۱۳۹۷-۱۱-۳۰، ۱۱:۰۷ ق.ظ
بعضی از کاربران بر این باورند که بازاریابی دیجیتال و سئو یکی هستند،در صورتی که این دو موضوع کاملا جدا و مجزا از هم هستند.در حقیقت سئو و بهینه سازی سایت از زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال هستند که شما می توانید برای بهبود وضعیت رتبه و بهینه سازی سایت با شرکت اینتن در ارتباط باشید و از خدمات طراحی سایت،سئو و بهینه سازی سایت استفاده نمایید.شرکت اینتن از طیف گسترده ایی از استراتژی های بازاریابی دیجیتالی و بهترین شیوه ی سئو برای رسیدن به رتبه ی بالاتر در موتورهای جستجو هستند که مورد استفاده قرار می گیرد.
در هر بخش از استراتژی بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکپارچه و به کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین نیز دسترسی دارد و بازاریابی موثر به آن نیاز دارد.
-بهینه سازی موتورهای جستجو:
SEO مجموعه ای از ابزارها و بهترین شیوه هایی است که به وب سایت شما کمک می کند تا به رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو دست یابند در نتیجه عمل افزایش کمیت و کیفیت ترافیکی را انجام می دهد که از طریق موتورهای جستجو می توانید دریافت کنید و به طور بالقوه در کسب و کار،شما را هدایت می کند هر چند که SEO یک بار درگیر اضافه کردن کلمات کلیدی به سایت شما برای موتورهای جستجو در پیدا کردن کلمات کلیدی شده است. SEO در سال ۲۰۱۸ بسیار پیچیده تر و شامل محدوده ی وسیع تر از ملاحظات است.امروزه جستجوگرها یک کار تمام وقت برای کسب و کارهای کوچک است که بسیاری از آنها برای طراحی وب سایت و کارشناسان بازاریابی از قبیل اینتن برای پشتیبانی سایت های خود استفاده می کنند.
-نکات مهم طراحی یک استراتژی SEO :
۱-چه افرادی در بازار هدف شماست؟
امروزه SEO تنها موردی که در ترافیک به اندازه کافی جذب نمی شود، بلکه به جای جذب بازدیدکنندگان با ارزش به آنچه که شما پیشنهاد می کنید علاقمند است. Google Analytics محل خوبی برای شروع تحقیقات شما است
۲-آیا اکثر افراد در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند؟
شما نیازی به آمار ندارید،بازار تلفن همراه آنلاین منفجر شده است، زیرا از رایانه های رومیزی در سال گذشته پیشی گرفته است. بهینه سازی وب سایت برای مرورگرهای تلفن همراه بسیار مهم است اگر شما می خواهید به خوبی در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه ی خوبی دریافت کنید و مطمئن نیستید که چگونه وبسایت شما بالا می رود، URL سایت خود را در تست موبایل دوستانه وارد کنید.
بیشتر بخوانید
۳-موتورهای جستجو در حال گسترش :
وقتی کسی به موتورهای جستجو اشاره می کند، آیا شما به طور خودکار فرض می کنید که آنها در مورد گوگل صحبت می کنند؟ غول فناوری دارای سهمی بزرگ از بازار است که گوگلینگ به فعل تبدیل شده است. با این حال، بخش قابل توجهی از جستجوها در سایت های جایگزین مانند Bing مایکروسافت صورت گرفته است و برای جستجوی سایت در گوگل برای دیدن رتبه فقط بهبود تعامل رسانه های اجتماعی و اضافه کردن متا تگ ها ممکن است.
۴-مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
در سال های گذشته به طور متوسط کاربران به موتورهای جستجو اعتماد نداشتند تا سوالات مکالمه را درک کنند اما اکنون افراد احساس راحتی در تایپ کردن کلمات دارند که بر کل کلمات کلیدی شما تاثیر می گذارد . به جای تمرکز بر کلمات کلیدی که باعث افزایش ترافیک شما می شوند، تمرکز بر روی آنهایی که به درآمد و سود تبدیل می شوند مهم است.
