال درVoIP تقریبا بی پایان است. یک مشتری که تماس می گیرد می تواند پشتیبانی شبکه به یک منو تعاملی (همانطور که در بالا ذکر شد)، یک گروه از تلفن ها و یا حتی یک تلفن کارمند مشخص در دفتر دیگری
در یک کشور دیگر هدایت شود. امروزه سیستم های مسیریابی و حمل و نقل VoIP به طور باورنکردنی پیشرفت کرده اند و هر نوع پیچیدگی ای را که نیاز دارید ارائه می دهند. برای کارکنان در حال حرکت، یکی از ویژگی های بسیار مفید
این است که توانایی ارسال یک تماس از تلفن رومیزی خود را به تلفن همراه خود و یا حتی لپ تاپ خود را دارند.
5. کنفرانس تلفنی
یک خط تلفن سنتی به طور معمول تنها اجازه می دهد که تماس بین دو کاربر با استفاده از دو گوشی برقرار شود. تکنولوژی VoIP فرصت های زیادی را برای تماس تلفنی کنفرانس باز می کند. در طیف نوآورانه تر، VoIP اجازه می
دهد کنفرانس های ویدئویی بین بسیاری از کاربران مختلف برقرار شود. حتی تعدادی از خدمات VoIP وجود دارد پسیو شبکه که این کنفرانس تلفنی را به صورت رایگان برگزار خواهند کرد.
بالا فقط پنج مورد از مواردی است که VoIP می تواند انجام دهد. در حال حاضر از VoIP در کسب و کار خود استفاده کنید تا بدانید چگونه می توانید از آن بهره مند شوید.
تا تماس های تلفنی رایگان را از طریق اینترنت برقرار و دریافت کنند. اخیرا، ارائه دهندگان به طور فزاینده ای از تکنولوژی های خدمات شبکه نوآورانه برای فن آوری VoIP استفاده می کنند که به کسب و کارهای
بزرگ و کوچک کمک می کند تا کارآمدتر شوند، گردش کارها را ساده کرده و همزمان درهزینه ها صرفه جویی کنند. در اینجا پنج کاربرد ابتکاری برای VoIP وجود دارد که ممکن است کسب و کار شما به آن علاقه مند باشید:
1. تشخیص صدا تعاملی
آیا تا به حال با یک شرکت تماس گرفته اید و یک صدای از پیش ضبط شده از شما خواسته باشد که دلیل تماس خود انتخاب کنید؟ "لطفا عدد 1 را برای ... فشار دهید" و غیره. این یک منوی تعاملی مبتنی
بر سیستم VoIP است. و بیشتر آنکه، همانطور که نرم افزار تشخیص صدا توسعه یافته است، منوهای تعاملی VoIP این نرم افزار را یکپارچه کرده اند تا یک ابزار بصری بهتر برای کاربران برای انتخاب گزینه ها
فراهم کنند. در آینده نزدیک، نرم افزار تا حدی توسعه می یابد که یک مشتری خدمات شبکه بتواند پرس و جو خود را به گونه ای توضیح دهد که انگار با یک فرد ارتباط برقرار کرده است و سیستم تشخیص صدای تعاملی مبتنی
بر VoIP تشخیص می دهد که مناسب ترین کارمند برای تماس مشتری چه کسی است.
2. یکپارچه سازی دفتر
مفیدتر از همه این است که استفاده از VoIP به مدیران داخلی اجازه می دهد تا یک شبکه متصل شده از تلفن هایی که می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات یکدیگر را ارسال کنند ایجاد می کند.
به عنوان مثال، VoIP سیستمی را ایجاد می کند که از طریق پورتال آنلاین نشان می دهد که هر کارمند خاص در حال حاضر در حال مکالمه¬ی تلفنی است. این به همکاران کمک می کند تا بدانند که یک کارمند
خاص مشغول چه کاری است. به طور گسترده تر، VoIP ادغام سیستم تلفن پسیو شبکه را به دیگر مناطق فیزیکی دفتر. تسهیل می کند. آیا نیازمند این هستید که بتوانید به زنگ درب پاسخ دهید و درب را در حالی که پشت
میز خود نشسته اید باز کنید؟ یک سیستم VoIP امکان صحبت با بازدید کننده خود را فراهم می کند و همه آنها را از طریق تلفن رومیزی گوشی شما جواب می دهد.
3. مربیگری کارمندان در تماس
واقعیت این است که یکپارچه بودن سیستم تلفن VoIP به طور کامل ، به برخی از ویژگی های بسیار مفید می رسد. یک ویژگی، شناخته شده به عنوان "بارج"، اجازه می دهد تا یک کارمند به تماس تلفنی کارمن
د دیگری با و یا بدون دانش او گوش کند. این برای مدیران ارزشمند است که به دنبال نظارت بر تیم خود هستند تا بازخوردی ارزشمند بر اساس عملکرد تماس وی را ارائه دهند. یک ویژگی به همان اندازه مفید 'زمزمه' است،
که به یک کارمند اجازه میدهد با کارمند دیگری در طول یک تماس صحبت کند بدون آنکه کاربر در انتهای دیگر خط آگاه شود. باز هم، این می تواند برای مدیرانی مفید باشد که امیدواراند که تیم خود را در زمان تماس و همچنین قبل و بعد از آن تعلیم دهند.
4. مسیریابی و انتقال تماس
قابلیت های مسیریابی و انتقال درVoIP تقریبا بی پایان است. یک مشتری که تماس می گیرد می تواند پشتیبانی شبکه به یک منو تعاملی (همانطور که در بالا ذکر شد)، یک گروه از تلفن ها و یا حتی یک تلفن کارمند مشخص در دفتر دیگری
در یک کشور دیگر هدایت شود. امروزه سیستم های مسیریابی و حمل و نقل VoIP به طور باورنکردنی پیشرفت کرده اند و هر نوع پیچیدگی ای را که نیاز دارید ارائه می دهند. برای کارکنان در حال حرکت، یکی از ویژگی های بسیار مفید
این است که توانایی ارسال یک تماس از تلفن رومیزی خود را به تلفن همراه خود و یا حتی لپ تاپ خود را دارند.
5. کنفرانس تلفنی
یک خط تلفن سنتی به طور معمول تنها اجازه می دهد که تماس بین دو کاربر با استفاده از دو گوشی برقرار شود. تکنولوژی VoIP فرصت های زیادی را برای تماس تلفنی کنفرانس باز می کند. در طیف نوآورانه تر، VoIP اجازه می
دهد کنفرانس های ویدئویی بین بسیاری از کاربران مختلف برقرار شود. حتی تعدادی از خدمات VoIP وجود دارد پسیو شبکه که این کنفرانس تلفنی را به صورت رایگان برگزار خواهند کرد.
بالا فقط پنج مورد از مواردی است که VoIP می تواند انجام دهد. در حال حاضر از VoIP در کسب و کار خود استفاده کنید تا بدانید چگونه می توانید از آن بهره مند شوید.