شما وارد حساب خود نشده و یا ثبت نام نکرده اید. لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید از تمامی امکانات انجمن استفاده کنید.
اعلانات

- توجه: بخش لینک سازی و بخش کاملا آزاد ایجاد شد تا کاربران برای لینک سازی مطالب و موضوعات مرتبط با سایت خودشون رو با بقیه و موتورهای جستجو به اشتراک بگذارند توجه کنید اگر کاربری روزانه بالای 5 مطلب و لینک ارسال نمایید اکانت کاربری مسدود خواهد شد.

- توجه: دوستان لطفا سوالات خود را از طریق شماره تماس موجود در سایت اعلام نکنید با پیامک یا تلگرام و... این شماره برای تماس های ضروری مشتریان فروشگاه قرار گرفته است.

- قابل توجه کاربران: سوالات خود را از طریق پیام خصوصی ارسال ننمایید و فقط از طریق انجمن پیگیر باشید به سوالاتی که از طریق پیام خصوصی ارسال شود به هیچ عنوان جواب داده نخواهد شد.


تبلیغات
ads




gaja
عضو جدید
عضو جدید




اطلاعات اضافی درباره‌ی gaja
Sex: Male
Location: iran
Bio: استراتژی کنید
این مرحله به یک استراتژیست محتوا نیاز دارد که به ایجاد استراتژی محتوای شما کمک کند، که شامل:

فهرستی از اهداف روشن
تحلیل رقیب
توسعه شخصی
راهنمای سبک برند
یک تقویم سرمقاله اولیه
روشی برای سنجش موفقیت
هر چیز دیگری که کسب و کار شما برای راه اندازی و نگهداری موفق محتوا نیاز دارد
همچنین درگیر: رهبر تیم بازاریابی، اعم از مدیر عامل، مدیر ارشد <strong>تیم تولید محتوا حرفه ای</strong> اجرایی یا مدیر، استراتژی را هدایت خواهد کرد. این شخص از نزدیک با استراتژیست کار خواهد کرد تا مطمئن شود که استراتژی محتوا منعکس کننده ابتکارات بازاریابی داخلی سطح بالاتر است.

این شخص همچنین هر یک از اعضای تیم بازاریابی محتوا را مدیریت می کند تا همه را در وظیفه نگه دارد و شاخص های کلیدی عملکرد را اندازه گیری کند تا پیشرفت را به سهامداران نشان دهد.

تیم بازاریابی محتوای شما چگونه سود خواهد برد
استراتژی محتوا نقشه راه تیم شما است که وظایف روزمره شما را هدایت می کند. <strong>تیم تولید محتوا حرفه ای</strong> شما کورکورانه محتوا نمی نویسید و انگشتان خود را روی هم می گذارید که کسی آن را ببیند.

حتی پس از ایجاد استراتژی اولیه، استراتژیست محتوا به همکاری با رهبر بازاریابی ادامه خواهد داد تا استراتژی را در صورت نیاز تغییر دهد. کسب‌وکارها به طور مداوم تغییر می‌کنند و استراتژی محتوا نیز تغییر خواهد کرد. استراتژیست <strong>تیم تولید محتوا حرفه ای</strong> به طور منظم بر رقبا، کلمات کلیدی و سایر معیارهای مهم نظارت می کند تا تیم شما بتواند برای موفقیت - حتی در میان تغییرات - راه اندازی شود.
طرح
مدیر محتوا به استراتژیست محتوا اشاره می‌کند تا تصمیمات روزانه در مورد اینکه چه چیزی، چگونه و چه زمانی باید نوشته شود، بگیرد. این شخص باید بتواند به سازندگان محتوا و ذینفعان توضیح دهد که چرا باید یک قطعه محتوا ایجاد شود.

برای توضیح دلیل، مدیر محتوای شما باید به جستجوی <strong>تیم تولید محتوا حرفه ای</strong> سئو و کلمات کلیدی مسلط باشد تا موضوعات و فرصت‌های بهبود ترافیک ارگانیک را شناسایی کند. آنها همچنین در یافتن موضوعاتی که برای کانال های مختلف (رسانه های اجتماعی، ایمیل، وبلاگ ها و غیره) عملکرد خوبی دارند، مهارت خواهند داشت. هر موضوع انتخاب شده باید دلیلی داشته باشد که تیم محتوای <strong>تیم تولید محتوا حرفه ای</strong> شما را به اهداف شما نزدیک کند.

مدیر محتوا نکات مهم تقویم سرمقاله و همچنین حجم کاری هر سازنده محتوا را می داند. این شخص گردش کار را مدیریت می کند تا بر تکمیل و انتشار به موقع محتوا نظارت کند.

تیم بازاریابی محتوای شما چگونه سود خواهد برد
به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا، می‌دانم که چقدر آسان است که در فرآیند نوشتن گم شوید و زمان را از دست بدهید <strong>تیم تولید محتوا حرفه ای</strong> یا فکر کردن به ایده‌هایی را برای جلسات طوفان فکری بعدی فراموش کنید.

با برنامه‌ریزی محتوایی هر ماه و تعیین موعد مقرر - به لطف مدیر محتوا - فقط باید روی ایجاد محتوا تمرکز کنم و نگران چیزی نباشم که بعداً می‌نویسم. این از قبل برنامه ریزی شده است!

اگر روی یک تیم کوچک کار کنید، رهبر تیم، مدیر عامل یا استراتژیست محتوا ممکن است این نقش را ایفا کند. این شخص باید درک قوی از اهداف بازاریابی محتوای شرکت برای تولید موضوعات معنادار و سازماندهی آنها در تقویم تحریریه داشته باشد.
DOB: تعیین نشده

 
General
تاریخ عضویت: ۱۴۰۱-۰۸-۱۷
وضعیت: آفلاین
تعداد کاربران معرفی کرده: 0
Reputation: 0
آخرین بازدید: ۱۴۰۱-۱۱-۱۱، ۰۵:۲۵ ب.ظ

Additional
مدت زمان حضور در انجمن: 1 ساعت, 41 دقیقه, 41 ثانیه
کل ارسال‌ها: 1 (0 ارسال در هر روز | 0.01 درصد از کل ارسال‌ها)
کل موضوع‌ها: 0 (0 موضوع در هر روز | 0 درصد از کل موضوع‌ها)


تبلیغات
ads