۵-اهمیت لینک دادن به سایت :
هنگامی که وب سایت دیگری به شما پیوسته می شود ، موتورهای جستجو میفهمند که نشان دهنده این است که سایت شما دارای محتوای با ارزش است.در سال های نه چندان دور، گرفتن ده ها لینک از سایت های با کیفیت پایین، همه چیز را برای افزایش رتبه بندی شما در نظر می گرفت. امروزه ارزش یک پیوند به سایت شما بستگی به کیفیت سایت مرتبط با شما دارد. فقط چند لینک به کسب و کار شما از سایت های دارای ترافیک بالا شگفتی را برای رتبه بندی سایت به و جود می آورد.
۶-نقش مهم رسانه های اجتماعی :
رسانه های اجتماعی یک پلت فرم در حال تحول است که از پلت فرم ارتباطی اولیه به کانال بازاریابی بسیار سودآور تغییر کرده است. بسیاری از کاربران جستجوی خود را در رسانه های اجتماعی شروع می کنند و راه خود را به سایت کسب و کار می رسانند. به اشتراک گذاری مطالب به روز، جذاب و شخصی، افراد بیشتری را به نمایه شما و در نهایت به وب سایت شما جذب می کند.
۷-تجزیه و تحلیل کلیدی برای جستجوگرها :
نظارت بر رتبه بندی در موتورهای جستجو کلید موفقیت های بهتر است. با ردیابی مهمترین معیارهای وب، شروع به تنظیم پایه برای عملکرد خود کنید. محتوای کوچک را تغییر دهید و افزایش در ترافیک یا رتبه بندی سایت خود را مشاهده کنید.
ما در برخی از اجزای اصلی یک کمپین موفقیت آمیز جستجوگر را مورد بحث قرار داده ایم.تعدادی از استراتژی های بازاریابی وجود دارد که می تواند به صورت غیرمستقیم بر رتبه بندی سایت شما، مانند تبلیغات Pay Per Click و بازاریابی ایمیل تأثیر بگذارد.
شرکت اینتن با پشتکاری بیش از ۵ سال توانسته در طراحی سایت و بهینه سازی سایت عملکردی خلاقانه در پیش داشته تا بتواند بهترین شرکت در دنیای وب را رقم بزند در این سالها با استفاده از متخصصین مجرب تیم پشتیبانی و طراحی و سئوسایت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.شرکت طراحی سایت اینتن در طی سالهای فعالیت خود علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه ی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ی کاری مخصوص خود به کاربران ارائه دهند و با موفقیت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند و یکی از بهترین شرکت های طراحی و بهینه سازی سایت شناخته شده است.
در هر بخش از استراتژی بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یکپارچه و به کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین نیز دسترسی دارد و بازاریابی موثر به آن نیاز دارد.
-بهینه سازی موتورهای جستجو:
SEO مجموعه ای از ابزارها و بهترین شیوه هایی است که به وب سایت شما کمک می کند تا به رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو دست یابند در نتیجه عمل افزایش کمیت و کیفیت ترافیکی را انجام می دهد که از طریق موتورهای جستجو می توانید دریافت کنید و به طور بالقوه در کسب و کار،شما را هدایت می کند هر چند که SEO یک بار درگیر اضافه کردن کلمات کلیدی به سایت شما برای موتورهای جستجو در پیدا کردن کلمات کلیدی شده است. SEO در سال ۲۰۱۸ بسیار پیچیده تر و شامل محدوده ی وسیع تر از ملاحظات است.امروزه جستجوگرها یک کار تمام وقت برای کسب و کارهای کوچک است که بسیاری از آنها برای طراحی وب سایت و کارشناسان بازاریابی از قبیل اینتن برای پشتیبانی سایت های خود استفاده می کنند.
-نکات مهم طراحی یک استراتژی SEO :
۱-چه افرادی در بازار هدف شماست؟
امروزه SEO تنها موردی که در ترافیک به اندازه کافی جذب نمی شود، بلکه به جای جذب بازدیدکنندگان با ارزش به آنچه که شما پیشنهاد می کنید علاقمند است. Google Analytics محل خوبی برای شروع تحقیقات شما است
۲-آیا اکثر افراد در دستگاه های تلفن همراه جستجو می کنند؟
شما نیازی به آمار ندارید،بازار تلفن همراه آنلاین منفجر شده است، زیرا از رایانه های رومیزی در سال گذشته پیشی گرفته است. بهینه سازی وب سایت برای مرورگرهای تلفن همراه بسیار مهم است اگر شما می خواهید به خوبی در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه ی خوبی دریافت کنید و مطمئن نیستید که چگونه وبسایت شما بالا می رود، URL سایت خود را در تست موبایل دوستانه وارد کنید.
بیشتر بخوانید
۳-موتورهای جستجو در حال گسترش :
وقتی کسی به موتورهای جستجو اشاره می کند، آیا شما به طور خودکار فرض می کنید که آنها در مورد گوگل صحبت می کنند؟ غول فناوری دارای سهمی بزرگ از بازار است که گوگلینگ به فعل تبدیل شده است. با این حال، بخش قابل توجهی از جستجوها در سایت های جایگزین مانند Bing مایکروسافت صورت گرفته است و برای جستجوی سایت در گوگل برای دیدن رتبه فقط بهبود تعامل رسانه های اجتماعی و اضافه کردن متا تگ ها ممکن است.
۴-مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
در سال های گذشته به طور متوسط کاربران به موتورهای جستجو اعتماد نداشتند تا سوالات مکالمه را درک کنند اما اکنون افراد احساس راحتی در تایپ کردن کلمات دارند که بر کل کلمات کلیدی شما تاثیر می گذارد . به جای تمرکز بر کلمات کلیدی که باعث افزایش ترافیک شما می شوند، تمرکز بر روی آنهایی که به درآمد و سود تبدیل می شوند مهم است.
۵-اهمیت لینک دادن به سایت :
هنگامی که وب سایت دیگری به شما پیوسته می شود ، موتورهای جستجو میفهمند که نشان دهنده این است که سایت شما دارای محتوای با ارزش است.در سال های نه چندان دور، گرفتن ده ها لینک از سایت های با کیفیت پایین، همه چیز را برای افزایش رتبه بندی شما در نظر می گرفت. امروزه ارزش یک پیوند به سایت شما بستگی به کیفیت سایت مرتبط با شما دارد. فقط چند لینک به کسب و کار شما از سایت های دارای ترافیک بالا شگفتی را برای رتبه بندی سایت به و جود می آورد.
۶-نقش مهم رسانه های اجتماعی :
رسانه های اجتماعی یک پلت فرم در حال تحول است که از پلت فرم ارتباطی اولیه به کانال بازاریابی بسیار سودآور تغییر کرده است. بسیاری از کاربران جستجوی خود را در رسانه های اجتماعی شروع می کنند و راه خود را به سایت کسب و کار می رسانند. به اشتراک گذاری مطالب به روز، جذاب و شخصی، افراد بیشتری را به نمایه شما و در نهایت به وب سایت شما جذب می کند.
۷-تجزیه و تحلیل کلیدی برای جستجوگرها :
نظارت بر رتبه بندی در موتورهای جستجو کلید موفقیت های بهتر است. با ردیابی مهمترین معیارهای وب، شروع به تنظیم پایه برای عملکرد خود کنید. محتوای کوچک را تغییر دهید و افزایش در ترافیک یا رتبه بندی سایت خود را مشاهده کنید.
ما در برخی از اجزای اصلی یک کمپین موفقیت آمیز جستجوگر را مورد بحث قرار داده ایم.تعدادی از استراتژی های بازاریابی وجود دارد که می تواند به صورت غیرمستقیم بر رتبه بندی سایت شما، مانند تبلیغات Pay Per Click و بازاریابی ایمیل تأثیر بگذارد.
شرکت اینتن با پشتکاری بیش از ۵ سال توانسته در طراحی سایت و بهینه سازی سایت عملکردی خلاقانه در پیش داشته تا بتواند بهترین شرکت در دنیای وب را رقم بزند در این سالها با استفاده از متخصصین مجرب تیم پشتیبانی و طراحی و سئوسایت توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.شرکت طراحی سایت اینتن در طی سالهای فعالیت خود علاوه بر خدمات طراحی و بهینه سازی سایت در زمینه ی آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ی کاری مخصوص خود به کاربران ارائه دهند و با موفقیت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده اند و یکی از بهترین شرکت های طراحی و بهینه سازی سایت شناخته شده است.